Kodd du kör första vers1 tror jag har hört testen på denna. jag hör ju va du vill förmedla men du måste öva mer... om jag minns rätt så har du hållt på ett år elelr nått .. och man måste öva mykke mer... både i dilivery och text ... mannen jag hör va du vill ha sagt men om texten ska bli skön för öronen måste den skrivas bättre.. ge de tiid tvinga inte orden att komma till dig låt dom komma ... jag ser de som så " varje takt i ett beat har sina egna ord de gäller bara att hitta de" men öva mannen ... och ditt tonläge e väldig entonigt samma hela tiden testa att gunga mer att våga gå ner och sen upp!...Nicho va kan jag säga mannen fassna för din röst och sätt att skriva redan första gången ... men ändå här så visst dee nice flow och flowändringar men känns som prestationen för själva låten är bergränsad ..... de e bra ... men inte mer liksom ?.... vet ej men asså... jag själv har vart hos många olika rappare snackat softat och så .. man lär sig så jävla mykke.. man kan inte snöa in sig me bara kvarteret .... jag menar se Daloz har kickat me olika hela tiden ... och se påå grabben han e grym idag !..... beatet va la aight .... jag gör alltid ett fel ... för kåt på att släppa låtarna ... ge de tid för de kommer jag göra hedan efter !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha