Ibancito - Jag Vill Bli Höööög [Sessioon]
http://www.speedyshare.com/790741561.html IBANCITO - JAAG VIILL BLII HÖÖÖG ..! Rap & Text & Mixning Av Mej (Ibancito)Beat : FEEET Instr reccad med datamick hemma hos mig o ja skrev skiten på 10 min upp till franci, LKH och eskojjaren.!Droppa kommentar MAAJN..! keep smokin..! Peace hoppas ni diggar // Ibancito
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
men vad e detta alåå admiins får man släppa sånna låtasrhär på whoa? d tror ja inte alls asså SKÄMS
SHU Brushan du la de najs! de låter najs för att vara inspelad med datamick:P soft mixning! texten e tunng å flowen sitter tajt :D BIATICH MAFAKA!!! UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blatte_rappare : tyst nuu sa jag =D.. säg va du tycker om låten så hela whoa får vetaLatino : tack bruushan. de glädjer, du vet hur min datamick lät förut haha nu kan man lyssna på låten iaf =DLyricaldrop P18 : haha säg nåt majn, vadå garvnojja..Core P17 : knas men ja tror att länken funkar nu.. SÅ DE BARA TANKA.! =D
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
TEXTEN..! vill bli hög som ett jävla fuckin plan som har usama me sig, hela jävla dan ja vill köpa en påse, mecka feta gåsen sedan bli helt knullad , o flippa med psykosen ja vill känna löven emot mina gröna fingrar sedan fram me filter papper o så har man vingar fan ja vinglar, o ja vet ingenting ja följer bara strömmen o ja följer livetsvind mycke snack från lagen säger det e farlit finns inget mera härlig än att vara rastafari men de vanligt här o det är good va vi går runt hörnet o röker fuckin buddha buddha lovaz, sa nån som va hög o ni vet att vi fan röker mer än bone thugs vi älskar löv, o ja lovar o ja svär att de finaste som finns e våra gröna fina träd finns inga här, därför röker vi upp lera men ibland gör man så att man importerar så man får, en jävligt skön natt en grön skatt, kan du langa lite frön tack för en bög stack, o ja blir fett hög va måste bara säga att denna gräs, den dödar ni kallar mig för pundare ni kallar mig för dum bom ba för att ja flyger iväg, precis som dumbo för ni ser att mitt liv, den e bara chiill o ja e lika vato loco som cypress hill
jävla stekare :) fett chill låt
Core: hehe yeaa.. tack majn. ! =)Firre: fooe shoo majn..! taack så mycket =)RullstolsFäktning: ok synd att du inte diggish =D alla kan inte gilla
spektabilis: taack maannen..! =DMakarena: hahaha yeeaa maajn..! gör såå.. tack för din tid o tack för att du diggade.! =Dt0fflan: Yea taack brooshan de gläädjeeer migg feett.! =D haha jävla steeekaaree ..!
lite flowmissar på vissa ställen annars skön kännsla hehe
work some magic
fakey: vad kunde jag ha gjort bättre ? =D tack för din tid majnBrodin1: Yeaa ja körde den bara en gång, sket i felen som blev , men tack =) Meeer..! .
är det inte cypress hill instrumental? "I want to het high" ? , sen va e inge vidare... Kändes bara ett försök till att likna cypress hill!
www.samyprod.com
haha vill höra den här men nått fuckar emd nerladningen försöker sanrt igen. keep smokiin'
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
Samy05: hahaha samy05 tung du e som visste vilken instrumental det är du får en medalj.aweonao men tack för din tidVassago: nu ska det gå att tanka ner =P.. speedyshare blir lite knasig ibland. men testa igen.! Peace
Det är den sämsta låten jag hört.. men den e så jävla mysig.. de räddar låten totalt.. haha den blev så skön på slutet asså .. haha Peace!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
beaver_: s0ft mayn haha fattar inte hur du kan tycka att de e de bästa du hört o sen tycka att den e skit mysig.. men aja mayn tack för din tid o såft att du tyckte den va mysig hahaha PEACE
Ja amor , du vet vad jag tycker om din musik (+musik smak) Men anyway. Keep up the good work. Lavju "jag är mobbad"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
M-ikaela: haha hej amor , aa ja vet va du tycker om min musik. goooood fuckin shiit viist..! GOOD SHIT JUST LIKE GUCHI =D men säg va du tycker om DEN, inte om min musik. Löv You
men förlåt da, jag skrev i din jävla "TRÅD "va nöjd med det du får bitchy boy. jag tycker inte om sånt här. det ska vara sådär som den "beaten" jag gjorde hemma hos dig. Bara piano. Inte dunka dunka! :)LAVJU
HAHAHA inte dunka dunka.. men då fan ere inte hip hop. då e du inne i hel fel sajt. dra tbax t din lunarstoorm nu..! =D haha ya amor ja fattar . men du måste börja lysna på dunka dunka musik igen..!! Besiitoo..! Lav U tack för din tiid <3
fett sköön brush:D å som alla andra säger detta blir låten till spliffen:D syns imon.. om du orkar komma till skolan:P:P jhahaahah
Vilford P16: haha tack broshan.! aa de klart ni ska kicka den när ni tänder en feting.. aa men ja kmr imoron =D Peace brorBacka P17: aight maajn.! =) tack för din tid iaf. Peace.!
mer yao! =D
va tvungen att checka denna idag igen, haha.. var lite bakom flötet igår kväll men låten är helt okey, inget jag skulle sitta och lyssna på direkt men som någon sa där uppe är den lite mysig =) haha... Peace!
www.samyprod.com
mister: ääh, säääften påseeey nuu. =) säg nåt klokt iställetSamy05: haha tack man, sååft att du gav låten en second chance =) Peace..!
Uppmuzh.!
Miniimunk: aiight mayn thaanx .. peaceMr. cool: hahah ok mannen, du e ju helt bränd i skallen. =) tyst nu plz.
nja gillades inte . tyvärr :(
lunnne: aiight, synd :( UppLAN
haha tungt bror! that's how we do ;) BLAZE IT UP!
without tryin' you never succeed
Men du skulle faen ha reccat hos vilford. hade varit fetare med bra kvalitet!
without tryin' you never succeed
franci e cool
Munther: Yeeaa I Knoow loco. men ja hade inget o göra hemma så ja kickade nåt skit snabbt.. men när ska vi kicka nåt da kompiish..!? =)Franci: båååg laan =D Peacemuzh..!
sista uuppeet
inte min stil av musik. hört mkt bättre från dej förut..
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
haha ya tack loco men checka andra tråden brush.. de här e ba en skit ja skrev o recca på 15 min..! Piiz..! =D
Jag vill oxå bli hög. . . .
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
Jag har inte hört den, laddar nu, memn eftersom den heter som den heter så säger jag att den är bra... :) I WANNA GET HIIIGH !
soundcloud.com/G-O-R-D-A
well then get high biatch :D:D
niice låt loco... sådär layback.. digga den;)
LGTM
Haha fett skön. Hahaha
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
mi2: bleysa en feting då? =D cuerda600: yeeaa mannen checka låten innan du skriver den e bra haha keep smokin that herb majnFranci: LA KE HÄNGER BROOSHANAlvarez: tack bruushmuzh..! sååft att du digga lan =)Totte2: taack maannen =) Peacemuzh | LKH
Tungaste låten som lagts upp på whoa!!
Vilda väst!
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
haha vad flum denna är :D
länken funkar inte för mig
UNG