Rx2 & Dany - Vinden Har Vänt
Här är andra låten efter "Vår Stad" som kommerfrån den nya platta som vi snart släpperNew & Improved lyssna gärna å skriv din kommentar !...Vinden Har VäntVers1:DanyRefräng:Rx2 & DanyVers 2:Rx2Vinden Har VäntHär e en liten bonuslåt jag gjortför hiphopgruppen på dalaberg som jag å Dana Hawleri undervisarIntroduction
Introductionslåten ???
opp opp!
ere inte dags att folk öppnar öronen ree
uppp!
yeeeeee thhhhnx
yeah nice track grabbar..keep it up !!UPPPPP !!!
Vers 1 (Dany)
ey från hjärtat direkt ut från bröstettill era öron kan ni höra våra rösterför dom som inte fattar lyssna på textenspela den igen och förstå att vi växeräven fast vi finns på plats som lokala alla vägrar svara men ni vet vi kommer bli globalaen vacker yo kanske inte snartmen d spelar ingen roll för ja kommer alltid hamusiken kvar i mitt hjärta den hjälper min smärtaden hjälper att berätta om saker som skerrunt i mitt kvarter yo ni vetbetongproblem för folk som inte serlr hör d vi gör yo vi kör tills vi dörvem kan göra d vi göra d här inget smörvill bara göra mig hörd så ge oss denna chansend e dags att se upp för dom äkta här i branschen
Refräng:
Eyo vi brinner för d här permanentsprider ett brett sortiment yo ni känner igenatt vi bygger på grunden på allt skit som har häntd e vår tur nu ey vinden har vänt
x2
Vers 2 (Rx2)
Allt shit ja bygger upp ere någon som kommer å förstör dmen du vet ja vinner majoriteten när folket hör dhar lagrat skrifter ända sen milleniumskiftetja brinner för d här kompis om du bara vissteja löser min tvister inget e för svårten låt e va du får så du förstår hur ja mårnär samhället slår men ja låter inget trycka ner migja lägger ner mitt vapen greppar pennan å ja ger digmin berättelse om d förflutna å d kommande alla feta stunder å allt shit som ja ångradefiender ja stångade beefat me merahar gjort mig starkare bara check hur ja levererarrimmen penetrerar går mot en säker segerklättrar mot toppen ja fångar vinden som ett segelja håller min heder även fast allt som häntni underskatta mig yo men nu har vinden vänt