Rx2 & Fabito - Den Perfekte
Ännu en hit till er hitlist denna gången med Fabito från forna Profetas Chilenos Check it out - www.soundclick.com -
Vers 1 (Fabito) Dags för mig att berätta och alla mina känslor släppa du e den rätta den som får mitt hjärta att smälta kommer förevit att älska fast jag känner en smärta att vi inte e me varann kan någon förklara mig detta d känns som kniven i hjärtat bara gång ja tänker på d för dom fina undebara minnena e över och ja hoppas att vi har varandra nu framöver för ett liv utan dig är inget jag kan klara över för jag känner att min kärlek för dig börjar att växa din vackra ögon å läppar som ja mest efterlängtar skulle göra allt för dig till och med spilla met eget blod djupt inombords vetu att jag står för mina ord Reff: varje gång ja ser får dig mig att tappa känslan vill föralltid va me dig för utan dig e ja ensam kan du ge mig den chansen som ja har längtat så efter för mig e du speciell för mig e du den perfekte Vers 2 (Rx2) d klart jag minns min vinst, din glimt vid första ögonkastet gjorde du mig t din prins den finaste som finns, tänker på dig ofta faktum är att jag tänker på dig ständit å som sagt e min kärlek oändlig vill inte ens tänka tanken att vi går skildra vägar vi två går ihop även fast vi e från olika världar jag vill färdas me dig så långt bort man kan komma ja vill vakna upp vid din sida å tvärtom när ja somnar finns ingenting jag ångrar å ja hoppas att du känner desamma att du e här för att stanna me mig å ingen annan spelar ingen roll vart vi hamnar lr stannar så länge du står kvar så länge d fortforande e du å jag du får mig att känna känslor som ja inte visste fanns tappar balans försvinner nånannanstans min stjärnglans ger dig lyriker som får dig att le du är å förblir speciell i all evighet å du vet Reff:
Skööön som fan mannen..övertung reff asså! bra jobbat...over från mig! //Jooe..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt fet låt , faabito shit mannen ja visste inte att du va så här bra, du överraska mej micket bra manen.. rx , fetaste yao . du visar att du kan köra olika stilar de e riktit nice, haha fuckin rnb singer du kan din grej jaa svär.. Riktigt bra låt, gillar mixningen också' vi hörs mannar PEACE
taggaaaa
Shiiiiit grabbar! fett skönt upplägg ;) Grymt skön refräng med både rap & sång :) Lite RnB känsla.. fett bra, fin text :) Och grymt skönt flow.. och tala om beatet liksom, det var tvär fett! Keep it up boys! wanna hear more ^^ Yeehh.. peace // Aldenfalk
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
> Tack till alla de som släpper SÅNT här shiit!! Grabbarna vet va dom gör..... Fin låt enkelt sagt!!!! Fortsätt så här grabbar!!!
skit nice grabbar, kul att de finns mer chilenos där ute som rappar ;)
det är spikat
up this shit..
det är spikat
Fabito.. nice, ville höra dig rappa o så ju.. hör inget fel med de, da ut lite på orden här o där bara.. nice, Förresten hör av dig så fixar vi den därsaken.. rx2 nice nice.. men hört mycket svenska grejer med dig de senaste, haru gått över till o rappa på svenska nu lr?.. du borde fixa lite mer på engelska, d e tung shit..
Promotor
2006-08-31 10:01
fett skön låt!! som soy säger, dra ut lite på orden på lite ställen bara! pheys
denna va helt okej första killen kan komma längre me rnb shitet om han kämpar o jobbar på det rx2 din reff va fetast den satt där den skulle men så tyvärr så har elles redan dödat på detta beatet så det låter konstigt i mina öron o höra nått annat på det men endå ni gjorde ett bra jobb gubbz keep em coming
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Eyy fan Grabbar Det värmer Att höra detta.. Å pluss Det är min Första Gång Jag kickar Så här.. Pluss Så länge sen jag Kom ut med en ny låt..!! Men aif Fan Jag är fett uppskattad...!! Mcbusta.. heheh Tack För dom Fina orden..!! Jag ska Kämpa Mej Då Kommer du digga Mej Så hårt Så d ba Smäller..:P heheh=) Tack Så jävla mkt..!!! Keepp The Critics Comin... UPP!!!!
