Svammel, nu i din mormors walkman
yeah jag e först :D riktigt soft låt man!
Planet 80!
din röst & deivery är nice som fan
work some magic
fy fan va cool du e. du e speciell.! coolt
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
coolt! den va soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ojsan hoppsan, ett bekant namn. schysst låt. om jag inte hade haft 6 leverpastejmackor att ta mig igenom på stört så hade jag lyssnat igenom allt du gjort sedan jag senast lyssnade också. men nu har jag ju just 6 leverpastejmackor. hare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj, så trevligt, tack. Ska försöka dra igång lite mer musiken snart (troligtvis skiter det sig i brist på motivation). Måste tillägga att reffen är bland det sämsta jag någonsin klämt ur mig. kul att ni tycker om maj shjit gå natt
hehe, inte bästa som gjort från din sida, kommer inte med på ngn toplista... och som sagt, reffen var ju speciell =) men kul att du börjar spruta lite musik iaf! Se till att gå upp o spring runt lite på gräsmattan nu o skaffa lite motivation oxo!
Live your life the way u want =)
diggar delivery och flow :) love it! lite skum låt men helt klart går det även om du gjort mkt bättre :D
:)
tack foolks att ni gillar en rätt keff låt
hej hopp.... jag gill ar den faktist inte dom mest hetaste linsen men det gungar... beatet kändes lite B på nått sätt, sorry funky F.... reffen e e e e e ,,,, hmmm den bara e... puss tjack
Lyricist
2006-09-28 19:19
Du är seriöst så jävla soft. Hela din stil liksom...Rösten, flowet och beatsen du kör på. Även om du tycker det är svinkefft kan man liksom sitta och lyssna på det en längre tid utan att störa sig...Det är skönt helt enkelt. Mer musik från dig hade varit toppen!
Lyricist
2006-09-28 19:20
Dessutom ser jag att du är negaiv till din refräng. Den är skön tjack_tjirack/cadillac (så som svensson's uttalar det ahahha)
får vell se om den e så keff som du säger.. i´ll tell you tomorrow
...hattiraja punk!
rätt balla rader faktiskt,, en härlig text.. fast du kan ju göra bättre om man säger sååååååååååå.
soft att du tycker det är soft zteve-o - tack! skit enr dif KA hehe upp
tack chana_masala ska försöka dunka ihop nåt ball i helgen oickså stay tuned
har inte lyssnat men ska göra detta snart.. skit ner dig o sov kasst... bajs på dig!
Blame It On Bruno
Den va soft tycker jag, reffen va inte så cool däremot, men resten va fett och beatet va skitskönt.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tax
cum on
jag älskar dig :o så sköna låtar lyssnar jämt på dina låtar när jag glider upp för avenyn :D
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
tur att jag har så tajt ääs då. hehe nämen tack ska ni ha. kul att den gill-ääs. fortsätt glida längs avenyn och svänga på stjärten.
bästa låten från dig fan! :D grymt man..
www.magnusrytterstam.se
ja, väldigt skönt, en egen form av lättja, ett skönt flynt, en sjysst röst, roliga rader, det låter ju perfekt, ja har undrat en sak, hur gammal är du?
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Diggar låten men som sagt reffen är förbannat ful...Men keep the shit UUUUUUUUUUUUP Ja kommer droppa ett netplay snart också din gammle räv så håll ögonen öppna för det!
Fast igentligen är inte reffen såååå dålig som alla säger heller...tycker ändå själv tanken med den är nice på nått sätt...
Haha asså din röst dödar haha :D.. najs mannen!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
inkonkret: jag är en 21 år gammal 12-åring. hehe kul att låten uppskattas. -å vikkan, reffen ÄR ful.
Jag blir glad varje gång jag ser ditt namn lägga upp en ny tråd på Audio forumet, Din förra låt var skönare, för den är verkligen en som ligger top3 på min mp3 just nu. Denna var helt okej och mja, reffen var lite speciell men inte så att man stör sig på den, (kanske gör det när man lyssnat några gånger :D) Snälla fortsätt spruta ut sånna här godingar <3