T.A.M.A.M
Tjena alla! Här finns de 5 nya låtar me TAMAM (längst upp listan) pluss ci 30 låter till (mellan 2001-2006) skriv gärna kritik om dem nya på gott och ont. checka gärna sidan även i framtiden då alla nya låtar kommer att läggas upp här.WWW.TAMAM.ZOOMIN.SE
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
fjärde världen - tamam...............baitare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
chana_masala P18 hahaha, skäms du itne, vi har rappat i över 7 år mannen. Över 5 år me namnet TAMAM. så din teori håller inte alls, nice try dho =) den "sågningen" va ny dho,,, hört de mästa annars, hahaha... kom igen,, fyll mp3an å spriiiiid =D peace
chana... bara pinsamt att du utrycker dig när du inte har en aning o trodde att de här var första gången "Tamam" dyker upp på whoa o tänker shit dom här ska jag såga,du lyssnar på låten o känner att dom flyter över beatet på ett så psykos aktigt sätt att du blir irreterad,du känner...fan jag kan inte göra så här! vad ska jag göra nu ? du hoppar in i dushen sätter på dina kompisars beats (som typ ligger i freebeat forumnet här ungefär sån kvalite) så börjar du kicka that raw gangsta shit men du tappar bort orden o känner att de funkar inte,så dåå tänkte du hoppa på dom här killarna som kört längre än du lyssnat på så kallad "hiphop" innan kan jag mycket väl tänka mig att du pumpa,prodigy - firestarter osv osv,hur som helst du blir så stum så att du inte kommer på nått bättre än o kalla dom baitare av fjärde världen,altså gubben fjärde världen är dom största super töntarna som existerar på denna jord o deras rap e patetisk,o du jämnför detta med fjärde världen ? säg mig varför då ? för att dom rappar snabbt ? ska du påstå att fjärde världen "sjunger" åxå ? för det här min vän är rap och sång blandat och testa de du ska du få se om det är enkelt,och sen ge mig gärna en fjärde världen låt där dom sjunger åxå.fan va sne jag blir altså bottom line: fulaste hemsidan jag sett i mitt 22 åriga liv,men musiken har verkligen blivit riktigt grym igen,mixningen på den där på ken beateen e insane verkligen hör allt o alla ord,perfekt igen,verkligen tagit steg i rätt riktning nu o dom senaste låtarna ni släppt som tamam e verkligen riktigt grymma,diggar de mesta senaste. men du har sagt till mig att ricki inte vill lägga upp låtar här o de borde va så,dom här förstår sig inte på eran musik + att de här audio forumet består nästintill bara utav nybörjare som inte kan musik/mixning/lyrik osv jaja weed time,på återseende my froind
Behöver beats !!
hahahaha, yo rob.... jaaa, 90 %rappar själva här så de e klart många går in me inställning " dem här knulla rmin musik upp och ner å från alla håll, så måste hitta NÅTT jag kan såga iaf,,, typ ne men, jag vet vissa ÄLSKAR vår musik... anledning jag skrev tråden är att jag vet att vissa har väntat verkligen, och tjatar om nya låtar så.... det är ända anleding jag skrev tråden på Kopierings maskinen WHOA.NU... men sammtidigt vet jag ingen kommer skriva och så, så tråden lär ju finnas kvar i 2-3 dagar till,,, jag kommer itne uppa iaf efter 2-3 dar.... så därför,,,,, haters and lovers,,,, laddar ner, pumpa, sprid.... man skämms inte med TAMAM pumpandes i bilden direkt... =D TAMAM
det låter najs det här som fan =) peace
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
Tack grabbar.... kul ni gilla
Det här är feta grejjer! Har väntat ett tag på nytt shit o nu kommer det :D. Det är flummigt o skönt som vanligt. Big up till er!!
http://myspace.com/etownbeats
shiit fan de går o tanka alla låtar :(
Okke Tack mannen =D.... vet du hört förut, nice du gillar fortfarande... å varför "shiit" att det GÅR å ladda ner alla låtar??? hahaha nä men, du menar säkert att de INTE går,... å de gör de itne, typ dem på frizon,, men finns en länk även til ldem på frizon,,, rästen SKA funka iaf,,,, även om du måste ange en e-mail för å ladda ner vissa, men ALLA ska man kunna lysna på live iaf (hi-fi) genom klikningar bara ... gärna fler så klart.... peace
........
