Giggen & Lacox - Riktiga dissen till MangeMannen
efter att haft en katastrof tråd tidigare på dan PGA en mixmiss :P... så bestämde vi att sätta grabben på plats .... här har ni resultatet hata älska kasta gör vad ni vill;) Klicka på mig då:D Vafan säger du till mig ? ladda nu och ge nån kommentar Klicka på mig då:D
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
han e död!!1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sug min salta halvmeter hahahaha
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
SOOOOOOFT, ni åt dom sötnosar, PÖZZZZ
Ja du vad ska man säga:D...I love it:D Fy fan va nice hoppas vi slipper den Fikusen på whoa mer nu:D Och nu till Kretiken:D Beat Helt underbart Beat asså:D...Helt nice:D... Stahl Lägger den så tight man kan göra, helt good asså.. Giggen Samma som stahl helt sepe nice på båda två... Asså den va helt grymt rolig asså:D...men de ska han ha den lilla jäveln:D Outrot Hahahahahahhahaha säger bara fy fan:D...helt sjukt bra asså:D:D Helt nice låt som fan:D:D...Bra gubbar:D... peace and löööööv till er båda:D
|| Spit It Out ||
tacakr :D kul att den diggish :d
andra killen var betydligt säkrare än första killen. Men bra diss och Mangemannen kan aldrig ta detta vad han än gör.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Mangemannen sluta me rappen för i helvete....
|| Spit It Out ||
haha fiifan. hur många ska dissa mangebögen. blir bara jobbigt.
http://myspace.com/etownbeats
Stahl är fetast ! :D Skön DiZZ Giggen Du är grymm oxå :D Lägger det nice ! pejs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tacktack, Mannen_08 skratta ej, lite röst får du väl ändå spara till svaret?, fittnylle.
kom igen nu whoa upp på denna :D grabben e helt uppkäkad:D
wööörd på jimmy !!
grymt ! ;D
soundcloud.com/jerrones
sug min hallontårta haha :D ball låt
HAHAHAAHAHAHAHA fan va dumma i huvet ni e... outrot va så jävla bäst!!!! fan ni åt upp honom långsamt och smätsamt från sidan med en silversked!!!!
i'm a serial killer, its a bad habit
bigchrist som sagt, den RIKTIGA dissen till mange, ute efter att hype när man dissar mangemannen?, tss. Anledningar till att beefen startades : Han snor låtar, snor texter , är kaxig, leker gangster , jävligt ful är han också faktiskt.
haha grymt jobbat grabbar ;) BigChrist tror dom dissa han för dom hata han inte för dom var ute efter hype.......
vilken platt och hög vägg c(=
inge mixnings fel förra gången den va helt enkelt inte bra.. Beat - sååååååå playat... ursch Snubbe 1 - sådär text, flowet gick Snubbe 2 - sådära, men de funkade första killens acca va lite för låg iofs va andra killens också liiite för låg men den va bättre iaf tycker tyvärr inte ni gjorde nån speciellt grymm diss.. det va en vanlig "Whoa diss" .. Kicka nått annat istället boys och pröva! .. pZ
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
hehe härligt gubbar, ni käkade upp honom.. =) Piiz
Beatet är som sagt väldigt played och att sno beats av Dre är inte ballt :] Första snubben var ok men den andra killen var mycket bättre. Om man säger såhär, hundra gånger bättre än den som "mixxades" igår ;D
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Mangemannen du säger att alla andra suger... inser du inte att det är du som har en konstig takt?
www.djpolar.se
Får jag fråga varför halva whoa ger han hype när han är död ?
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Hahahahahahahaha, Skulle man få hype av att dissa mangemannen.... Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.. .
|| Spit It Out ||
rätt skön. sköna röster ;) ..
Get MAD and change
doffe P18 Hur många dissar mot honom har inte vart uppe? ahahhahaahahh på dig själv :)
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
fuck yousendit, det är för många som har laddat ner låten så skiten är inte uppe längre..fixa upp
ska fixa länk två sek bara ;)
SamzoN Haha ja men hur bra e han då?? Om han vill starta Beef me Stahl och stahl dissar honom e de bara för att han vill ha hype?? Hahahahahahahhahahahaha mangemannen suger hahahahahahahahahaaha
|| Spit It Out ||
yeah !!
digga intee,, men bättre än han iaf.. aja pz =)
redzon3 Har vi något otalt?, eller ska vi dissa dig bara för att du är med mangemannen? Berätta.
The download limit has been reached for this file
Hjulet snurrar men hamstern är död
Att folk ens vill slösa energi på whoa's lilla stammande makrill! Tycker inte denna var speciellt bra...Skulle vara intressant att se hur det skulle gå ifall ni gjorde en diss till en som kan rappa. Att dissa mangemannen är ju som stt sparka på en gammal pensionär som ligger ner och har tappat sin rullator. Men visst..han är fett störande och inte ens hälften så kaxig IRL. Han förtjänar det..! btw..Mangemannen..du vet att jag körde in min dase i din förra bruds röv va? Hon grät!
Hej! Jag myser!
RedZon3 P0 Att använda andras beats är ganska vanligt när man gör en diss.
Hej! Jag myser!
men skojar ni..beats "återanvänds" hela tiden ju, massa personer använder samma beats, orka göra ett nytt för å dissa mangemannen, sen sno andras texter har dom ju inte gjort.
Varför dissa någon som inte kan svara ? ; /
Element 208 Up in this !
mr magic flow? haha
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Mannen_08 Vilken låt ska du döpa om denna gången?
lacox_ P18 Han tar "Hit em Up" och döper om den till "Dissen från MangeMannen"
Hej! Jag myser!
Alhino vafan säger du till mig .... va står du här och skrattar åt!
Är det lönt att ha en rap-beaf när ni alla suger? slåss istället eller något..
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Hanal P21 Word.
Element 208 Up in this !
Skämmit ...
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
The download limit has been reached for this file. Vad är det för skit? :P Kan någon länka den?
fixa om så man kan ladda ner den!