Hobbe - 60 sec kval Ljudet blev skit pga brist på bra mic, men lyssna å ge konstruktiv kritik, thanks ;) Beat: Fat Joe - My Lifestyle (Instrumental)Text: JagMixning: Jaghttp://www.speedyshare.com/953539373.htmlText:Hmpf, mannen du är ju sjuk lägg ner skiten! I alla fall medans du spelar med eliten!Jag glider in smidigt och bra, lägger det rakt//Fixar en dam, för dig till din grav!//Ah, Klick klick pang, jovisst jag är arg//3 sekunder och du vet mitt namn.//Våldsironi, vafan är de för skit?//Jag spottar sanna saker som ditt barndomstrauma liv.//Mucka med mig och du lever inte länge//Därför jag värmer upp med att slå ut dina framtänder//Din morsa älskar mig, och hon blir helt förförd//Du ser ut som Chris Farley som blir jagad av en örn//Det finns inga odds, matchen är redan klar//Jag vann skiten, utan att ens tänka på final.//Fan vad det känns kul att vara större än Gud!//Vänta, bara förbered dig på ditt slut!//Ta livet av dig mannen, de är bäst du gör de nu!//Spela låten hemma och du får utegångsförbud!//SPOTTAR BÄST SOM SPOTTAR SIST.
Haha ;) Tack fan kul å höra :)
Aa vet sämst ljud, men man kan inte ha allt ;) Haha introt var lite oseriöst, men de fick funka.Tack för kritiken