tack för era ärliga åsikter, ris o roser, både kritik och komplimanger,, gutt e det .. till Kritikerna: kommer inte kunna ändra eran uppfattning, i see where yall goin, jag e inte så mkt ute efter att låta amerikansk, e rätt stolt över vår europeiska scen, och känner att det finns många som sviker när det kommer till det amerikanska uttalet, även jag själv. men även i usa finns det fett med dialekter, bara mellan east o west skiljer det sig enormt, och södern ska vi inte ens tala om, men det är väl lite det som e grejen, i usa stör dom sig på cockney( london dialekt) men i europa e det stort, huvudsaken e väl att man inte låter kass på engelska, det är väl ändå skillnad, om man inte har vokabuläret, och grammatiken och allmänt suger, antar jag är ett annat kapitel. har hållt på så pass länge och haft mitt svensk arabiska uttal på min engelska o jag trivs med det .. men jag förstår att det inte passar alla i smaken, tack iallafall till era ärliga åsikter. klart det är alltid skönast att kicka på svenska, men ibland e det fett att kunna få respons utanför vårat land, och då är engelska det ända språket i princip som folk utanför sverige begriper så.. önska svenska var ett universalt språk men men.. det e va det e vettu=) .. peace out.. BLess/Alibi
http://www.medinaonline.se