Antagonisten & Kaptenen - Vi styr det härifrån
Slänger upp vår session.. Droppa kritik.. finns inte så mkt att säga egentligen.. Vers 1: Antagonisten Reff: Antagonisten Vers 2: Kaptenen Beat: Em,50,Cashis och Lloyd banks - You dont know instrumental... Tanka, lyssna och njut, skriv en comment =)Högerklicka , Spara mål som Länksystemet här brukar inte funka på denna datan fas t jag gör exakt som man ska.. så jag lägger hela direktlänken här, om inte min funkar så kan nån vänlig själ kirra det..Peeeys n Luuuuv
http://www.semper-fi.se/MP3/Antagonisten_och_Kaptenen_-_Vi_styr_det_harifran.mp3
först :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sköön låt som fan ! fast anta, kicka med asma (a) ni 2 är fett grymma ! kaptenen var oxå bra =) päys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Martiin89 P0: hehe.. thanx määän.. det kommer en E.P med mig och Asma inom kort =) ¨ Fleeer? :D
hahahhaha va fan e du beroende av kommentarer bjelk ? :P.. -.- ..... hahahaha
FaCk yOu
sl_y_na P18: hahaa.. varför skapar man en tråd om inte för att få comments :D ;) man vill ju ha feedback på sitt shiiiet :DDr_PhiLLe P18: Thanx määän.. Kul att du gillar :DSamy05: Tack man.. jag gjorde EXAKT som man ska på den där uppe.. men det är nåt med denna datan och whoa som inte vill att jag ska kunna länka rätt.. :S Fleeeeer? :D Peeys n Luuuv
asså jag säger osså det de första raderna är sjukt flow asså riktigt tajjt och din text e riktigt feet.. refrängen e tung som fan WOORD...
kaptenen riktigt nice text och lägger det tajjt me sin feeta röst riktigt nice beatet va osså skit tugnt feeet lååt keep upp the good work boys peace
chea, antas flow är fett tight, bland det flytigaste du lagt enligt mig ;D kap langar sin text med övertygande röst. instrun är också nice. 8/10 jag är han jag är han, som slickar er röv ;D
pontan P21: cheeeah.. tack som fan man :D niceness att du gillar :D-asma P19: hehe.. jag är flytig som fan på denna :P jag hade flyt helt enkelt.. eller nåt.. Värsta interna skämtet där på slutet också :D Fler fler fler.. Peeeeeys n Luuuuuv
Till att börja med så diggade jag beatet som fan! fett som fan!Antagonisten lägger det mega fräckt! bra flow osså! bra helt enkelt.Kaptenen jag har inte hört dej innan men du avr skön du med faktiskt! denna ska laddas ner haha! Peeeys and love from söder!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Antagonisten drar de fetast som vanligt;)
414. Klubb Knutby
rapp i käften du är i din vers i denna låt danne.. låter sjukt fett asså.. bästa versen jag har hört från dig. fortsätt så! (y)
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Första versen med dom 73 rimmen är fan GRYM!!! Reffen är helt ok.. Lite "tom" som vi pratade om på msn, men ändå fet nu när jag lyssnat några gånger. Tyvärr så tycker jag dock inte att Kaptenen kunde uppnå första versens grymhet. Shit om vers två hade varit lika tung.. Då hade man fan trillat av pinnen ;) Much love and respect. Miss Frida
Moderator
2006-10-19 11:01
Första versen va fett jävla fet:) feta rimm:) reffen är helt okej.. Som fifiii säger rättså tom.. Fasr dem är helt okej.. Och kaptenen.. Har fet text röst och fett flow:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Hehe.. tack som fan alla.. verkar som jag har fått till det på denna här :D uppskattas som fan.. fortsätt pumpa gott folk.. Kul som f*n att se all bra feedback.. keep em coming :D Peeeeys
Antagonisten - Diggar hela låten igen med dej, men de första raderna du lägger e så sjukt gryma.Kaptenen - Säger som jag sa till antagonisten, diggar dej helt igenom hela låten. Beaten är as grym o ni gör det mycket bra det beatet. PeayZ
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
SWEnsson__: thaaaaanx man :D fortsätt pumpa ..
Några fler comments vill jag fan ha :D
Jag bara skriver nåt. Haha, nej... men du vet att jag tycker att du är grym, baby ;) Denna har ni lyckats med, såklart... dock inte riktigt min typ av låt, men så är det ibland :P Jag har ju lite svårt att fastna för låtar som är gjorda över instrumentaler, ligger väl en del i det med...
_Missundaztood_ F20: hehe.. jaa.. men sånt får man ta :D vissa instrumentaler är för feta för att itne köra på ;)-TheGhost- P2: hehe.. det är krävande för lungorna att köra dom där raderna får jag lov att berätta.. kul att du gillar määäyne.. fler :D Peeeys n Luuuuv
soooooooooooooft!! gillar bådas verser även fast Antagonisten P23 lägger de fetaste rimmen hit och dit... Men jag tyckte ni passa bra ihop på denna låten och det vart fett! (synd att de e skåne bara) hehehe skämt å sido FETT grabbar!
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
GhostArmor P0: hehe.. thanx man :D niceness att du gillade.. vadå synd att det är skåne bara :P skåne is the shit och det vet alla.. hehe.. Fler.. Peeeys n Luuuuv
Antagonisten har gjort det igen ännuen gång har han droppat en till fett nice låt..peace//pofle
Niiiice lååt ;] Diggar den !
Tackar gott folk.. niceness.. Fortsätt pumpa.. fler comments.. Peeeys
Diggar texterna och rimmen och Flowet på båda, Men att ni kör på eminem beat är ju soft också :) peace!
