Vilsna individer - Vilsna in the house
yo.. Vers1: Motti (Impuls)Vers2: BrodinReff: BrodinBeat: InstrumentalMix: Brodin Studio: BTB Som sagt vilsna in the house..http://www.speedyshare.com/403347468.html VILSNA
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
fett nice låt brodin och motti=)
NY whoa Byb1
fet låt .. båda lägger det riktigt nice .. digga reffen som fan .. den va fet ... va äre för instrumental ? peys
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Gillade inte det för det är vvvvvvvv ilsna ja eller nått sånt men sen kommer impuls ser att du har förbättrat dej rent textmässigt och det e bra flowet är bra som vanlit rösten är chill yeah detta va bra Brodin droppar det tight kommer direkt med en rolig rad tappa hakan som face off haha kul flowet va även bra här beaten gillas mycket Jodå låten hoppar in i mp3
Robin (G_Lee)
reffen är nice, motti du lägger det riktigt kungligt:D brodin lägder det riktigt fett, bra texten skönt låt!
aight soooft, lite halv snabbt gjort, men de blev chill
work some magic
Vvvvvilsan !! Upp fett nice båda 2 !!! Pööööjzzz !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reffen ärfan galet skön! Motti, bland det skönaste jag hört med dig, riktigt najs flyt och stämning. skön röst som alltid. Broddan lägger det också tjockt som attan.. nice killar, mer sånt här!
Jag är jointen
detta var nog det bästa motti lagt. iaf så lät detta mycket snällare mot öronen än vad det brukar göra.. bättre flow o sånt. brodin är redigt bra! bra text också!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
bordiiiiiiiiiiin aouth! tung som fan
fett nice!
Great som Tony Tiger!
Länken funkar inte. :/
www.myspace.com/suspectrap
Tack alla!Suspect- Du kan lyssna igen om 1 minut.. nån grej på speedyshare
work some magic
yeha mafffaaakkaA;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilsna in da house .. hell yee!
Soft bwois! Båda lägger de tight. Fett beat.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Fett.eller..Kanske smalt? vem vet.fett för tillfället iaf.
sooft ! båda lägger de grymt ;)
soundcloud.com/jerrones
Den va feeeet bruscheeeer ! ! ! :D Men det är väll jag som gör det roligt på festerna :) hahaaa PZ !!
fett tung låt gubbar! UPPPP!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
jag måste vara ärlig... jag tkr denna låt var mkt skön ! motti, detta var nog det bästa jag hört från dig du la det riktigt nice... fortsätt såhär ! peejz
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
thanks / motti upp
work some magic
Skivsamlare
2006-11-26 14:30
bästa ja hört av impuls, fett. brodin la det cleant. ha så kul i jävle.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Tuuung lot! Gillar dock inte n'a'r man kickar po beat's som e soppas h'a'r k'a'nda.. Men loten var fett :D GJ!
Producent
2006-11-26 14:48
Skönt flyt på alla MC's, catchig refräng och bra val av beat. Vilken beat är det? Hör bara att det är samplat från "Ray Charles - Hit The Road Jack". Bland det tungsta jag hört med dig mannen. Shooozz.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Riktigt fett grappar! Båda verserna var grymma och övertygande. Flowet och allt var bra också. Motti har så skön röst till sånna här låtar, riktig soft! Reffen var grym men samtidigt dryg på nått sätt :S Aja Peace
Skivsamlare
2006-11-26 15:12
Men jag blir lite ledsen när du rimmar Baywatch/FaceOff med samma punch alla hört 1000 ggr.. hålla masken, tappa hakan osv.
jag har då typ aldrig hört det ..
jag rimma itne face off på baywatch, men de va ett nice rim iofs de med :)
work some magic
Skivsamlare
2006-11-26 16:52
James bond då ;)
shiet.. riktigt fett lagt av båda :P reffen va väl sisådär ;) BIG UP
Tack alla!
work some magic
Mycket nice =)
Jag är faran som lurar i natten!
upp Jag blir Hög när jag lyssnar fan hehe=)
NY whoa Byb1
Jågurt Tack för din utförliga åsikt ! Om nån skulle fråga mig innan: "troru jåggan kommer digga låten?" Då hade jag faktiskt svarat nej, för jag tror att vi har rätt olik musiksmak/stil till en viss del.. Men kul att du lyssna! Peace
work some magic
yee, upp
soft som fan, introt gillades. det gillas helt klart!
Texten : Reff x2: Vilsna in the house, vad vad!? vilsna in the house, v-v-v-vad!? Vilsna in the house, vad vad!? v-v-v-v-v-vilsna individer!Motti vers 1: Det är vilsna vad, vi är riktigt bra din brud har våra låtar som sin ringsignal å är de en fest e de klart är de klart jag e bjuden för när jag glider in ja då skakas det huven jag sätter mig i soffan, & groupis dom flockas å alla kommer fram & säger mottan du e softast och jag svarar säg mig nått jag inte redan vet hämta mig en grogg & sedan vänta tills jag ber om mer baby, du gör vad du blir tillsagd för vi är vilka, vilsna (vilsna!) thats right, vi lever raplife brudarna dom bråkar om oss som det vore catfight kom hit & visa att du kan din slampa för bitches dom vill knulla sen få autograf på pannan det är vilsna, så bara ride on! för vi är laddade som våra låtar på din ipodReff x2: Vilsna in the house, vad vad!? vilsna in the house, v-v-v-vad!? Vilsna in the house, vad vad!? v-v-v-v-v-vilsna individer!Brodin vers 2: det är brodin, jag får brudar som james bond vänd om, för du tappar hakan som face of det är vilsna, du gör vad du blir tillsagd håll käften, å hämta mina drinkar jag står å viftar med mitten fingret å finns i bakgrunden när din flickvän ringer jag glider in på festen med kepsen på sniskan så rulla röda mattan för detta e, (vilsna) yeaah jag är din önskeprins å vill du ingenting vet du vart dörren finns jag är tight, I can make it happend för min studio är playboymansion det är vilsna, inga ursäkter för vi får all pussy, så vem är huge hefner? jag är gud, du kan kalla mig the Don.. för bitches dom vill altid leka mamma pappa barnReff x2: Vilsna in the house, vad vad!? vilsna in the house, v-v-v-vad!? Vilsna in the house, vad vad!? v-v-v-v-v-vilsna individer!
work some magic
Denna är Riiiktiigt Tuung Grabbar ;) Och Om Man Får Tillägga: Daaamn Vikket Beeat ;`D Big Up´s Till Brodin Och Motti (impuls)
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
men dit jävla cp.
www.blazebook.smoke
oj råkade skriva i fel. skulle varigt till magen sorry
www.blazebook.smoke
tackar mannen
work some magic
som jag alltid säger.. vilsna! UPP! micke och motti! fet respekt till er snyggingar ;)
detta va nice! Det var nog det bästa jag har hört från båda er. =) " finns i bakrunden när din flickvän ringer " - en gammal goding, haha Brodin, är det meningen att du ska säga Huge istället för hugh hefner? yoyoyoooo
JO den va fet, kunde slipat lite på reffen ;) annrs bra.
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®