I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Taff - Tajt som din förhud (svar till Dabbe & Zycore)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-11-28 16:41

Taff - Tajt som din förhud (svar till Dabbe & Zycore)

svaret på deras svar.."Tajt som din förhud" Tankas HÄR

för att höra första dissen från oss kan du klicka HÄR
Det är våran diss till FLA och Det visade sig i slutändan att Dabbe var den som tog mest illa vid...

så dabbe fick en idé! han bestämde sig för att göra ett svar till oss... så tillsammans me sin bitch Zycore svarade de med en halvdan diss efter drygt 2 veckors tid som knappt klarade våran diss...  den finns nog HÄR NÅNSTANS

så efter lite skvaller här å där vet vi nu om Zycores dunder tajjta förhud och illaluktande spermier... och vips fick vi denna inspelad :) finns även å tanka HÄR

ajja.. OUT

http://www.myspace.com/akinonline

2006-11-28 16:45
la det bra båda två, bättre text än båda dissarna från båda sidor förut. fred

2006-11-28 16:48
haha, riktigt fett det där med ditt ex vem det nu är som lägger det!

2006-11-28 16:50

ni tog det ganska lätt,.
era texter är tunga,
daloooz du lägger det riktigt fett. och det gjorde akin också:)
ganska hårt :)

ouut

2006-11-28 16:52
bättre än förra iaf :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2006-11-28 16:59
riktigt jävla fet!

storvinst

2006-11-28 17:04
Fet :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2006-11-28 17:05
Riktigt bra, asså, värkligen fet lagt av AKIN :m, Daloz la de bra, men inte lika tajt som Akin!! HELA FUCKING unbeliveble ^^
Fred Yaaoo / Mr . Zork

2006-11-28 17:12
Så Jääääääääävla Tight
Mycket bättre en förra... :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-28 17:14
daloz flippar det fett! riktigt tungt mannen!
du lägger det bättre än akin daloz.. fett fett ! :)

zycore och dabbe, stäng igen, ni är käkade:)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2006-11-28 17:34
ni satte dom faktiskt på plats nu !!! tycker att båda hade feta rader men daoz var ändå bäst rappmessigt och text !!!

BANHA & PENIS !

2006-11-28 17:46

Blir jävligt lack när dalozzzz alltid ska dra in mig i sina låtar.. 
hmm, e de fjärde eller femte låten ? de räcker nu, ok?

Har inget att kommentera om själva låten eftersom jag slutade lyssna såfort ja fatta att de va om mej.

I am VIP , It means step aside motherfucker !

2006-11-28 17:50
tack som fan allihop :) fortsätt lyssna o kommenetar gott folk :)

kalleanka: det enda jag gjorde var att svara på det han sa om dej till mej ? han nämnde ju dej först ? varför inte bli lack på honom också ? ärligt talat, häng inte här på whoa om du inte vet vad man snackar om, tror du låten handlar om dej ? knappast, den handlar enbart om zycore, inget illa menat till dej, så lägg dej inte i, håll dej utanför den här tråden louise.. du vet vad ja skrev till dej eller hur ?

over and out

2006-11-28 17:51
detta va helt härligt flippat,
Ni öppnade svagt med eran diss till FLA men här visade ni vad ni egentligen går för. det är så här det ska läggas.
Helt fuckat skön diss asså. Daloz du lägger det hel fett, Men Akin lägger det snäppet fetare.  ;D I just say damn i like it,

peejz

2006-11-28 17:59
"häng inte här på whoa om du inte vet vad man snackar om"
-
Skojar du med mej ?

nej jag har inte sagt att låten handlar om mej, men de du sa syftade du på mej , eller hur ?
tycker de verkade som om de va mer "illa menat" mot mej, än mot niclas men.. tror dom flesta håller med mej.

2006-11-28 18:01
Oj, titta en till som undrar vrf du drar in mej ? :)

2006-11-28 18:06
hm  ?
Hela låten handlar ju om hans kön ?
Tkr nog daloss å akin ska fundera över sin läggnad ?
Kuunde kanske inte komma på nått bättre men....

2006-11-28 18:10
Håll käften louise, du är smutsig

2006-11-28 18:11
Denna dissen tog Zycores o Dabbes men tkr fan inte om att Louice blir indragen! Tyckte den var jävligt bra annars.

2006-11-28 18:16
peak16: tycker nog att du ska fundera på din svenska istället, "läggnad ?" shit..
och om jag vore lagd åt andra hållet skulle jag inte föredra zycore :)

Louise blir inte indragen, ja svär

2006-11-28 18:24
Helt okej :D har inte hört deras diss men tkt om denna hyfsat ändå
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2006-11-28 20:32
Faaan va najs bra rader och så jävla najs beat flowet va osså bra Akin va astight haha mord på detta
Robin (G_Lee)
Rappare

2006-11-28 20:47

Ni tog dem !
Daloz sjukt tight i denna .

"Är du svenne eller finne - kan de vara svårt att välja/

zycore har placerat sin släkt i sin feja/ "

haha , vad du fick mig att skratta :)

fred !

2006-11-28 20:49
Haha ägda, denna va fet som fan:D:D... INget att klaga på allt helt aiit:D

Daloz Ring Mig För Helvete:@

Akin ahh inget att säga till dig:P

pZ and fred and love ohh kärlek eller nått:D
|| Spit It Out ||
Moderator

2006-11-28 20:56
Fett fett :)
Ni åt upp dom.
myspace.com/jiahprod

2006-11-28 21:00
Akin.. You sucks :D

2006-11-28 21:04
g g g gaaangsta! tack för kommentarerna :)

2006-11-28 21:20
Så fet låt =) dabbe & zycore är ganska knäckta !

