Moderator
2006-10-22 03:52
Perfektion - Kvalbidrag (60sekbattle)
Ah, tänkte vara lika cool som alla andra och slänga upp mit kvalbidrag dåråååå :PPerfektion - Kvalbidrag tryck här ^^ jepp, det var väl allt gott folk, Peace / P
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
shiiit vad najs :)
Absolut!
Moderator
2006-10-22 04:07
Oj vad pinsamt, det kan vara den första gången någonsin jag gjort ett stavfel, haha, mit ska ju självklart vara mitt! Förlåt mamma. Upp
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2006-10-22 04:36
Thanx :)
[email protected]
Din röst är likadan om man spelar upp låten snabbt.. Ballt! :) Låter som att du rappar skitsnabbt.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Moderator
2006-10-22 04:51
heheh
[email protected]
Good Work! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rullstolsfäktning F20 Var det så smart?
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Var står det om tävlingen? Hittar ingen info. Hel tokey kvalbidrag annars!
Eller gick det att tanka? Då ber jag om ursäkt :) Trodde du hade rippat!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
skulle gärna villa se "main" tråden om 69sekbattlen :) själva låten är väll tiiight som vanligt, alltså alledes perfekt(ion)
detta va najs mannen :P å tråden om 60 sec ligger inne på allmänt om whoa forumet för er som inte vet ;)
i'm a serial killer, its a bad habit
varför kan jag inte ladda hem den ? =/ det verkar blivit nå fel ! eller så äre min data som bråkar ;/ men matte har du lust kan du väll lägga upp på en speedyshare ?
ROUSU
lika nice som vanligt Mr .P peace....
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/ Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/
Den var faktiskt bra! Keep it up!
Lika tungt som vanligt
woootwoooot
Najs! :)
Eriksson1337 ftw!
Varför kan man inte tanka låtarna? jag kan inte tanka K.I.M.M - Må bra :|
Eriksson1337 ftw!
vart får man tag i kvalen :$ :O
det är spikat
måste man vara registrerad?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
helt okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas dem får igång tävlingen snart, togs den bort eller? :S
Du är tillbaka perfektion ;)
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
vill inte slicka din röv, men damn va tung. skönt rimschema, flyter överfett. kan inte säga så mycket mer, fred
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Det är ju ingen annan som har lagt sitt kval :S?
det är flera, men den tråden togs bort.
Vad kan jag säga grabben gör de igen.... riktigt bra matte ;) lycka till i tävlingen breee för denna knäcker ;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
BIG KAY STUDIOS! fan truru? =)
Moderator
2006-10-22 15:23
Damn, många kommenterar som rullat in sen nattetid! Tack så mycket peeps, btw, smutsiga drar igång på riktigt nu så det kommer maaaza hits for the kids snart :) K.I.M.M är också på G. Tack igen!
[email protected]
Perfektion - Låter helt soft ska bli skojj att höra .. hör av mig inom kort kanske drar sthöm till vinterlovet hoppas på nån hoe och sovplats mayn ;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Lägg upp någon annanstans, kan inte tanka. Är medlem men måste logga in när jag ska tanka låten trots att jag är medlem. Loggar in och kommer någon annanstans
Moderator
2006-10-22 18:41
[email protected]
Moderator
2006-10-22 20:24
tack så mycke
[email protected]
Ser ingenting alls nu, bara "Sidan kan inte visas" stuff. Men, får väl höra den sen ändå
ofan då är det Mr p ??? det låter nice,inget överdrivet men nice mannen pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Moderator
2006-10-23 07:57
Mr. P that's right José :)
[email protected]
grymt !
soundcloud.com/jerrones
gay sida fixa nån ny länk.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
riktigt skön synd att den bara är 60sec
Det är fett:) hos kaggen eller ?:P för jag kände igen de dära pip ljudet som va i början:P najsnajs
Yeee;D det är riktigt fett.
Bara jag som har hört denna innan? :P Vet inte vad ja hörde den ifrån..
The thing is, we cant separate our feelings..
vadå lika cool som alla andra, va fan va coolt med de :/ bhö
Moderator
2006-10-23 22:59
tack peeps, big kay studios... more to come
[email protected]
Moderator
2006-10-23 23:12
[email protected]