Inferno - He Was Rich
Okey Gott Folk ännu en ny låt från mig (Inferno) Håll till godo! DOWNLOAD
www.infernoproductions.se
He was a rich man got his own big fuckin home/ he was living like a king except that he was all alone/ didn't got no friends and no family at all/ the only friend he had was the butler named Paul/ he wanted to get away and leave his house for a day/ cuz it felt like he was trapped, so this was the only way/ jumped in the car drove downtown to a bar/ hadn't been out for months but when he came he was the star/ cuz he got the money and the ladies they loved it/ oh yeah they did, they hung around and just huged him/ tryed to dance but he was shy didn't work/ so he sat down had a drink and offcourse there was a girl/ comin' towards that table he was sittin at/ askin' politely is this seat taken yet/ he said no girl you can sit down here next to me/ and she did... they started to talk and he was free/ He was rich (thought that he had all in his life) He was rich (until he met his first real wife) He was rich (wanted to spend all of his time with her) that's the life he likes * 2 So they both were goin back and he was drivin really fast/ didn't notice it until the cops pulled up and stopped his ass/ he was given a fine,he didn't care at that time/ cuz he was with this sexy new girl, she was fly and so fine/ oh yes... she was fresh definitely not a mess/ and he was feelin so depressed before but now he was so blessed/ atleast he thought he was because she didn't want his money/ yeah this one was totally different from the rest and she was funny/ they pulled up at the house & she was screaming she was wild/ when she got out of the car she started hollering wow/ pretty impressed by the house it was so big and so nice/ she didn't know that he was rich but now she know some of his life/ he told her to come in he took her coat and said sit down/ put some music on and had some drinks together they felt fine/ they were chillin, both laughing and they started to kiss/ he was just feelin so great that he forgot that he was rich/ * 2 And so the days went by but they were still together now/ she had moved into his house and hoped that everything goes right/ she was talkin bout kids... and also bout marriage/ she wanted to believe that they could both be great parents/ but he didn't listen he was on his own fuckin level/ he was dreamin of another place where he wanted to travel/ (he said) kids can come later maybe some other day/ when I'm just feelin more ready, now I wanna get away/ so baby take my hand I wanna go with you you know it/ we can do this shit together there's an option I can prove it/ he loved her so much the girl meant everything to him/ but she was angry sad and broken and she didn't understand/ everything turned so wrong, she was starting to yell and he was screaming right back "I thought I was your fuckin man" but the fight didn't stop, it went on for a while/ until she took her bags left his place in tears and cries/ * 2
riktig tung BIG UP MAAAAAAAAAN:D <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hel nice låt här ! Beatet över tungt ! och du lägger det som alltid riktigt nice brosh ! keep em comin ! pz / snake
Lev hårt dö ung !
Refrängen e grym btw ! gillar ideen där !
Lev hårt dö ung !
Tackar Tackar!
;P
tjena! låten är fet:D diggar inte de här beatet lika mycket bara, men din röst o delivery knäcker fan allt=) reffen är stentung mayn:D bra jobb! peace Gogo!
beatet var ingen vidare asså men rappen var grym! !
Cadenza
Thnx mayn,verkligen kul o höra =)
:)
glad u like =) tack
detta va nice mayn.. dock tycker jag beatet förstör låten lite hehe :) men text och flow va soft.. keep the good work up! peace
fet låt Rob. Delivery och rösten fetaste jag hört. BIG UP MAN! Pz
Killen som sätter ton
Thnx folks! :) Det här beatet har inte jag proddat men jag gillar det.
nog en av de fetaste texterna du gjort fy faaaaan jag säger bara det du har blivit ruggigt bra. dina ord i tankegång bevisar din kunskap. så jälvlka bra. det fetaste jag hört från dig. så klockrent. du är kung min vän så oerhört bra. ditt delivery och rösten poch engelskan du knäcker de flesta på whoa men det vet du :) ta hand om dig min vän //Hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för dom varma orden kishore, verkligen.
:)
come on now
ingen fara min vän jag är bnara ärlig mot dig :) ta hand om dig :)
upp vad alla är seg :P
:P
tjaa du e fan braa jag e tretton jag rappar med fast vilket program använder du ??? cool edit eller ? fan pallar inte med denna programmen den e svår osm fan tycker jag :D har du msn ??? kan skicka mina låtar!
Spongez tack du. Du är bara tretton säger du, gött då startar du tidigt och vem vet du kanske utvecklas med tiden, det bara att fortsätta träna ;) Jag använder Cool Edit Pro 2.0 när jag spelar in för det mesta och för att lära dig så får du ha tålamod, det är inte så svårt, men om du fortfarande inte fattar så sök på google eller likn annars om hur man går till väga. Peace.
ditt flow och ditt delivery möööööördar :D det enda jag inte gillar är beatet, men flowet å deliveryt jämnar ut det ganska kraftigt :D peeeeeeace!
Thnx P :D
beatet var väl det som lät bra om nåt? kunde väl vart bättre, men men. keep it up!
vadå beatet var väl det som lät bra om nåt? Inferno det här är hur tungt som helst och dina texter är as grymma. Jag gillar allt du gör fan det är skit bra kompis och det där snacket om accent håller jag inte med om du har verkligen en GRYM ENGELSKA M.
Mickos: Tack för dom varma orden, det glädjer mig att höra att du gillar det jag gör.
sjukt nice mannen redigt tungt.. diggar allt. betatet va tungt o texten e soft o rappen feeeett tung
Get MAD and change
Pajja-Production P17 Thnx!
Uppa sig lite då
Riktigt bra :) Får nån känsla av 50 Cent på slutet på reffen, men kan inte komma på vilken låt, men iaf, det diggas!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
haha tack.
denna ska lätt få 100inlägg:P
hehe
Ja, denna var fet :D
thnx mate