Ska rätta mig så ni vet vilken låt jag menar det är en ny :) Eminem 50 cent lloyd banks cashis - you dont know
Thanx peeps :D keep em coming.. keep the comments floating :P Ska slänga upp texten sen när jag har fått tag i Kaptenens text.. Fler.. Peeys
Kom igen nu.. show sum luv :D
har texterna till båda verserna nu:
Vers 1: (Antagonisten)
Jag är här för att stanna, andas, och lacka som sattan// Glider som pasta, lastad och packad och snackar en massa// Rappar om annat och battlas så va ska du snacka din kratta// Jag stannar och skallar skallar som fakkar och babblar sakta//
Så backa backa fitta du blir nackad och slaktad din hagga// Du kommer fastna, dansa, annars plaska i dammar tillsammans// Snackar om mamma som Abba, du blir stampad,trampad och bankad// Hajjar som hajar som fattar, landar laddad och manglad//
Vet vem som bestämmer, ni vet vad det är som gäller// Ni vet att det smäller, vi lägger, bomben i kuvertet och spränger// Bort ditt fula fejs, så stay the fuck outta my way// För ni dealar med proffsiga mufukkas M.H.P(eey)//
Vi rivstartar direkt, som en tiger i ett dragrace// Vi låter härifrån och till en annan världsdel// Smärtsamt så fatta, så backa sedan, jag sa// Ni ser Antagonisten, 16 bars, jag va legend redan som barn// Vers 2: (Kaptenen) kaptenen e tillbax , gör d så klart fortfarande lika bra kommer aldrig lägga av kommer hålla på till jag ligger i min grav jag skiter fullständigt i ditt tycke för ni snacka så en jävla massa med ni säger inte mycket skiter i falska muthafuckers o falska rykten inget kan stoppa d här för d här varar för evigt precis som ett konststycke fuck vad fan ni har och säg så fuck the world jag skiter i vad ni tycker om mig för jag gör inte detta för er jag gör d för folk som står och nickar , med huvet o diggar det jag kickar för när m h p e på micken e d perfektion , för vi droppar för varenda underground generation jag använder min penna som en pistol med patron och avlossar mina ord på papper precis som det e ammution jag skriver o gör beats non stop , för jag älskar detta vi kallar för hip hop
Aiiight riktikgt bra låt... Båda la det fett njas.. Men en extra tumme upp til Antagonisten... Keep It Upp.. Peace
--- http://www.myspace.com/posemusic ---
Antagonisten har som vanligt fett flow;D
Beef_1 P17: Thx mannen.. keep em coming..Incisch P0: Yeah.. man gör så gott man kan.. ;) Fler :D
Dr_PhiLLe P18: Det är därför man slänger upp låtarna man.. För att få kommentarer.. ;) fler? Peeeys
Den va feeet sköönt flipp där i början!:D refrängen va ochså tight men som sagt lite tom men tung ändå! vers 2 va ochså najs !fortsätt grabbar!:DPz
Aka Jige,Jj,Shinepanze<br><br>
du suger antagonisten. ledsen att behöva säga det, förlåt. jag ska lära dig lite om rapp sen när vi har våran dagliga dos av msn-prat
Shinepanze: yeaah.. som sagt.. reffen är inte så jävla genomtänkt.. den fick duga som den är :DYoni: hahahaha, jasså du.. så det låter sådär nu.. Jaja, ska lära dig ett och annat om vett i människokroppen lille påg-.. vänta tills jag får tag på dig i msn rutan.. då jävlar i bubblan ska du få se :P :D Thanx peeps.. Peeeys :D
Antagonisten daaaaaamn mannen! du är så jävla tung på denna låten,värsta sköna rader,digga texten,beatet är grovt fett oxå:D jävligt tungt lagt av dig maynKaptenen jag minns inte när jag har hört dig sist,men detta var nog de bästa från din sida,helt klockren text och fett bra delivery!Reffen den är yo som fan grabbar:D otrloligt grymt arbete från båda! M.V.H Gogo
GoGo__ P17: haha.. är reffen yo som fan? :P Thanx anyways :D kul att du gillar :D
core P17: Thanx maaaan.. mad luuuv 4 ya bwooooi :D Det är Kaptenen som har proddat hela min soloplatta som jag släpper nu nästa vecka.. thäänx för de comment maayne :D PUMPA!!! Hooka plattan också gott folk.. Peeys n Luuuv
Antagonisten står för hälften av alla inlägg i varenda tråd han lägger upp =) haha
core P17: Thanx määän :DKaggen P18: Och du vill vad?
ja helvete vilket flyt i början, skön låt. BIG UPS!
Upp, så jävla sköna dialekter asså !
Antagonisten P23 TUNGT!!! :)
Riktigt bra från din sida
Kaptenen:
Du är också tung som satan,
härliga mörk röst och ett bra flyt.
Förutom ett par ord jag hörde som rimmade lite konstigt i mina öron.
och avlossar mina ord på papper precis som det e ammution kanske bara jag som hörde hur han sa det ordet. men det är bra ändån.. :)
är kaptenen föredetta r-ett?
Din pappa är din mamma
Kaggen P18 ''Antagonisten står för hälften av alla inlägg i varenda tråd han lägger upp =) haha'' well du står för hälften av allt skit som läggs upp på whoa, backa!
meastro2k P22: Thääänx man... :D joo, jag lade märke till det där ammution också :Ddgeo P25: hehe, nää.. det är han inte.. Kaptenen är från Malmö.. R-Ett är väl från.. jaa.. inte fan är han från skåne iallafall =) Thääänx peeeps.. keep em coming..