FET LÅT FYFAN!! Shit toffe vi leker med döden :/
jag tror inte de går att vinna pelle!? ska vi inte bara lägga ner våra svärd å buga oss framför luddE?? :S
5 fingrar, 4 chanser
as koolt så ska vi se.. far och ska väll börja lira in vid 1900 så.. jaa.. apa.. ska iaf iväg nu och smeka amadeus ! / Nalle Puh
www.myspace.com/arudde
Shit va spårat! ToffY, Pelle & Arudde måste ni "hota" varandra i tråden? :O Ta det på msn eller nå :S Förövrigt - Låten var fet, bra text, skönt flow från båda två. Kan bli svårt för Asserud att ta hem det här :P PiiZ! Uppmärksamhet ftw Toffy <3
Tack knas and miiikey=) Props till wenmec!
jag har inte "hotat" ? =)
www.myspace.com/arudde
Nämen alla whinar fett iaf :D Riktigt bra diss Ludde! Flowet och texten och allt var bra! int
hahaha ;D;D
www.myspace.com/arudde
jag håller med!! jätte fin låt ludd3! ....int
Norrland represent
mren sluta mobba Ludde!!! han gjorde sitt bästa så nu ger vi han en Applåd! *klapp,klapp*
5 fingrar, 4 chanser
*Klapp,Klapp*
Norrland represent
aaahh jaaaa.. det ä Coolt.. aja men ska iaf spela in "svar" kolckan 1900 hej hopp säger jag !! wooooww :) *j4g zKa B3eFa pÅÅ WhOA* *FniZz* *LänGtaR* de kommer bli as fett.. detta är ingen biff, isf hade den vart i min mage nu !! :)
www.myspace.com/arudde
haha wenmec sluta överreagera
chasse dyker upp som döda fiskar
sluta vara arg :P
chasse dyker upp som döda fiskar
ARudde P16 Hahahaha vilken jävla nolla... shit ,
Yeah whoa fattar åxå =)
Norrland represent
Tack alla för kritiken osv..
5 fingrar, 4 chanser
SISTA UPP SEEEEN DOG DENNA
va snackar ud för gojja pelle?!
5 fingrar, 4 chanser
haha fett :P
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
HAhaha , tankar nu , intressant :D STRAIGHT FROM NORSJÖ!
Element 208 Up in this !
Klart som fan , Ghettonorsjö hahahaha! :) Tack HaxxXxxXXxx :P
hahaha!! Ge kritik jamal ;)
5 fingrar, 4 chanser
Hahahaha toffe är helt jävla galen ! Grymmaste du lagt iaf fast det inte är mycket : ) Keep going , detta måste ju svaras : ) Och hörde jag mitt namn i låten ?;]
Element 208 Up in this !
jaa :) det gjorde du jamme :) wiee !!NALLE PUH !
www.myspace.com/arudde
tack Jamal :]
5 fingrar, 4 chanser
haha
www.myspace.com/arudde
asså arudde jävla fjant, vägra kalla det för ett riktigt svar bara för att du är rädd att förlora? tankar nu detta kommer bli intressant
Norrland represent
Rolig diss =) Pelle_Pelle: Lägger det bra rolig text bra flow har inte hört så mycket från han men det gillas iaf =) Toffy detta är nog det bästa jag hört från dig =) du har utvecklas mycket, och du hade också rolig text, hihi =) Asserud vart nedtrampad :D BIG UP P´z
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Thx haxxx :]
5 fingrar, 4 chanser
vågar förlora ?? jag har förlorat ? wiee jag blir ledsen för det ? haha jag kan erkänna mig besegrad ? :D
www.myspace.com/arudde
LÅten var grym i sig, men luddes svar på 2 lines krossade er ;)
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Joo jag vet . raderna var inte att leka med , ludd3 är kallad bög , för han sög av hela frihet, JAG ÄR RIMMÄSTARN
Twista .. gott emd röv ? :] hah askojja bara ;D
www.myspace.com/arudde
HAHAHAH!!!! :P
5 fingrar, 4 chanser
ruddan: jag drev ju :P Deras låt var rätt ok, jag diggar den. Men att de dissar dig var inte så kul, hähäää ;)
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
BbbEeeFff i Tråden!!! vänta bara tills den dagen Schizo för suget att hoppa in... då skulle det bli mickslakt i högsta grad ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
får*
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Jag tycker att admin borde rensa tråden på bull å banna i princip alla som skrivit här. Finns inte ett vettigt jävla ord sagt? Sköt erat tuffa snack på msn eller lunarstorm gästboken ist, ingen vill se chatt trådar i audio forumet!! pz.
http://www.lospalindromas.com
mm.. enough said..
5 fingrar, 4 chanser