Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta är ju inte hiphop och det bry jag mej inte i heller, fyfan vilken sångröst, har du skickat in någon singel eller någonting till något skivbolag?!? om inte så är det dags, du lägger detta så jävla najs så det finns inte, ryser hela jag... Älskar din röst, speciellt när du tar ut tonen lite... BIG UP! Sov inte på denna whoa!
www.samyprod.com
hahaha du e galen albin din låt livin up to shit vilket ljust tonläge du går in i shit helt otroligt om jag ska va ärlig du har mörk röst o kan ge så många olika toner klockrent där mannen nut ill denna låten diggar orginalet verkligen men du la det rå skönt mannen:D
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Tack så mycket boys, skoj att ni diggar. Jag vet att jag gick på en riktigt stor låt, kanske var fel men det tycker jag inte:D tycker jag satten den relativt bra och den är skönt:D jag är nöjd :)
Samy05: nope har inte skickat någon stans, tycker inte det verkar lönt nästan, har skickat så många ggr utan respons :(
Skönt med det hesa! Vissa toner ligger verkligen på gränsen, men likt förbannat så glider dom fint förbi. Mycket bättre än din Home-cover. Du gav dig åter igen på en monster-låt, modigt! Du sjunger bra, men jag kommer inte lyssna mer på denna eftersom jag gillar Scorpions alltför mycket! Men som sagt, mycket bra gjort! Om jag ska ge en anmärkning: Regfrängen borde du fylla ut med understämma oxå! Då skulle det bli mycket fetare, men men.. bara för att ;) Peace! TKO
Tack alla, härligt som fan TKO: stora skor att fylla, absolut:D har stor respekt för Scorpions och försöker absolut inte göra något bättre, dem är jävligt bra och deras låt. :D sällan man klår orginalet :D När det gäller med understämma så håller jag faktiskt med om. Ska se om jag kan göra en lite refresh där när jag orkar just på reffen. Det andra är jag nöjd med, vissa toner är ju alltid så, kan man spela om och göra bättre :D men då kan man hålla på hela livet :=) Tackar, gillar din kritik.
shiit jag trodde fan det var orginalet först! helbra albin!:D
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Den här tråden har rensats på i stort sett alla inlägg som inte har en relevant fråga, eller ger någon form av relevant kritik. Ett flertal varningar har delats ut, samt att ett apr personer nu är avstängda från communityt. Ett flertal trådar har även tagits bort p.g.a. för många uppningar. Nästa gång jag rensar så komemr jag f.ö. rakt av slänga trådar där folk tävlar om att nå 100 o.s.v. Finns absolut ingen mening att vara nöjd över att ens tråd har nått 200 inlägg om 90% av dem är uppningar, "tack", eller "snart 200 =)". Trådarna är i och med detta inlägg sorterade som de var när jag fann dem. Klagomål kan tas i forumet Allmänt om Whoa. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
lill davve, tackar :D
såå jävla härlig ! ja laddar fler låtar me dej å alla jag hör hittils har vart skit bra ! fortsätt så !
R.I.P
du är så jävla fet !
Tackar alla, skoj att ni diggar :)
venice: Försöker du vara rolig? Jag nickade venice tidigare när jag spelade cs seriöst, hehe :) Tack så mycket, jo winds of change blev jag nöjd med tanke på omständigheterna, absolut. Det är en svår låt att sjunga, låter kanske inte så när man hör men man kan testa själv så märker man ganska snabbt att det är svår låt. Samma sak med N sync's - This i promise you, har inte röst för att sjunga den som det är nu. Tack för att du diggar, får gärna skriva ditt namn, står inget på din profil :/ venice ^^ Shorta: Tack så mycket min vän, :D
venice: EDIT: Sidan är nere ibland för att den har krånglat endel och den har jag på min stationära dator som jag använder ofta och ibland så startas inte wamp som programmet heter automatiskt och glömmer starta igång den då jag är van att den startas automatiskt.
[url=http://www.albinndoja.inc.se/[/url]
ahh hur gör man på denna sidan?
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
så ja, hur då?
Skriv tex. Hej .. sen markerar du "hej" och trycke på kedjan där nere sen komma de upp en ruta som du skriver in hemsidan på klicka sedan Insert. sedan färdig.. måste vara http före :)
HEEEEEEEEEEEEEJ
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Producent
2006-10-01 13:59
För mig funkar varken låten eller hemsidan :(
hehe testa igen :D
Albin kommer inte in på låten eller hemsidan ://
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
säger som jag sagt i flera år . du är en jävul på att sjunga
Aii
Contra: Tack :)
Riktigt mysig låt, det låter lite lika orginalet fast med lite ljusare röst :) ljuvligt. Jag diggade denna låt starkt.
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
fyfan detta var skiiit bra , Helveeete... har inte hört orginalet tror ja inte, men ja känner igen melodin, men detta var skit najs alltså. Sök till nått mannen, nåt som får det att bli känd, för du har verkligen rösten mannen! BIG UP FOR THIS!! sov inte på detta whoa..
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
Låten finns på www.soundclick.com/albin. länk finns även på hans pressss yeeah ;)
off and out! please cum
Tackar allihopa, fett härligt att ni diggar. Mer kommer, har legat i swacka i några månader och Winds of change kom som en reback:D Det kommer mera :)
God damn, skit bra alibn :)
.: Shut It :.
Åh helvete vilken röst du har! Jag vet inte vad jag ska skriva, det här är helt enkelt fresch!
Yeah, you know..
Galet! du skulle fan sökt idol eller nått du hade fan garanterat kommit vidare!
Rizzla om blatten själv får välja
Tackar alla, skoj att det diggas. Ska söka 07 se vad som händer :)
fyfyfan vad bra! Helt sjukt din jävla röst är så jävla skön :D Lite sen på att kommentera men hörde låten först nu !
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
Lungt, kommentera på bara. :) Låtar försvinner inte. Tack! Mvh A