GurkaN - Kärlekens Färg
Hej!, Ny låt uteGurkaN - Kärlekens Färg Text: GurkaN Verser & Refräng: GurkaN Beat: Rainmakers Freebeat Ladda Hem (högerklicka och spara mål som) Hemsida: http:///www.TheG.info.se Kommentera Gärna Peace! :)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Moderator
2006-12-10 20:12
Fan va det låter bättre nu då :D... ja blir så glad att du utvecklas så mycket ... sen låter ljudet mycket bättre nu.. alltså än innan men än har du inte lärt dig mixat klockrent.. nee men det låter bra... fortsätt med sången det kommer bli av nåt bra med den nån dag.. pussar broder :)
Gurkan, du är min nya gud :D det hära var riktigt himmla tajt, du la det grymt skönt. Jävligt grym låt :) beatet passa låten skit bra :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hih tack Icetail min bror :) hälsa bruden ;D
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
ojdå, tack så mycket Pappz :) kul att du gillar, men Gud är jag ärligt inte!.. men tack! :)
Moderator
2006-12-10 20:15
hehe just det hört att du har börjat snacka med henne SKAFFA EGEN hahah puss !
tack spektabilis, tack :D ice: hahaha Jadu men hon e sååå porrrig, haha nej men jag har en egen mayn ;) men de e kul o snacka skit om dig ;) haha Pussen!
Moderator
2006-12-10 20:17
Fyfan det här blev ju hett :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
tack Rain ;D du gjorde mig lycklig med beaten! päjs!<3
Moderator
2006-12-10 20:35
najs.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åhh gurkan ^ ^ as fin låt det här, jag gillar den fett mycket. du gör det lika bra som vanligt. och du har utvecklats riktigt mycket, du har ett säkrare flow nu, och du sjunger riktigt bra..ett passande beat valde du till den hära vackra låten :) TUMMEN UPP FÖR GURKIISH!
napahl: beatet heter "Rain ft. J-A - The Colors of Love " mexxi: tack Ärligttalat: tack du med:) och totten som vanligt, tack!
haha chill napahl :) en kram e aldrig fel haha ;D
Du går framåt tycker jag :) Utvecklas framåt! Rikdigt bra! :D
Eriksson1337 ftw!
tack så mycket Eriksson :) peys!
upp? :)
jag håller delvis med icetail, sången mannen fin slipa den och dam va gött d blir, mixtningen e klockren och innan jag började skriva här så gick jag tebax och lyssnade på gammalt audio på din hemsida. och mannen du har utvecklats som fan.. ceep up the good work peys mannen.//pofle
Tummen upp men wtf vi får fixa vår låt snart.
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
tack pofle, dekoy tack, yes de får vi :P
någon mer som vill ta tid att lyssna? :) sov inte på denna ;)
Pallar inge långt utlägg idag...Men det va ok..Upp!
Biatch
tack att du tog tid och kommenterade paragon :)
yeeeh :D feting låt. bra flow o känsla o sången e tightshiiiiiiiit... peeace
Get MAD and change
låter bra tycker jag!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tack pajja och friggan :D pääjs!
den va skön
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Softat ;)
njea.. inte min stil.. känns som en i mängden på det här temat, inget som skiljer sig liksom. men helt ok iaf
jokerit: tack :) qustaph: kul att du diggar, tack taditukschu: jo du har en poäng, men ibland måste man ju släppa lös det endån :) tack pz
tack så mycket O_L :) peace;)
Fortsätt inte med HipHop. jag hörde inte ens hela första versen innan jag sprang o spydde på toan.
Mouldy_mushroom, okej kul för dig.. hade alla på whoa varit som dig så hade jag nog också spytt :) peace
johiiiz, tack så mycket. synd att du tycker så ju, men jadå jag håller kvar :) päjs
O du vet hur jag e genom ett inlägg
Gurkan mannen, du har utvecklats riktigt mkt, fett nice mannen!Hade du kul igår ? haha 100 % vip! ha d man / simon