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
Upp Nuu grabs..!!
_FranCo_ P15 Tack Mannen..!!=) Det Värmer..!!! Upp Mer..!!!
detta va najs.. fabito utvecklas galet sens sist jag hörde =P R-x-2, första gången jag hör dej det e fett skön vers din oxo =) ska röka en fet till denna =)
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
IRISH... Tack Brush...=) Esty.. hehe tack loco.. Du me Faktist.. Detta värmer Grabbs.. Bahh kärlek..!!!=) Upp..!!! Mo Foo's
fan de e soft föfan:D diggar som fan lite tuggit flow bara men annars fett som fan:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
thnx!!!!=)=) Upp..with this..!!
skönt beat... Fabito droppa d schysst.. men tror det hade höjjt väldigt mycke me nånn dub i annat tonläge... men fett flyt iaf... däremot tycker jag inte om när man vrider på rader... Dags för mig att berätta och alla mina känslor släppa refrängen var riktigt snygg... nånn brud som köra hade gjort susen... Rx2 var riktigt najjz... gillar öppnings sättet du kör på me dina multies.. ajja.. det är en väldigt bra låt iaf :)
http://www.myspace.com/akinonline
fan va nice att den diggas =) d värmer !!! keep the critics Im comin n we'll keep on comin to !
Nice nice..!!! =) With Flavaa,,,1!!
Kom igen Whoa..!!! Mer..!!=)
Yeah! Bra jobbat detta gubbar, skitfint!
SK-Oo-B Taack för dom fina orden..=) pööözz Merr..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Upp..!!!
nice låt peace out
https://soundcloud.com/john-elke-h-gglund
Holla at ya boooys mayyyn.. Detta satt ruskigt bra.. fortsätt såå Uppp !!!
soft soft=) tackish...!!!!=) UPP..!!!
Jaaaveeeeessst
fifan grappar.... riktigt skön låt... bra jobbat som fan... denna hamnar direkt i playlist å mp3... fortsätt droppa grejer :D peace
i'm a serial killer, its a bad habit
yeah boys de va najs :D
.::: © Adasme™ ® :::.
ni var ganska bra. rätt grymma. men träna sången pojkar ;)
thnx for those warm Words Boys n girls ahh jag ska föbbätra in song=) Tackish tackish... UPPP Mer..!!!!!!!!!!!
Uppp...!!!
yes bre...upp me shitet! grymt gjort av er...peace!:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackiiishh=)
keep tha critics comin..... with thiss Emotional shiiat..=) Meraa Whoaaa....!!!!! Uppp..!!!!!
FETT låt gubbs.. mera sånt gung.. me like it a lot.. big up//Speedy
Nice vibb i låten,rappen va helt oki från båddas sidor men jag vett att ni kan ge mkt mer.fortsätt göra låtar i hop så kommer ni utveklas mer o mer pz broshorror
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
abow ey gipsy det värmer..=) tackish Magic Brushään tack för att du digga lään jag svär ska göra mer låtar med denna filliiis..=) Pööözz
Upp Nu Whoa... More..!!=)
aaaaiiiiiiiiiiiiiiiii
Luuuurk Foundation
AIIIIIII...... MER..!!! uppp!!!
UPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.U PPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP .UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPU PP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UP PUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP. UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUP P.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPP UPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.U PPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP .UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPU PP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UP PUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP. UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUP P.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPPUPP.UPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vad e detta för jävla fitta..!! Fan skapa din egna jävla tråd din jävla nolla Om nån Admin Ser detta Ta BORT HANS INLÄGG FAN..!!!!:@
PellePelikan vrf gå in där, inget värt å se lr höra
ny länk fungerar ej :S
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
yeee.. Upp ..!!