asma - shäbälähä (kaggen diss)
kaggen gjorde en diss till mig & antagonisten i samband med fonky fresh beefen där han bland annat snackade om antagonistens flickvän.
kaggens diss
kaggens ansikte
--
låten: asma - shäbälähää (kaggen diss)
text: intro: asma
dags för asma, att plocka nästa viktigpetter som hade kickat bättre med en påse vixtabletter hur kan du snacka om mig när du håller micken som en flicka? enda smutsiga södern kaggen flippar är sin flickväns fitta
om du käkat dina vix hade din röst varit barnkalas jag bor i stan ditt as, så här är ditt svar tillbax för oss är du vardagsmat, asma lämnar dig förnedrad du är inte efterbliven bara mentalt försenad
och det är klart jag blir frustrerad när du lägger det pissigt och spelar viktig, en fucking bitch som druckit för mycket whiskey ska jag träna på mitt flow? skickar punches rakt i magen så fattig att finnarna du har är din mat för dagen
du blir rakt av slagen, kaggen har ingen täckning en mes som försöker skrämmas med rösten från en skräckfilm jävla fitta släpp ingen skiva för ALLA kommer såga den ingen gata mellan oss, du blöder ändå en gång i månaden ;D
mellanspel: hälsning från anta
för asma, japp han är trött på onani vilken tur han träffade kaggen som har avsugningsteknik alla satsade på kaggen, han är snubben folk kommer i ett pizza-face som liknar monstret på påsen han håller i (bild)
en riktig fitta, en sån jag stoppar snoppen i du klarar inte digsjälv så nu rullar du kollektivt som om vi behöver hjälp, nu når du botten svin ta med hela din click, jag krossar ditt moppe-team
& om man jämnför med din brud, ok du är du rätt duglig om kaggen är en kagge kan ni kalla mig fett-sugning håll käft fuling, bara backa bak kaggen är palle kuling och han reppar alltid samma sak
för din stil måste vara godis eftersom du blir tuggad din fucking subba snacka om mig & bli av med din tunga för vi är sakliga kungar, du suger gratis på pungar störig som tjatiga ungar - & din mamma tar den i munnen...
outro: smale
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|