DnS ft.vanskapt - Tänk om
Den här låten gjorde vi för att få folket att förstå vad som händer med världen, jag tror inte att de fattar när de inte försrår det i verkligheten..!!vers1:Kenzoreff:Charmigvers2:Vanskaptreff:Charmigvers3:DeKaNreff:CharmigMIX : AldenfalkLADDA NER HÄÄR--->> Tänk Om.mp3jag själv tycker inte att man kan skriva att låtens handling är dålig därimot kan man kommentera andra saker..!Peace..!! //DeKaN
fan jag ryser när du sjunger broshan Charmig
Pretty Boys :DKenzo : Du blev så jävliga sköön !Charmig : Fyfan va skön Marcus Bästa räf jag har hört !Vanskapt : Feta rim ! NICE som vanligt !Dekan : Fan va sköön du ääär brorsan Digga dig ! ALDENFALK . Sköön mixad !Försätt så !
Kenzo: Du utvecklas, dock lät det som du skriker ut din vers när du reccar (?) vettifan men låter som det, annars nice..Charmig: Din sång är grymt TIGHT! älskar din sångröst..Du får gärna gästa nån låt med mig om du har lust? :) Vanskapt: Diggar din härliga stämma, ditt flyt o.s.v. TIGHT! Dekan: Fan imponerad av din vers i denna, ditt flyt har utvecklats faktikst :) Nice...Låten i helhet: Skön, djup text.. härlig sång av marcus!Fortsätt i den här stilen, men utveckla texterna och flyt lite mer så blir det tungt ;) hehe.. Och mixningen, det var JOBBIGT att mixa den, seriöst, aldrig varit med om så mkt att mixa :p + att ni hade redan ställt in ljudet & så, så allt det fick ja ändra på och så.. Kenzo's röst lät lite för skrikig.. det var svårt att mixa in det till dom andras verser, alltså volymnivån.. men men, gjorde så gott jag kunde :) peyz grabbar