Motti Toppen Hustl Hubler Estet - Gud bor i Avesta
En låt vi slängde ihop för nån vecka sen... lite keff mixad å prylar, men skit samm! Vers1: Motti Vers2: Toppen Vers3: Hustl Vers4: Hubler Vers5: EstetThe Track! GUD BOR I AVESTA!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
jag va först med att tanka den, FÖRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111 big deal o va först.
AVESTA!!!!!!!!!!!! låten va najs ;)
Motti va dålig Toppen va bra Hustl va cool Hubler va seg Estet lät konstigt Beatet va skönt Reffen va jobbig men skön Gud bor i Avesta
mm.. lite mer exakt i skogsbo :) annars skön låt
kul o höra! faktiskt aldrig hört hustl förr tro ja.. motti jag diggar din flyt och flow. toppen va riktigt fet tycker ja. hustel va guden i allting. så härligt flyt. hubler kör segare av vad han brukar men det va riktigt bra ändå. estet va najs som vanligt, fett flow. allting va soft gud bor i avesta grejjer va fet-
Avesta ftw, men som nyström säger så bor gud i skogsbo, avestas centrum! men sköööön låt :)
skulle vart snällt om non fixsade en bättre länk:)
NY whoa Byb1
jävla tjatig låt .. jag gillade inte.
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
fan fittlänken funkade först på 3e försöket. jävla skit. öööh, soft session eller vad den nu ses som. palla kommentera på riktigt.. hata måndag
Jag är jointen
låten är verklighetsbaserad!
på vilket sett..
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
det låt bra:)
NY whoa Byb1
motti lite halvt flow. toppen nice flow o den en del sköna rader. yeah hustl. va skön röst. hehe skönt flow o flummiga lines med attityd. tråkigt att du kicka så lite. haha pacemaker. yeah hubler va nice. en del nice lines där med estet. skumt sound mot resten. va aight. toppen o hustl höjdpunkterna
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
den är fet.. och jag vet att ni syfta på mig när ni sa att gud bor i Avesta (A)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
länken fönkante för mig
Ars amandi
GUD BOR I AVESTA!
men vafan, det är ju Jag som är GUD i avesta! Fråga toppen,estet och hubler ;) Dem diggar mej fett.. hahahahaha!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
haha yo, the battle king gör entré i tråden! :)
antingen fixar ni ny länk lr skickar till mig på msn ftw;D
Ars amandi
Gud bor i avesta, snarare i krylbo., :)
Exakt.. Pilsnerviktor bor ju i Krylbo, inte i Avesta ;)
plx, jag bor i krylbo! ;D
Haha motti du är fett najs, diggar din röst toppen du lägger de najs Hustl haha du är fett soft, dock sa du inte så mkt med dina rader men fett snajsigt ändå hubler haha du är tng som fan diggar din röst estet, :o...mixen låter fett knaaas på dej. JAG HATAR GUD BOR I AVESTA...fett jävla jobbigt i bakrunden...jag vill skjuta mej sj nu..Herrå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmmmm de här va ju inget och skryta med presis
höhö gud bor i avesta grabbar ! å mixningen va toppens fel haha nej men skämt å sido dom spela in hos toppen och jag körde en hemma hos estet inspelning å jag har lite annorlunda ljud så de va inte toppens mixning som va felet tror jag :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
right!
haha nice hustl trodde inte du kunde rappa på den här nivån men tydligen:) big öps
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Battle kungen vete fan! ville mest spöa er :D Skämde nog ut mej mest.. hade ingen ångest dagen efter jag lovar ;) men som sagt Toppen,Estet och hubler gjorde mig angry!
haha på vilket sätt?
Okey alltså jag var så Waisted den där kvällen! så ja har bara lyssnat på vad andra säger! Men ärligt så vart jag inte så lack på Dig toppen, det var mest estet som jag munhögg med.. och hubler är allmänt störig och kaxig! en riktigt nolla i mina ögon... Haha... så jag vet inte vad det flög i mig, hipp som happ så stod ja på scenen! Men men.. livet är kort! man måste göra Det mesta för att ha Levt !;)
Ölfanatiker som man är så tycker jag Hustls vers var askul, haha, kunde inte sluta garva asså, hahahahaha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Btw, vart fan ligger Avesta?
ahha aj då
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
andiii det vet du väll att det är status att vara först? 8D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Producent
2006-12-12 08:04
Beatet låter som något B.R.A. kickade på under Jamet i Avesta för nån vecka sen.... Nice att det är Avesta :D Men dumt på beatet för det gillade jag verkligen inte :(
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
GUD BOR I AVESTA!!!!!!!! AAAARGH! Denna var skön Gillade toppen hubler och estet mäst, men Hustl och motti va inte dåliga heller :P Poys
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
lite afasiflow på hustl :) de var soft
:)
Ny länk.. funkar inte att tanka ;/