här är texten, några småförändringar bara .. du sa vi var ditt allt, och du älska varje stund va du lämnade oss hur lågt kan man sjunka men när jag tänker tillbaka, så brister allt skulle inte va ledsen om inte alla minnen fanns förstod att nått var fel och att det händer snart kommer få det mycket bättre det var ju det du sa ni båda har varit där sen jag var liten nu lämnar ni allt och jag står här i mitten ni tror det fungerar bättre på olika håll men tänker ni på mig, som faller ner på noll vart ska jag vända mig, jag känner mig så kall när jag får titta på och ni skäller på varann fast ni inte vill så kommer vi till tiden då hamnar jag i skiten, ser inget ljust i livet verkligheten svider, vill få stopp på lidandet och nu ångrar jag all kärlek som jag visade allt stanna upp när ni gick skiljda vägar men i slutändan är det minnen som räknas vad gick så fel, vi hade det så bra men jag älskar er båda och kommer alltid finnas kvar allt stanna upp när ni gick skiljda vägar men i slutändan är det minnen som räknas vad gick så fel, vi hade det så bra men jag älskar er båda och kommer alltid finnas kvar det har gått ett tag och ni grälar än idag hittar inspirationen hos vännerna men vad som än händer finns minnena kvar och på alla mina frågor finner jag inga svar men tänk nu efter är det såhär ni vill leva på olika håll och inte tillsammans jag ska inte deppa för väänta ett tag efter allt som har hänt, ni verkar må bra mycket bättre än vad ni gjorde på den tiden och sitter nu här hemma och fortfarande skriver så det är klart att jag fortfarande inte kan glömma när ni båda fanns bredvid mig innan jag somna nu när jag ser tillbaka får jag vara tacksam för tiden tillsammans, vad skulle hända annars ni uppfostrade mig, mina tack till er är många för jag är den jag är nu och hoppas ni är stolta allt stanna upp när ni gick skiljda vägar men i slutändan är det minnen som räknas vad gick så fel, vi hade det så bra men jag älskar er båda och kommer alltid finnas kvar allt stanna upp när ni gick skiljda vägar men i slutändan är det minnen som räknas vad gick så fel, vi hade det så bra men jag älskar er båda och kommer alltid finnas kvar
Absolut!