knAs & Pelle Ft. Linn - Öppnar Mig Själv
Tjenis , Knas och jag kom på att göra en låt , skrev text å spelade in och så här blev det! http://www.speedyshare.com/743992717.html Syrran sjunger med i reffen :) Text: Vi Mix: Båda Beat: icetail Hoppas det smakar. pöss
asså ni snör upp en text på typ 5 min åsså blir de så här jävla bra de är juh FAN helt sjukt!! Ni är så sjuukt bra alltså fyyyfan!! Keep it up!! Peace!
ajjtz0r: Tack som fan alltså!! :D Peace!!Ät-skit-snabbt: Thäänks ;D Kul att höra ;D
oh asså! Säger som At-skit-snabbt: Du har utvecklats skit mkt knAs. Mkt mkt bra! Skön tex som faan! Pelle: Du har skönt flow som faan som vanligt.. Nice nice text. å skönt beat.. Nae jefligt nice grabbar.. MVG ;)
5 fingrar, 4 chanser
Tack till Ajjt och resten :P
Orkar inte lägga kritik nu men den var riktigt skön! Peace BoyZ
OHHH SHIEET :) Helvete va jag diggar den här låten, kommer loopas ett tag framöver :] knAs: Jevligt soft lagt, skön röst! Pelle: Bra flow och inlevelse som fan och texten var grym :) Linn: Fyfan så bra sjungit :D Kom med fler låtar! ;)
Norrland represent
fyfaaan säger ja bara ! =) så jävla bra ! Pelle: Bra som vanligt =) Kn4s: har blivit grymm som fan !! Linn: najs som fan ! peace
Knas : Det klart bästa jag har hört från dig , Du är duktig som faan :) Skön reff :) Pelle : Jävligt bra text , Lägger det perfekt som vanligt imo. PeyZ!
Tack som fan allihopa ;D de värmer! =) Peace!
denna va skön
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
pelle du måste sänka acapellan :P , pz
Tack till alla Tomkar : Jag är medveten om det men jag hade redan lagt ut de då jag märkte de , var lite smått seg ;P w/e
haha aight :)
Knas du lägger det fin min lilla sockstrumpa ;> Pelle din trebarnspappa, du lägger också det bra ;)
Tack walle min lille gullebjörn ;D tack c3nsur =)
Softish! gött boys! Fred
"Se och lär jag fick pröva mig fram"
har aldrig hört knas, har hört pelle, Knas, du låter stenad.. as skönt haha :) din röst va sweet Pelle, din röst va mycket skönare nu när du gick ner en tonart, bra gjort när det gäller en sådan här låt av båda inte min typ av låt, absolut inte.. det ska handla om död och blod, men det var bra genomfört. reffen va ju som snygg Hej hopp =)
www.myspace.com/arudde
här äre inge chill dill =P häre äre fett nice :O::: har aldrig hört knas.. men du var bra texten var bra... lite mer känsla... kunde du pressat ut :P pelle... du har blivit förjävligt mycke bättre sen jag å du kickade låtar me data mickarna :] hahah;) fint lagt :P (av er båda :D) i helhet en bra låt ;) keep it up ;) Peys
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Tack lajnet schizo ! Arudde : haha ok det beror kanske för du hörde låtar då man skriker och är "argh" hah! yayay! Tack anyway
Me like:) Bästa jag hört från er grabbar=) Knas: Du har en mysig röst o hade grymmt flow:P Pelle: Flowet svek dig inte och texten var fet:) Lite bättre mixx nästa gång bara:S Beatet är riktigt soft btw nice one by icetail! Ajja den var helt okeej=)! shuu
Punkt!
Tack till dig med Victor :))
Fett me tack till er alla ;D de är kul att höra att de gillas =) Peace!
Knaz som jag jämt säger <3 din röst , skönt flow också Pelle min barbara du inte bara bra du är bäst gillar det du lägger , detta klingar fint i mina elefantöron pusspuss ;)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Knas snygg text , å din röst är jävligt soft som jag har sagt förut, flowet var helt aiight!.. reffen var väll helt okej .. Pelle?! , din text var helt okej, flowet okej men det svek lite då å då, ditt röstläge lät lite ansträngt.. "jag vill inte va den som alla titar snett på jag vill va den som min mamma bett om" - fet rad. mysig låt i helhet faktiskt jag gillar texterna. bra killar, vi får hoooka nått nåndag pz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du pelle hälsa syrran din också :)
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
NevamiZ: tack :) Tack som fan macy ;D
Hahah nemen hon var grymmt bra! ;)
Tack kekke hörde faktist mitt röstläge själv , klagade på de men är förskyld osv orkade inte spela om 40 ggr :p Skulle säkert gå styra =) Macy: Javisst !
Tack kekke ;D kul att du gillar =)
Faktiskt soft låt grabbar .. sköna flows på båda, härliga texter, big up! Hälsa syrran att jag är singel, peyz! :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
aaah råå skön låt ! Knas : har aldrig gillat din röst förr men du blir bara bättre och bättre shiit du gör det galet skööntPelle : det skönaste jag hört av dig fy fan fortsätt såhär ! pelle vi måste droppa snart he peyss
chasse dyker upp som döda fiskar
np ! mannen
chasse dyker upp som döda fiskar
Soft pelle ;) soft knas ! :D
Fett knas :) komenterar inte pelle för han har ändå så bra självförtroende så det spelar ingen roll vad man säger :D
hurmph..
TAck till Chasse , Palmen , Johiiz Boffarn och alla andra ! det värmer :) Wenmec: Tack y0;) hälsade det men hon var inte intresserad =/
fan den här är värd en upp =) peace
Tack boffarn och johiiz :) peyz
Sista upppish sen mördar vi dennnna
facebook.com/idiomatisk - fan page