Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem Jag tar dem, jag tar dem, jag har dem Det här är rapmusik, det här är crackmusik (musik) Glocken kommer komma fram om du tar fram en kniv (kniv) du blir snabbt ett lik, förstår du de, begåvad me de vi kallar, makt o stil, eran rap ja den e skit vi plågar streeten de e de hårda livet fast vi skålar vinet dricker några liter om frågar beefen CH lånar sweepern brrää brrää brrä nbrrä brrä- o jag hånar liken alla försöker få någonting utav oss om era käftar är stora börjar vi skjuta skott så bäst ni kutar bort annars sprutar nått lasersikte, infrarött, din huva bort jag är hög om nått kan röka holk, ögonen är röda som dödat folk bäst du vet vem du snackar om 44:an slaktar dem Magnum nackar dem glocken med laser bandana som -santana skott i din hjärna faller som en stjärna varför måste ni fittor vara så nära när ingen av er fittor klarar de hära' en colt, ett skott, en träff, en död me våld, en glock, din väst, helt röd håll din käft och snack om saker min choppa gör om er till akrobater min choppa gör om er till akrobater Det här är rapmusik, det här är crackmusik (musik) Glocken kommer komma fram om du tar fram en kniv (kniv) du blir snabbt ett lik, förstår du de, begåvad me de vi kallar, makt o stil, eran rap ja den e skit Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem (tar dem) Jag har dem, jag tar dem Jag tar dem, jag tar dem, jag har dem
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?