Hajjen ft LilMike - i´m like an angel!
Tjo. jag har slutat röka weed efter jag torska!. men kärleken finns kvar!. detta e en låt jag o LilMike gjorde i fredags!. tanka,lyssna,kommentera =). pejz
Reff: Hajjen, LilMike
Vers1: Hajjen
Vers2: LilMike
Slut
Mix: Hajjen Studio: Madness
Länk:http://download.yousendit.com/1FA7D51C7BF9C5D4 Komentera =). tack pejz!
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
haha varför lägger ni av efter att ni troskat 1 gång boys, jag trodde det var mer stake i er :)
d e bara jag som har toskat!. och jag har lagt av för jag går på piss mannen!. mina päron e inte som alla andras du vet!. dom har nävar som fan =)
hajjen haha jag vet, hur länge ska du gå på piss? fan du är bara 16 också så du kommer få gå fet länge :(
ahaha jag vet:P minnst ett halvår :( men ey va tycker du om låten klumerull ? pejz
haha tackish serovic =)
tackish bre =)
Dålig mixning! Dålig reff Hajjen mumlar o slarvar, bra text dock. Mike känns inte 100 på denna.. Låten hade kunnat vara bättre om ni hade lagt mer tid på den och mixningen.. jeah peeejz boys
Enigma has spoken!
yao mixningen var exakt som i badaboom!. vettefan!. jag mumlar kanske?. men d e inte nått jag vet!. kan vara för adlipsen!. och vi hade inte så mycke tid för jag skulle till ronja!. annars skulle den blivigt bättre!. tack =)
Hmm den va inte så bra ni kan bättre wtf..... pejz
† V.I.F Sinister †
oke tack!
Mixen blev wack! Och reffen känns inte som en riktig ref..blev ingen direkt känsla.. Var nog som sagt mestadels för att ni var tvugna att stressa..! Nästa blir bättre!... Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oke tackar =)
du pissar! och? finns 40 sätt manipulera resultaten... ajja nu till låten, jo den va väl okej men absolut inte mer än så... flowet var hackigt, texten va väl inte den bästa heller! peeeyz
tycker låten va helt okej.. tycker om hajjens attityd på engelska delen på reffen.. very good =) yeah jag diggar er båda.. fortsätt att göra musik :)
tackar Bergaunit! och josef!: tackar till dig med =). (K)
Producent
2006-11-27 11:39
Hajjen var skönare än mike! Din vers var rätt najs fan :) Refrängen var inte skön.. Inte mikes vers heller, gillar inte rösten riktigt..
Once a Weedsmoker always a Weedsmoker. . . Mikey du la det fett o jag e på G med Reffen så den blir klar snart mayn ses på msn senare peace.
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
keff reff...keff mixning.. Once a Weedsmoker always a Weedsmoker. . . :) kanske blivit bättre om ni lagt ner mer energi.. mikes uttal på engelska e lite knasig men de är la bara o öva.. taaaaaaaaaa de lungt...
A.C.A.B
tackar allihoppa!. aa vi stressade 70 -80% jag ville inte missa bussen till gbg!. men skit samma!. d va bara en låpt )=. men men tackar =) mer?
Lite mumligt på en del ställen, men ändå är det ngt som får mig att vilja lyssna på den hela tiden =) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
haha soft =)
upp första och sista gången!
hmm?. gramatik fel?:O jag?. vart bre?:P
njae...hajjen...detta va nog bland de sämsta jag hört me dej..mumligt som fan, kan bero på den überkeffa mixen..=/...jag vet att du kan så jävla mycket bättre..och att ni kickar på detta beat?..de va ju skitkefft...och engelska va inte på topp heller men men...de va stress och skit så de får väl funka för denna gång.. mike...det var inte bra...riktigt inte alls bra....tyvärr..har hört bättre med dej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackish =)
jo, jag vet att det gör det =D
ey nu bajsar vi på denna tråden =)
Producent
2006-12-03 16:23
det ni inte fattar är att när man har räkt e låten sjukt skön! så rök weed å lyssna å ge kritik ni kommer älska den lika mykket som jag hatar whoa! puss på alla söta och fula lite iaf:D