idol snubben ? antar jag ! :)
det du säger är helt sant .. word .. props, fuck mark in da fucking park, !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som min kära vänn Samir skulle säga, LAL.
det du säger är helt sant .. word .. props, fuck mark in da fucking park, ! kan inte du och alla som är som du försvinna från svensk hiphop? tack på förhand.
varför skulle jag ? jag tycker det är jävligt sant det han säger, til exe hur sony kan signa en rappare som mark in the park, han borde försvinna från svenska scenen , schy, knip igen nu! palla shii ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smart val av young, han dissar någon på hans egna nivå så att dissen kan mynna ut i en spännande beef.
detta kändes lite pinsamt, hoppa på en idol snubbe? trode inte hiphop kidsen nowdays sitter och glor på idol, deras egen största önskan kankse... aldrig hört killen men detta luktar 'ge mig uppmärksamhet' lång väg, det förstöre allting, sorry mayn.
soundcloud.com/brormusk/sets
wft.. mark in the park är ju en riktig läckerbit:P. Luktar Fjortis... uppmärksamhets-bajs!
414. Klubb Knutby
okey mark borde dra men jag tyckte inte denna dissen va speciellt bra.. för grötig killen. du skulle fixat mixningen istället före sen kunde du lagt upp!
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
haha mark in the park , han var i piteå förra helgen , så att han inte får speltid är inte helt sant, lirar i team 18 swe. mene men , har aldrig hört han rappa ett skit , har han ens någon whoa?, haha , men men dissaaa han om du vill. skulle vara kul om haan svaara så man får höra snubbeeen , peys
Palla dissa hen, han är ju skön:P
www.myspace.com/suspectrap
han har en skön stil, men komigen, han är inte musikalisk ett skit =) alltså, har ni HÖRT marks låt??? det e ju helt sjukt va pinsamt det är. sorgligt att sånt tar plats i musiksverige
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
till låten: haha vem är det som kopierar 50 cent egentligen? du har ju kopierat hans reff i senaste låten han medverkar i... KOM IGEN! hahahhaa... och du är inte bra själv, du och mark väger väl ungefär lika tungt i min hall of shame
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
wiLLish Säg att du skojar?!.... "Vad heter beatet? om de e en instrumental? " Det är ju förfan 50 Cent Ft. Em, Cashis & Lloyd - You just don't know, ur deras nyaste platta som kommer ut. Den borde alla whoare ha hört om enligt mig...!!!
Dissen var väl sådär, gillade rappen o så, men att gå på en idol snubbe verkar lite långsökt bara, liksom, vem fan bryr sig om den killen, han är och kommer bli som darin, hatad efter ett tag! Aja, jag har inget emot att du dissar han, alla har sina sysslor brush, du gjorde din=) och nice job. Peys
jag tror faktiskt han skulle ta dig tråkigt nog... gilalr inte han nånstans heller! du har visst några flowmissar acapellan var alldeles för låt jag garanterar att du kan göra mycket bättre om du lägger ner lite mer tid !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
rappen va ju sämst. fattar inte värför du dissar nån idol-snubbe ens :s
fyfan vad kasst, att du inte känner det själv?
iof bra rapp.. o beat.. men jag gillar inte lukten av uppmärksamhet..:P
414. Klubb Knutby
smart val av young, han dissar någon på hans egna nivå så att dissen kan mynna ut i en spännande beef. Tror inte han lägger en diss när han han e signad på BMG tror inte han bryr sig....
fett me hype abo jalla
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag tror du bara försöker fixa någon hype, visst jag tycker också han borde skjuta sig själv i huvudet.. men han kommer inte komma längre än till aftonbladet..
mark in tha park är ju knappast seriös, det borde ni väl förstå dissen va inte bra heller, nej
men seriöööööst ge dej på nån annan mayyyyne! nån som inte käkar dej fan :)
Mark in the Park är jävlit häftig orkaa liksom dissa han
Robin (G_Lee)
ååh, fan va grymt, Jag ska nog ta och dissa dendär killen som var på IKEA reklamen, han nikko eller va han kallar sig. fyfan vilken beef de kommer bli. westsajd maddafakka! :)
kanske gammal? men jag vill ha länk..