Franci - Vill Åt Mina Änglar
Rap: Franci Sång: Franci Beat: fick d på skiva :S Inspelad: Hos Mig Mixning: Franci låten e skriven år 2004 men spela in den för nåra dar sen. Konstruktiv Kritik Tack./ Francihttp://www.speedyshare.com/348269685.html
SHU!! brushan jag diggar låten! du lägger de tajt, beaten e najs å texten tamam som vanligt :D Diggade reffen också! loco som jag sa du har blivit mkt bättre på att mixa! de låter fett najs nu brushan! :D UPP!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
weeeeey laan..! asso den här låten e så tung båg. älskar den asso. du vet hur mkt ja diggar den. mixningen va helt tungt, fräsch like a virgin bitch!! diggar sången loco, sitter fint där den är. peace brush.! den här e värd en plats på exklusiv lr nåt bre,. peacemuzh
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Det låter hur bra som helst ;) Texten e bra allt låter skit bra 'Gillar låten skiit mkt =) Du har mixat låten skiit bra ;) E stolt över Dig.. <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ny Låt Ibancito & Franci - Musikens Hinder lämna gärna kommentar peys
som spitbull sa, du har typ alltid vettiga budskap i dina texter och denna låt va riktigt nice tkr jag, diggar den! tuppe upp!
tack så mycket grabbar blev cok glad :) tack ännu en gång peys
yeah WORD spitbull
beatet e rå flummigt lite soul o lite mörkt på sammagång rappen las nice made me just wanna lay back and chill out for a sec texten likaså good work mayn one love
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
fet låt loco... allt satt perfekt.. gilla sjung grejen;) mixningen var fet... du har blivit mkt bättre nu:D bättre än mig ja svär:o....UPP
LGTM
mcbusta tack brushan :D alvarez haha nefan tyuckeru?? :D tack loco
LKH
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Är inte beatet samma som: Wini - December? I vilket fall som helst, det här är tight! Lyriken är bra, flytet är najs och refrängen fungerar bra! Upps!
Yeah, you know..
vene allri hört den låten tack mannen
core tack så mycket brush :D
så mycket känslor i dina låtar, du får ut dom på rätt sätt mannen, keep it real! pz
One of us, equals many of us, disrespect one of us, you'll see plenty of us
yea tack så mycket higginz men det e ju dirty hip hop som e fetast :P upp
Sååå tuungt! Du droppar grymt här alltså! Exakt sån stil som jag diggar på beatet och allt! Perfekt!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
ledt, får hojjta till när jag fixat nå nya beats sen, va ju ett tag sen du kicka på nått av mina beats =) peace!
One of us, equals many of us, disrespect one of us, you'll see plenty of us
Yea.!
Gillar texten och så.. Rikdigt skönt får jag säga.. Gillar betet.. Wini har ju lagt på detta beat också.. men sköönt.
Eriksson1337 ftw!
aiit tack mannen visste inte att wini hade kickat :P peys
OPP BRUSHMUSH!!! FETT TUNGT!!
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
helt ärligt talat jag tycker detta är det bästa du lagt! mkt fin text! det låter bra helt enkelt! mixningen låter bra! även om jag inte kan shiit om mix så känns det som om det låter bra hahaha! mer sånra här låtar från dej!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
ah mannen detta låter bra.. digga första versen bäst. fett flow o texten var riktigt bra måste jag säga brush. keep it goin ;) Pz
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
den e så tung hermano.. LKH
neeej inte sista loco.. asso den här ska varenda jeavel lyssna på .