kan inte lyssna på dom nyaste låtarna :S:S wtf hemsidan har överskridit tillåten trafikgräns ståre bara:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ajajajajajaj... helt otroligt,,, aja,, aaa, den är sönder bombad tyvär,,, måste ändra nerladnings länken.... den kan ta en vecka innan trafikgränsen lugnat sig.... får fixa de, kan vell kolal dem som går å kollar,, så återkomemr jag , eller titta in om några dagar... peace
solid sådär b kan ni inte ha,jag ska fixa webutrymme till er med snabba hastigheter,jag har en kille som sponsrar till min sida jag har fett me plats man så vi löser bra och fungerande länkar
Behöver beats !!
hahaha, ait man,,, hjälp till så jag kan lägga upp dem på ny da så kan jag ta fram tråden här senare....
nu värkar det vara lite lugnare???? det går å ladda ner för mig å "försöksperornerna" droppa en koment nu på gott å ont PEACE
sköna låtar fan ni borde fan få mer upmärksamhet men furtsätt och kicka låtar haaaj dåååååå
uuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppp dååååååååååååååååå
Mico P19 tack maaan... aaaa, asså, vi gör inte så mycke reklam för oss direkt.... håller musik lite för oss själva å så. Sprider lite här å där för å få ett hum om va folk tycker.... så inte alla som korsar vår väg... pluss sidor som whoa och frizon vägrar ge oss plats på första sidan och liknande,,, frizon har bojkottat oss, INGEN aning varför..... palla ritne bry mig häller... peaceeee
Heavy shit, hör fan inte hemma på whoa :) Big up tiller grabbar!
http://www.lospalindromas.com
xiNek hehe, tack som fan man.... tror sidan har flödat över igen,,, uppar tråden när det fixat sig,,, men ALLA LÅTAR FÖRUTOM DEM 6 NYA OSLÄPPTA LÄNGST UPP GÅR ATT LADDA NER, (tror ett brev funkar oxå)som sagt, uppar när dem funkar igen peace
Vad står erat T.A.M.A.M. för ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för namnen,,, pluss ordet finns på alla våra språk.... å en till grejn men tar itn upp de än, ej bestämt =P
du vet att LEGEND alltid backar tamam!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
luuuuv brush.... right back at cha'
Upp! Tamam thugs :D
tack man :) men tror sidan gidrar igen, but, i'll be back,,, hahahaha
tack man, vet itne vilken låt du menar men =)... tror inte dem 6 nya översta funkar än,,, snart,,, men "ett brev" funkar och alla under.... ska fixa snart...
funkar intre.... crapster
du krigar här fortfarande haahahha
You suckers better find ur mind, i got mine!
hahaha, från första dan whoa fanns =) äää, krigar å krigar... låtarna funkar nu, få se hu rlänge, fuckar de imorn så hitar jag ett nytt ställe
kom igen nu,,, nu funkar de... skriv bröder å systrar..... peace
funkar inte alls....
Anfall är bästa försvar
jo da, nu funkar de igen.... jag upprepar oxå att det är dem 6 första låtarna som kan krongla (dem nya) har inte hittat en annan plats en me de kommer... så aaaa,,, ladda ner medans ni kan,,,, .... peace
upp!
Aight, vet iallafall att Tamam betyder Okey på turkiska. Har inte lyssnat på denna låten, men ditt flow brukar vara bra Solid.
tack ni som skrivit och håller upp de här, många tack... gonzales ... aa, som sagt, Tamam betyder olika beroende på språk... men det är itne bara en låt här, det är typ 20 och över, men lysna gärna uppifrån och neråt (efter datum), dem 6 översta är osläpta
Dom har gjort så jävlla länge och det kan ju fan inte bli sämmre tungt jobbat grabbar pzz //magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Magic Tack man, vet inte riktigt va du syftar på men =) Nu efter 2 dar har det lugnat sig och ni kan ladda ner nu igen, även dem nya låtarna,, passa på innan de blir fullt igen
pump, pump it up... hur är dem da???va tycker just du om låtarna?? skriv,, peace
kom igen daaa,
kom igen nu , de här e fult fan,,, ni laddar sönder sidan så den inte funkar längre, bombar verkligen,,, men INGEN skriver =( . trtönat på bra hiphop??? =P Tack ni andra
Det tuungt grabbar!!fortsätt såhär g´s! whoa lika stroppiga som vanligt när det tunga grejer skriver dom inte men när det nån luffare som knappast kan rappa skriver 10000pers fett synd alltså!
Aka Jige,Jj,Shinepanze<br><br>
aiiit, tack man tack... aa, jag vet itne personligen vad det är, tråkigt för oss iaf... but hey,,, de stör itne våran musik... kanshe hade förbättre lite dho??? aja,, tack iaf
....
kom igen da...
..........
välj låt da
Vissa låtar var riktigt tunga grabbar, keep it up /Fepo
VD, Lifee Group AB / AppLifee.com Bygger appar åt artister, holla'