Lizen ft Elin - Min uppväxt
inte riktigt bra i halsen men släpper den ändå (: var ett tag sen man gjorde det :P var inte jättetaskiga va? (A) www.soundclick.com/lizen PEACE!
www.myspace.com/lizenmusic
vill ingen lyssna? :(
hallå?? ;)
Nej jag vet inte riktigt asså, säger så att det lät okej=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack, :) hellre okej än kasst ;) nån mer?
Falsk sång, hyffad inelvelse, dålig text men öva på.
Det ska jag :D ;) Är inte jag som sjunger i reffen menn, nån mer? :)
Du är sådär på att rappa , men sången den låg inte i en takt som går att kalla otakt ens :S men lite mer inlevelse i rappen så blire fett bra.. varför är du är en wannabee sofijah ?
Aii
tack (: nån mer?
ganska bra faktist fin text åså nice;)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Tack :) Blev faktiskt nöjd med texten :) nån mer folk :D?
nån meer? :)
vakna :D nån mer ?
d e bra, men som vanligt måste du kontrollera skriket, t.ex i slutet på vers 1 börjaru skrika. Det är okej om du har en bättre mick och det börjar inte brusa så mkt som d gör, men i detta fall så lät det fult.. Sen måste du skriva dina texter mer passande till beatet. Skriv 2 rader, testa de. Försök att ha något flow lixom, det här lät mest som massa snabba rader, sen några sakta, sen några snabba, o så, låter inte bra. Beror troligtvis på att när du skriver dina rader så skriver du några korta o några långa, försök att hålla de jämna..eller passande till flowet. Lycka till! Du är fortfarande ung.
- Shizzle
Hm.. sådär du är sjukt ung men helt ok :)
Eriksson1337 ftw!
tack :) BigChrist P2 Joo, d är klart, men jag ser min uppväxt som den tiden det var värst.. Det var så jag växte upp, åren mellan jag var 6 - 12, men sen har jag ju en till uppväxt kvar, men denf år vi se hur det blir, :) tack iaf :) ska tänka påd i säger :) nån emr?
nååånn meeer? :)
kom igen nu? :D
Sega ni äääärr, nån mer? :D
Men vakna, snälla (A) :)
Nååååån meeeeeer?? :D
VAKNA FÖR FAAAAN ! :D
men herregud! vi har redan en användare på detta forum som uppar sina trådar hela jävla tiden.. vi behöver inte en till tack! låten var sådär. du är sådär på att rappa och du är för mycket wannabe sofijah och shorty. men tror att du kan bli skit het om du nått år ;D
Hemkört å lingondryck ^^
ja uppar dem inte hela tiden.. ingen skriver ju nåt, tack iaf (: nån mer ?
Tyckte låtarna va lite småsoft. Påminner mig om Canaz låtar. Texten va najs, keep it up.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
tack :) vet inte vem det öär men :P nån mer? :D
Det är dåligt, du skriver en låt om din uppväxt när du inte ens är halvvägs i den. Dåligt ljud, dåligt flow, ft elin är åt helvete gör mest ont (kanske bra eftersom man kanske vill höra din röst ist, men nej) och sen texten är bara skit eftersom du bara "prata" om hur dåligt du mår och självmordtankar.. ledsen om det är hårt men det räcker inte med att vara blond och söt för att få mig att säga att det är bra.. Så tillbaka till skolkören med dig!
http://www.rael.org . .
LÄGG IN LÅTARNA PÅ SPEEDYSHAR ISTÄLLET
Mkt bullshit i dina texter hör jag
Geni