Shorta - Kom Kom Prod: word-rec
Shorta - Kom KomVers&Reff: ShortaMix: ShortaBeat: Word-Rec (Overhead Productions)Länk:http://www.music-sweden.com/shorta/mp3/flash_mp3_player/mp3/Shorta_-_Kom_Kom.mp3 högerklicka spara mål somHemsidan:http://www.shorta.nuEnjoy
www.myspace.com/WenMec
Först och främst riktigt grymt beat propps!Skönstil på rappen, kunde nog blivit tightare.. men gillar din röst och texten är tung, peyz man.
tack tack nille: tack som fan...kekke: tack som fan.. texten e hel san om en polare till mej...
okej ge mig nån minut så ska ja berätta en saken sann historia om min vän som vavi växte upp på samma gård det var du och jagoch alla bus så klart och alla dom så klartmen åren dom gick och du valde fel vägjag ska säga som det är hur det verkligen ärhur det var just då så du kanske förstårnär du forsavann rakt in i en kriminell vågmen hur som helst har vi alltid umgåttsjag tror jag är en av få som kan har förståtthur du mått en längre tid när du tog massa skitåkte dit och blev jagad samma polistill en början var det små tunna oskyldiga brottåren dom gick och ribban nådde sin toppdu vart mer bekväm i ditt nya livsom grundades på gatan som tog ditt liv men
jag sa kom, kom du e välkommen hemjag sa kom kom du måste bort från ditt gängjag sa kom kom du måste ta dig tidoch sätta dig ner och planerar ditt liv
för du kommer ihåg vad ja sa när vi gick hem från stanatt du måste börja tänka men du hög som fanoch mina ord fick nog segla mellan öra o öradå lyssna du bara på det du ville hörasom att förstöra nåns face o ta en tripp eller 2förstå jag begrep inte vart du ville nåmen du forsatte slå även att ja saatt en vacker dag kommer hämnden som ett slagmen turen den var du åkte in och ut från behandlingshem sen när du väl kom ut vart det återfall igen kom igen nu min vänprokrami vart ju för fan ditt andra hem men på sätt och vis så visste man vart du vaatt du inte va i kris och fick ta emot hårda slagför en grabb i din sitts med massa skulder o skitmassa skumma affärer som kunde ta ditt liv så
jag kommer ihåg när du mukka och kom hem o va renoch sa nu e det dags att ja står på mina benjag kunde inte tro på dina orddet va inte första gången man hade hört dessa ordoch det sa ja till dej och ja minns va du saja får kämpa på och ta dag för dagdet var ett svar lite skillnad från förrmen när jag vänder om och går ut från denna dörrså trodde ja så att du skulle ge dig påt igenmen du vart stark min vän när du träffa din flickvänmen sånt kan gå kras och det va så det gickdu va tillbaka pokrami snabbare e kvicktman ser på svart o vitt du va en stammis därdu kom hem sa samma ord pluss jag svärjag sa vad e det för skillnad jag börjar bli vanjag min flickvän tillbaks och vi väntar vårt barn så
Schysst Beat, bra text. Gillade inte flowet? Reff är fet =)UPP