I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bakestani Ft. Abalon - Vem e han (diss Anaco)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-10-03 19:06

Bakestani Ft. Abalon - Vem e han (diss Anaco)

Dissen till Anaco aka största fittan till borlänge

Tanka den här -> http://download.yousendit.com/6B412ADA4723ED10

Droppa Kommentar ;)

Peeyz

Alla måste göra sitt!

2006-10-03 19:44
grymt ;P

2006-10-03 19:49
Ajråå liljas fucking bitch ass
nu är de payback, anik umek
leker spanish, vem fan är han
så fuck you liljas, ajråå din haiwan
Alla måste göra sitt!

2006-10-03 20:58
haha vad äre jag hör nån som tjallled mina bars? !

2006-10-03 21:13
Hehe så tung asså..Knäckte stackarn...Det va bra brows från hemstaden..Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2006-10-03 21:21

försts snubben som drar vers va bra .
andra killen e oxå fet

Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2006-10-03 22:49
Liljas, så fett ägd...längtar tills man får höra skiten han kommer med sen, hahaha...han ljuger väl som vanligt bara för att det ska låta bra.hahahaha FUCK LILJAS!!!
Jag är en droppe i havet, precis som alla andra.

2006-10-03 23:02
mer kommentarer!!!! kom igen nu, lyssna på de tyngsta.
Rappare

2006-10-03 23:37
haha måste bara kommentera en rad bakestani hora drog mot mig.
gjort en låt med G.A.SH tror att du är bäst i sverige/

vem faen är det som tror han är bäst i sverige och ska dissa varenda snubbe? tycker ni ska checka in min tråd med låten mot bakestani.
Munter - Ta det i fejset (Bakestani diss)

Cesar: droppar skönt på reffen.
Abalon: kände inget tryck i texten och inga punchlines som man garvade utav.
Bakestani: haha ja du vet vad jag tycker om dig din lespende blatte wannabe!

P.S. angående ditt slut snack så kommer jag till falun... så vi får se vad du går och vad du står för eller om du kommer och tar mig i handen som vanligt.
without tryin' you never succeed
Rappare

2006-10-03 23:48
btw. när kommer svaret då? ^^ för kommer du och säger att min va så keff så du kommer inte svara som du gått och sagt i falun så är det en jävligt dålig bortförklaring för att jag knäckte dig. om den nu var så keff så måste du ju känna att du kan vinna den här beefen över mig hur lätt som helst. så får du lite cred för det. men se om du vågar ;) hora !
Rappare

2006-10-03 23:52
haha tar oxå Tears kommentar.
...han ljuger väl som vanligt bara för att det ska låta bra.
som du sa till mig på msn. du nämnde något bullshit rykte om att jag hade klamydia för att du tyckte det lät bra. så tycker den kommentaren passar rätt bra in på han.

2006-10-04 05:17
Tung diss, den knäckte snubben totalt :D

Peys
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!

2006-10-04 06:04
tyväär, ja diggar bara refrängen mest, den sitter skönt som fan, cesar droppar den najs som fan, han Abalon eller bakestani, battlade inte nån av er mot mig ifalun? rösten känner ja igen rijält.

" killen som satt i trappan"

aja denna var ändå tung låten på sitt sät, men refrängen gör den tuff grymmt!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Rappare

2006-10-04 15:47
noiZ: yeah i know. se hur det blir. hoppas att jag kan komma till falun.
Rappare

2006-10-04 16:42
hahaha namnet är ju oxå baitat utav ache.

2006-10-05 09:41
Har jag jämfört mina texter med chootis?? eru keff elli.har aldrig sagt det, å vadå liljas var med å skrev, my ass att han var, han vill bara ha kredits för min text. Alla sitter å snackar om att bakistani baijta av chooti, han tog ju ialf en hel låt så de kan fan stämma at han bara testa hur de skulle låta, men liljas är så jävla korkad att han tar en text av en mej, sin egen barndoms kompis. Fan ödsla inte så mycket tid på att hacka på bakki, ödsla skiten på liljas istället. Peace

+ jag har ingenting å göra med allt annat skit som försigår mellan alla andra, de enda jag lägger ner min tid på är liljas. Jag har ingen konflikt med glidish, munther, vilford lr nån annan, that´s my boys.
Rappare

2006-10-05 10:45

Tears: det stämmer inte att han bara testa. han tog båda dissarna chooti gjorde mot bigrob och bytte ut namnen till aches och spelade in det. så sitt inte och försvara han. och om jag ska vara ärlig så förstår jag inte hur du kunde göra en låt med bakestani :S

2006-10-05 17:09
kan non hjälpa o ladda upp en låt
FUck
Rappare

2006-10-05 18:28
mr_p P13: jag lovar dig. han har kört båda två inför mig och byt ut namnet till ache. säger han något annat så ljuger han. jag svär på min karriär att det är sant.

2006-10-05 18:41
Asså munther, jag vet inte hur det ligger till mellan dej å bakki å med de där baijtandet men de enda jag mena med de jag skrev vad att liljas är precis likadan, han är fan värre, han tog av mej.
Jag gjorde låten med han för jag tycker han är nice, sköna texter å så, sen om ni har ett problem så var inte på mej.
Peace

2006-10-05 19:48
Asså boy´s ge fan i varandras texter så slipper vi en massa dissar om massa jävla bait å skit..HATAR BAIT..Så alla ni som baitar FUCK OFF från hiphop världen..Å munter my boy från staden diggade din diss mot bakki. Den va ägd asså:P Tror inte han svarar. Aja peace brorsan syns nån dag maby:P Peace
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2006-10-05 20:53
han som sjunger låter som en kuk rakt av... en massa svenson kolla på mig jag vill vaRA RIK RAPP HAHAHAHAHAHAH
AdOo den fede

2006-10-06 09:33
suck

2006-10-06 10:02

baitare bre!!
GÅ HEM

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2006-10-09 21:37
yeah yeah yeah, keep it up!!!

2006-10-10 19:37
låten som bakistani baita från chooti heter den felande länken... han baitar 2 lr 3 gånger från den, ja snacka med chooti om de förut och han tyckte inte om de.
Rappare

2006-10-13 11:50
Jontztr P15: han baitar hela låten! och en kula med ditt namn på!

2006-10-13 12:08
vadå hur baitade han dom låtarna?:O fattar inte

Rappare

2006-10-13 12:09
han tog texterna från båda låtarna och körde texterna på andra beats

2006-10-13 12:11
jaha okej finns dom kvar nånstans? :P vill fan höra hur det låter hah vilken nolla

2006-10-16 18:31
ny länk !
clajclajclajclajclaj!

2006-10-20 09:19
yeahyeah

2006-10-20 17:06
länken funkar inte brä
"problem är för amatörer, SMN ta över!"

http://www.myspace.com/smekmittnamn08

2006-12-23 00:55
plus att bakestani bajtade till och med fonky i dissen till glidish å munther, sen i rockhuset har han ju baitat ken å massa andra mer än 100 ggr..
Baita är hans starka sida inom musiken..

Han är slut inom musiken!
eller han har väl aldrig varit någolunda inne.

P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.