DnS - Det Berömda Beviset(LK diss) DnS - Det Berömda Beviset(LK diss)Yeah..!Ny diss mot Lk..Vill att det här ska bli bevis på att vi inte tarskit o att vi faktiskt kan stå på egna ben nu..;)..Tänkte dissa på ett schysst sen får vi se hur de svarar..!Hur allt börja..? det var väl så att Lk störde sig på att vi blev så bra på så kort tid..så de ville dissa oss o testa sina chansermen modet till att göra första dissen fanns inte så vi fick börjamed att berätta sanningen från början..!VarsegodaLadda Ner Här-->> (Det Berömda Beviset)Spear inte större roll me kommentarer Ladda upp för jag ville att folk skulle höra..Peace..!! //DeKaNOBS: jag rappar i sista versen..!
Charmig-blir bara bättre o bättreKenzo- du blir oxå bah bättre o bättre;DDekan-Bäst som vanligt! fortsätt så broshan: )
ni utvecklas snabbt jao den låten va fett soft ;) men dekan la det bäst!! peace<3
ät_bajs : ditt namn förklarar nog alltOch vaffan har du addat mig på kontakter föör?:D:D
låten är för seg.. samma jävla tempo..samma jävla ton.. ne fan, de håller inte..haha