C-Baz - Hypokonderi
C-Baz - Hypokonderi Artist: C-Baz Text: C-Baz Studio: Big Rob En låt av en hypokondiker. Ladda, Lyssna, Lämna Kommentarer. //C-Baz www.BigRob.nu
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
Jag tycker att denna låten säger mycket om dig som artist. Du är vilseledd utav krafter som du inbillar dig, hypokonderi låten hörde jag för ett bra tag sen, då Rob skickade låten till mig. Och angående låten så diggar jag den jätte mycket. Du är en artist på uppgång, du vet ju själv att du är bra. Låten är stark, impulsiv och rätt körig. För mycket känslor på engång liksom. Du passar mycket bättre med att göra, glada och kaxiga låtar som "Här igen" låten. Fler sådana låtar och mindre gnäll. Men annars så diggar jag alla låtar du gjort, pappa låtarna äger :D // meastro
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sköön! reffen e som ja sa till dig vid inspelningen redan "hate it or love it" o ja diggar den som fan,verserna e tighta kan sitta tightare o de vet du själv om,texten e kanon nog många som kan relatera hehe.. well keep em coming dawg. peace
Behöver beats !!
så fett mannen kicka mer så blir allt fett soft :)
Solit och kallt va de ute idag
maestro2k, okey, så lät det inte när du hörde låten första gången för några veckor sen ;)
Tackar tackar tackar
Braveheart: smaken är som baken
C-Baz: Nä det lät inte så då, men när man lyssnat flera gånger på den så får man upp ögonen för hur det låter liksom =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rädda mig den som k-k-k-k-k-k-a-a-a-a n
Behöver beats !!
rätt soft. Men du låter för mycke som rob.
http://myspace.com/etownbeats
Rob: HAHAHAHAHHA (noeko)
"ok"
Bigrob743 haha skit roligt att göra narr va? hejdå dude... eller inte fuck off
okey, mer?
Jag tycker du låter precis som Rob, texten är väl halvnice men inget jag lyssnar mer än en gång på.
en fråga,om ni tycker han låter som mig e han bra då eller e jag keff och han blir keff ?
Behöver beats !!
Tack grabbar =) Gimme more, gimme more =D
noiZ, tackar =D
Heter Hypokondri. men låtan var väll rätt schysst annars
Listen, when life leaves you beaten up Don’t lay around in it, hurry pick them pieces up
Moderator
2006-07-31 21:40
man lever sig in i låten du får verkligen en att fatta hur det känns.. go låt .. Peace !
lidde: där ser man, får tänka på det om det kommer en 2a då :P tackar iCeTaIl: soft, tack så mycket =D moreimore
Hur javla sooft som helst ju :P fortsätt så
Elcesones
Moderator
2006-08-01 11:24
Alltid lika bra låtar av dig:) Peace
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tackar grabbar =D Mer??
Riktigt bra låt! Visst påminner det om rob nån gång ibland men det diggas. Nästan alla liknar väl nån annan, right?
VapenVila: Nej vi är inte brorsor. Däremot kompisar sen 15 år, kan vara mycket det och att Robin har fått tillbaka mig till musiken och så har jag ju fått bedömma ljud på några av hans låtar, så det undermedvetna har väl fått in mig i samma banor. Tar ju ett litet tag att utveckla en egen stil, om man nu lyckas få fram någonting riktigt bra nyskapande. Relapse: Tack cuz ;)
ait ait, mer?
prrrrrrrääättt!
Behöver beats !!
uppållas
*mjölkar ut nån till kommentar*
uuuuupp då, några roliga till?
Upp då=)
den här var riktigt fet :) reffen med :)
...
tackar =D reffen är lite hata eller älska..