Bruno - Din Mamma är en transa och din Pappa likaså
jora, Contra gjorde en låt åt mig och matutas förut !:) så jag hade lite att göra och skrev en texct på typ 30 min och spelade in !:O ajja, kommenterahttp://www.speedyshare.com/319515593.html tanka och kommentera !:) hoppas det smakar att ha en mamma som är transa och en pappa som är likadan ! :)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
FNA VANICE:D men vissa saker skulle man ha fått ändra på.. PEace
Peace
aa:) men tackar affrochild !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Haha, snygg! ;D Det gillar vi! Pz
här har ni texten iallafall :jag kommer knulla ditt crew i doggystajl sedan ta din brud, så coffe ge mig en high five// jag skär av ditt öra, hugger av din arm jag slaktar dig släkt så lämna detta land// contra fick sitt namn från ett tv-spel stackars lilla pojken måste ha ett cp fel// i julklapp får jag din tunga i min postlåda som vi sedan grillar i ditt hus som är i en eldsvåda// jag ska säga sanningen din mamma aldrig våga säga att du är adopterad det är bara att acceptera// för din morsa är transa och din pappa lika så jag vill ju bara medge att dom passar dom två// för din mamma är din pappa och din pappa är din mamma så jag fattar inte hur dina hormoner flyter samman// contra, han som har downs syndrom man ser det båda in och utifrån// jag är snabbare och snabbast och bättre än bäst när jag är klar så får du smisk på din stjärt// om du kommer till övik får du smaka på min hand för jag slår dig gul och blå och dunkar ut en tand// du har ingen chans mot mästaren du möter din död när jag slaktat klart så är himmlen röd// för det kommer regna blod från din äcklig kropp om gud gillar musik, klassas du inte som hiphop// han klassar dig som pojkband eller nya darin du leker med rumpan, och jag lägger ett bra rim// så jag måste säga att du har dissat fel person här får du en smäll saftig som en melon// jävla nolla, du kan inte rappa. GÅ HEM du är som ron jeremy du suger av din lem// med ditt keffa ljud och din keffa studio du ska aldrig öppna käften mot nån som heter Bruno //
tackar helvi !:)
Woggy : tackar så mycket gubben !:) btw, SLAKTA HOOORAN !:D
jaja !:) nog om det.KOM IGEN NU WHOA, UPP ? vill se mycket kommentarer på denna tråd !:)
beatet är överfett. bästa låten du gjort!:) tror inte på att den texten va på 30 minuter;)jag kommer knulla ditt crew i doggystajl sedan ta din brud, så coffe ge mig en high five// Njaaaa, det tror jag inte:)
okej, coffe, jag har fel. 45 minuter. FÖRLÅT ALLA !:) det tog 45 minuter att skriva min text. tog massa jävla uppehåll för jag kollade på simpsons men !:) tack att du tycker den var bra iallfall coffe !:)
btw, contra kommer till mig på sportlovet:)
ska bli kul ;)
btw !:) Matutas mixxade så vi vet !:)
rimmen,beatet,flowet!!! hur bra somhelst
storny : Tackar så mycket !:)
Nice nice.. Så detta va ett svar på doggystajl låten :D
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
snälla.. Vi ses på scen flickor !
Aii
Svar på doggystajl ? njae, inte direkt latonic, mera åt contra. läs där uppe så fattaru !:)
naajs... vem är contra? :P
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
hahaha du lägger "risigt" till nu=P
haha, snyggt coffe !:)
haha, tackar BigChrist !:) och contra ;) jag väntar !:)
ajja !:) UPP NU WHOA !:)
Om Contra droppar hundstil så äru riskigt till xD
fett !:) nog det bästa du har gjort ;)
det bästa du gjort bruno. men ändå inte ens nära att knäcka contra för han är en vovve :P texten på 45 min? tog du delar från olika texter du gjort eller? x) nee skoja bara :] går framåt för dig.
haha , fan va nice :P nice beat . nice text ;)
contra droppa hundstil ?:P han en vovve !?:) DEN DAGEN DEN SYNDEN ! ;)
klart han är en vovve.. Whoff Whoff
haha.. softa kompis !
Aii
okej, kan säga han är en vovve !:) han är en chihuhua. DÖD ÅT CONTRA !
tackar jonas !:)
åhh ;) ska bli spännanden att höra !;)
sorry att det dröjt , var tvungen att gå till skolan dock , palla stanna hemma från skolan för din skull !
Aii
mitt svar ligger uppe nu. Jag vet att jag är bättre än dig och håller ud inte med om det så måste jag tyvärr sno ditt skohorn !
Aii
Sorry! :'/
tyst det vart i den här tråden helt plösligt... hahahahahaha
tyst ?:P haha :D lugn ;) kommer upp en ny låt ikväll om jag har tid !
nice text bruno . contra och ainac har jue fan en kuk i röven när dom rappar ungefär och contras mic är som en jävla datamic . reccar han med den eller ? nice bruno . puss
haha det jag vann störst med var ju texten oskarw. vet du hur man skriver texter ? Det är min specialitet , får sjukt mycket creds för dom ! Det är ingen datamic men jag mixar skitkefft. Och eeh . skulle man inte kunna rappa bara för att man har en kuk i röven ? Det är som att säga att en brud inte kan sjunga för att hon har tre fingrar i fittan ! Just thinkin. peys !
Aii
tackar oskar !:) och shit the same !
alltså, diggade inget av detta... beatet utjatad dialekten nja flowet var bra men texten? "smiska din stjärt" "slå ut en tand" typ? :S visst några lines var feta, typ för din mamma är din pappa och din pappa är din mamma så jag fattar inte hur dina hormoner flyter samman// men nja, inget jag digga.. peace.
Jag tycker att detta är bland de bästa du har gjort =) Tihi
haha !:) tackar !:) och hagel. okej . tack att du lyssnade iallafall .