2006-11-28 21:25
soklart . ni plocka dom :)
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-11-28 21:29
Shit asså detta helt tight asså.. riktigt bra lagt..

Älskar sättet du flyter på akin och ditt röstläge sjukt mannen!

Satan så fett du mördade snubbarna BIG UP
Peys
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!

ni mena jag :S
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!

2006-11-28 21:41

bästa var beatet men det e ett härligt beat sen kommer akin oy med sitt lite annat än vad han brukar droppar men gillar ändring

2006-11-28 22:06
tackar för kritiken :) nu finns även låten uppe på Taff sidan

2006-11-28 22:11
jag har inte texten.. du får fjäska me daloz :)

Taff = Akin, Daloz, Malin och det betyder musikalisk underhållning...

2006-11-28 22:43
aighty! nu ska jag fan nanna.. e skit trött

2006-11-29 03:42

ganska tight fan ... aldrig tänkt på att daloz läspar så mycke, som är du nämnde det nu ... damn.. men det va helt aiit endå

jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*

2006-11-29 07:39
tack fan :) fler kommentarer nu people :) hehe!

2006-11-29 10:52
haha shit, akin: fyfan va clean bild du fick upp på sidan i samband med låten, haha...

2006-11-29 11:52
haha daniel sluta rappa för så fort du säger nåt så blir nån sne å börjar jiddra med dig ^^ tkr de e lite ironiskt att förra dissen börja nån jiddra pga nån rad å de e samma här :P

till låten : tycker inte beatet e av ''diss kvalité'' elelr vafan man nu ska säga.... daloz.. lägger de najs men jag hör inga direkta punches bara en massa snack om Z .... Akin.. samma här lägger de schysst men inga direkta punches tkr jag ... låten i överlag .. okej ni plockar ner dom ganska stort från deras diss å ni gör de riktigt najs men detta va inget jag personligen gillade...
i'm a serial killer, its a bad habit

2006-11-29 12:09
ni kunlla dom (L) ;D
Hej hej hej hemskt mycket hej

2006-11-29 12:19
Lelly: haha ja vet, ääh, mer som diggar mej än hatar mej :) men tack så mkt för kritiken iaf !

kodd: puss på fisringen

päyz !

2006-11-29 13:01
Daloz är ingen höjdare på texter precis, jag tycker inte låten var specielt bra, den här "beefen" var bara tråkig,onödig och dålig!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-11-29 14:36
Daloz-Det e det bästa jag har hört från dig på länge mycket bättre rim och flow än förra ;D (L) punchlines som slog hårt under bältet på zycore"släkt i sin feja" hahahaha din röst e fan grym i den här ronden va du förbanad när du dissa eller? för det låter sjukt bra ;D (L)

Akin-Du var bättre i den första dissen tycker jag iallafall men det e smak sak ;D men digga det du la mannen ;D

Peace KoDd
Hej hej hej hemskt mycket hej

2006-11-29 14:50
nice nice :D
woootwoooot

2006-11-29 15:22
heheheehhehe vad ska man säga grabbar ni mördar ärligt talat ... helt jävla sjukt :P.....

Dalooz - "för jag är som toa papper, går till botten me skit"....
riktigt tajjt rad älskar den .... riktigt tajjt flow du liggger helt där du ska inte en millisekund fel... texten e ju helt underbar.....
vad kan mans äga riktigt jävla nöjd nu e du tillbaks i daloz lätet igen me låten inte som akin på de sättet som jag tyckte i dom andra låtarna .....

reffen - njaaa den e bra men dock de sämsta i låten ... heheh men skön text fyller på dissen !...bra jobbat ... men den kunde ni gjort bättre....

Akin du e nice ligger bra i flow och texten ... har din egna stil men tycker dock du e snäppet under daloz vilket jag tycker e lite tråkigt för efter att du lirat gemet så länge som du har så tycker jag du ska sikta lite högre ... ingen diss mot dig men daloz låg snäppet över i denna ... "tänker inte dissa han för han var redan knäckt av fonky" så jävla rätt slå DaBBe under bordet grabben minns inte sin mega förlust mot fonky senast bra påminelse ;)....

Person angrepp e ju egentligen inte min grej men ganska roligt att ni sätter snubbarna på plats synd velat höra lite mer om DaBBe för han snacak lite för mykke i första tråden .....

Slut Analys - De är i denna ni sätter punkt för allt dom kan inte göra de bättre en såhär så e de bara .. ni får 10/10 på denna för bra genomförande härligt text och flow .....

beatet höll jag på att glömma kanon braaaa!

Peace Out nere från stället där land möter fjorden

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-11-29 16:41
tack så mkt gott folk :)

giggen: haha tack igen för din megalånga kommentar :) kul som fan att få så mkt kritik..

peyz

2006-11-29 17:03

Hoppas svaret tar denna ;)

2006-11-29 18:43
HAHAHAHH Daloz så fet du är mannen=).. Diggar dig mer o mer..

Akin du var betydligt bättre i förra dissen, men denna var du bra i med. najs flow osv=)..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-29 19:06
nää dabbe är bättre..
yes ahaya

2006-11-29 21:27
de va ingen bra diss i denna låt !

hur skriver folk nu för tiden ;(