Gillar :) Texten får mig att vela säga Excellent i sann Monty Burns anda.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Joorå, den va rätt soft faktiskt, vet inte va ja ska säga mer för ja är trött gonatt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Thx mates! Kul att det gillas! =D
JONIS REST IN POWER
propps till fakalen:) låter soft
du har smällkarameller i käften
MEn blir lite ledsen nu när jag lyssnat på den ett tag, reffen Förstör faktiskt låten...
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Tycker att reffen lyftern aning.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Producent
2006-10-08 12:08
Jaag tycker faktiskt inte om reffen =/ resten är skönt, speciellt beatet!
hehe okej! smaken är som baken! nice att ni lyssnar iaf!=)
JONIS REST IN POWER
Reffen var ju grym lika så resten av låten big ups för denna kim.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slusken P28 Yes man! Fado är en Portugisisk Folkmusik, skit soft och höra det i hiphop :) Fan första gången ja hörde det! Tungt beat! Peace
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
Näee skit i reffen, jag är kär i låt jäveln! Tackar och bockar för detta släpp! One love, peace
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Chanko P18 haha så det ska låta!:D UPP UPPZI
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2006-10-08 23:24
Certeza P21 Portugisisk folkmusik...haha nice, ja allt ska ha en första gång =D
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
dags och uppa sig lite! Check it out you bastards=)
JONIS REST IN POWER
EYY EYY EYY EYY
JONIS REST IN POWER
Producent
2006-10-10 17:15
Jag smyger in här igen fan, diggar som satan asså beatet gör mig helt lyrisk och din rapp matchar beatet perfekt!
Dawell P16 haha fett kul att du diggar. Det brukar vara så , så fort jag hör ett melodiskt beat får jag vissa känslor Dvs om vad för tema jag ska köra:D
JONIS REST IN POWER
Graffare
2006-10-12 07:08
Fan va softish Och beatet va ju hur grymmt som helst, säg till mig om du droppar nån mer låt! peacee
http://www.myspace.com/easymatemusic
Producent
2006-10-12 07:39
blubben gubben det här kan väl inte kallas disslåt?
blubb hahaha det är ingen diss , Det är lite storytelling med temat " din tjej har dumpat dig för en annan kille och den enda lösningen är hämnd"
JONIS REST IN POWER
Hej hej?
JONIS REST IN POWER
tackar. här kommer den
Vers1.
att hon gjorde slut känns som en tegelsten du älskar henne mycket men vill inte se henne mer du ser ner på gropen du nyligen grävt och ser ner på hela jorden som du tydligen Bär ytlig men tärd och kan inte släppa loss för många tankar i huvet och minnen nästan slåss så du ber till gud att han ska ställa allt till rätta innan det händer saker han inte vill ska inträffa med händerna mot jässan så gråter du blod för livslyckan kom inte ombord på båten du tog du har ingen ork alls att skälla och greja men killen hon har nu vill du bara smälla i fejjan du hatar allt och helt enkelt skiter i dan just nu ligger du i sängen och smider en plan du sätter på en låt och den dunkas på repeat och tänker att livet ändå aldrig funkat ett skit Vers2. du börjar bli fett lack du börjar bli pissed off du kollar din skivback och lyssnar på hiphop skitsoft det är det ändå du kan roa dig med allt annat är skit speciellt vart den där horan är för att kunna ta kål på den bögens sega liv så plockar du fram din stora överlevnadskniv
trevar en bit och ser en kille gå längre fram han går med en tjej som han håller i Vänster hand Det är ditt ex nu tänds den Värsta lågan och vad ska du göra nu? det är ju det som är själva frågan du följer efter dom en bit , Det Regnar ute så du drar jackan över dig så du kan täcka huvet checkar ludret , bara några meter kvar ett andetag sedan fullföljer du en sketen plan dom är en trappa över och du är precis under dom sedan är du framme drar fram din kniv och hugger dom Vers3. Du sticker där ifrån det bränns i benen du är i chocktillstånd när dom ligger vid rännstenen kläderna är blodiga och händerna också det ända du tänker på är vännerna som fått nått du vill inte stanna så du springer för livet och är Jävligt rädd att någon ringer polisen ditt liv börjar tappa greppet du hör tystnad det ända som hörs är snärtet när du rör kvistar långt ute i skogen genom sten och bark kan inte se någon skillnad mellan solsken och natt ord rev som en katt du pallar inte mer genomfrusen och våt som denna vintern blev du börjar närma dig du börjar närma dig klippan som du ska hoppa ner från när du nu hämnats på fittan nu väntas det sista du väntar på kistan du hoppar ner och sedan lämnar det trista
JONIS REST IN POWER
Hmm jag diggar beatet det är skönt , Big up till Mr.Slusk! Men tyvärr så föll inte själva rappen mig i smaken! Verserna var halv tighta , inte dåliga min inte jätte bra heller... Reffen tyckte jag var ganska tråkig & mest irriterande , vill ha mer kraft i reffen! men men det är bara min åsikt! hehe Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight!
JONIS REST IN POWER
creepy. som sagt smaken är som baken! =)
JONIS REST IN POWER
Det är soft alltså. Du skriver bra texter, lägger snygga rim, helt okej delivery. Dock känns ändå som om du borde klämma in fler ord i vissa rader när du rappar. Låter så segt på nått sätt. Skulle vara bättre om du flowade på samma sätt som du gör i dem 8 sista barsen i andra refrängen. Måste även fråga om ni har mixat refrängen eller lagt på en extra basslinga där? låter skumt iaf. kan dock bero på att mina högtalare också iofs. Har alltid gillat sluskens beat, det är dope! Låten är soft i överlag. den sparas. (: One.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
hehe jag är seg. även när jag pratar , jag förstår precis vad du menar med dom sista 8 barsen men man kan inte skriva likadant jämt:). Refrängen är inspelad i 3 olika toner, därför det kanske låter skumt! men tack nice att det gillas!
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2006-10-23 18:33
Fakal P17 haha du e inte seg bara lite retarded =D
hola at ya bowi !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
hahaha käften!=D
JONIS REST IN POWER
äsch fyfan vad kräset!
JONIS REST IN POWER
Dags o uppa inte fan ska man dö
JONIS REST IN POWER
Producent
2006-11-29 22:51
Jaha då får jag väl kommentera igen :) Älskar den här låten, har dock lyssnat sönder den nu så den har precis åkt ut från mp3n :P Men om nått år gör den comeback och jag kommer älska den igen ;)
hehe fan vad nice! håll utkik efter mitt tape sen! antingen blir den gratis eller så kommer den säljas för 50 kr . kommer innehålla 10 - 12 spår av både mig och grymma gäster! Mvh fakal
JONIS REST IN POWER
Fan va fett asso ! Lite oefaren kanske, refrengen va skumm fast inte helt dålig heller. Diggade de fan! Akta beatet, Cleant som fan! =).. WOWOWOO!
Why you little..
Gillade låten som fan! Riktigt bra !
aaaight tackar!
JONIS REST IN POWER
dags o uppa den här! tycker den borde få mer propps jao! checka gärna in www.myspace.com/fakalen också!
JONIS REST IN POWER