Johnny Diamond - blodiga knivar skriv! beatet hittade jag på datan, vet ej vem som gjort det www.soundclick.com låt mig förklara, jag har inte fått försvara jag har inte svikit dig, låt mig få tala hörde låten där du förklarar vad som hänt men du vet att jag inte skulle svika en vän minns på scenen vi hade roligt hela tiden softade hos dig och såg den tokiga filmen minns våran tid och alla låtar med dig bråkar nån med dig ja då bråkar dom med mig jag e ledsen över att allt blev som det blev hoppas vi kan bli vänner, och gå igenom alla fel minns när vi sågs gick på jamet och käftade skrattade hela vägen hem för alla var så keffa där jag e ledsen för allt, och jag tänker tillbaka på saker som varit vi måste sluta att hata förstår om det e försent, men jag vill dig inget ont du var min bror fast vi inte hade samma blod jag fäller inga tårar, jag e hård som ett stenblock beatet jag gjorde skulle du vara med på utan dig på beatet, så känns det så tomt för när vi rappar tillsammans då blir det så tungt allt vi planerat blev till lögner och svek men skyll inte på mig för även du gjorde fel försöker se positivt, du täckte min rygg sa att du backar mig, resten av ditt liv men vad hände med det, vad hände med allt blodiga knivar när bröder blir osams blodiga knivar när bröder blir osams.....