Rx2 & Dany - Vår Stad Ny låt t vår softa stad Uddevallame brosh Dany såklartskönish å laidback ta å lyssna :)Vår StadVers 1Rx2Reff:Rx2Vers2:DanyVår StadPeace
Alltid lika stimulerande för öronen bre...riktigt skönt av er båda. Keep tha shit up for tha brothers...Peace//Jooe
Den här va skön ! pinoy du gör det bra i refrängen med ! riktigt najs!
Tack allesammans ! :DUpp
ni vet hur vi gör d, tack alla!
Gillar reffen skaprt men era versser är lite klena,kanske för man har hört dom så många gånger innan,tycker ni borde skriviet nya.men annars va det fett lagt å så vidare. så fortsätt grabbar
(Intro)
Jag glömmer aldri bort platsen som ja har stått451 db DalabergI vått å torrt har d vart hårt men soft på platsen ja stått451 db Dalaberg
vers 1 (Rx2)
Den här går ut t vår stad 451 U-A
e yo ja minns när vi gick runt i bunt me varsin blunt i munen skön stund som aldri kommer bli glömdsnubbar som kom å gick fitter som snabbt fick gittlessen för d ja mist men måste gå vidare kvicktjavisst ja glömmer aldri d som skettd ja gjort där ja bott å alla saker ja settd blir hett när alla grabbarna samlasatmosfären förvandlas kärleken för varandra e inte som hos andrad här e db brorsan skit i vi kör vår g stilsom denna stad kan ingen blivi delar allt yo från glädje t sorgt alla grabbar i Hvt Skogslyckan å Tureborg
Refräng:Den här går ut t vår stad 451 UAdär vi spenderar vår dag me vårt lagbåde förluster å segrar men vi fortsätter spelase hela eliten stor som liten representeraden här går ut t vår stad 451 UA där vi spenderar vår dag me vårt lagvi ger d till er ällit visar staden kärlekUddevalla db känn igen Rx2 & Dany
Vers 2 (Dany)
Eyo knatat på samma jävla gata sen 91inget har förändrats måste jag pengför livet känns kefft utan stress å pressja fixar meck db vi glider runt på vårt egna sättvisar kärlek å respekt för mina grabbar som inte haft d lättyo ja snackar om 451 ni vet mitt hjärtaskriver ner min smärta t dig som sitter häktadpå grund av folk som inte ville hjälpa när tiden blivit svårkänn igen min stad folk vandrar runt me fett gjupa sårey ja fäller en tår men torkar bort den snabbtmöter upp mina g´s plötslit blir tårar t skratt
Refräng
x2