Ja jävlar, detta var ballt xD
MokN
hehe dn var soft!, gillade subdominant mest, bästa rapparen i denna iallafall soft!
2 PJÄSER
För dom som undrar vad det är för något ljud i reffrängen så är det min apa MONKEY som lägger nåra rader okej?
kaggen aa! det är uppfattat
det är riktigt fett, håschkatter.
" du är så dum att du springer till fönstret när det ringer på dörren" hahaha så jävla bra
hubler, helt ok Kaggen as allways.. riktigt tungt Sub en gång till sub, yee
Fucks your life up crew Tjabo!
Lyricist
2006-07-24 01:43
haha nog har vi våra störningar.. nu blire mysa me milla:D keep em comin;)
Akta ,,,Kaggen , kom hit nu då..för ja orkar inte vara skylldig dig ett maxmååål längre:P fett skön låt BTW :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha! tack cb ajuuuste du är skyldig mej en meny på max =D fyfan, jag sätter mej på tåget direkt till gävle!
kaggen det är när vi tänker sådär vi blir tjocka.. måste stå emot begäret
Riktigt bra! Speciellt kaggen, ett snäpp högre!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Subdominant Begäret är för starkt.... Imorgon ska jag gå o käka kinabuffé ååååh friterade kycklingar... det vattnas i munnen
fan va gött!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
friterade kycklingarna asså.. ;|
Bara så alla vet, jag känner kaggen, respekt?? grym låt :)
vaaad! HTH Studios®
höhö tjockis-kaggen hänger me p15's höhö
Haha! han är största gangstern i örby! dessutom är han Impuls kusin!
juste, gangZTA
vaaad! HTH Studios®
Haha! tung men rolig låt, älskar hubles röst alltså!!! :D DU ÄR BÄST!
Eriksson1337 ftw!
Jadå det är en cool låt..kaggen la de soft hubler la de lite mysko..:S men subban va assoft...längesen ja hörde nåt sånt här soft av dej.. Honestly
Skivsamlare
2006-07-24 09:55
Crunk!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Lyricist
2006-07-24 10:29
hahaha...fyfan va skönt killar! Det är ju nästan så man skrattar^^ Skön attityd på samtliga rappare och ni låter säkra:) Roliga texter osv osv...Subban var nog bäst i denna tycker jag. Soft refräng förresten haha...och coolt beat! yeah grooovy
Kaggen lägger det alltid fett
BITCH !
Kaggen är rolig att lyssna på i lagom mängder haha, det andra var ganska tråkigt faktiskt...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
förresten....Kaggen känner jag igen, men i vilken ordning rappar Hubler och Subdominant?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
kaggen läggere soooft! subdominant är tråkig! hubler helt oK!
Skivsamlare
2006-07-24 12:45
Vers 1. Hubler Reff Vers 2. Kaggen Reff Vers 3. Tjockdominant
http://www.soundcloud.com/adamkross
;D sooft kaggen:D vi höras till helgen när du fyller:D
najs låt! lyssnade inte så jättenoga, men låter skönt. du är så dum att du springer till fönstret när de ringer på dörren - kan som sagt va de fetaste nånsin :)
www.myspace.com/kdlwilen
Tung o rolig må jag säga..! :D
abo shit bazz pazzaz riktiga dirtbagzzz?<br>Smutsiga Södern, vårt egna STHLM!
hubler försöker låta som fronda? reffen va rolig iaf.. kaggen är känd för hans röst typ.. han är inte så värst bra iallafall.. subban är rolig
hubler-fronda... den var väl lite långsökt:P
jag vet inte varför men ja tänkte på frondas nya fjantflow när ja hörde hubler
haha, så jävla skönt !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
tack grabbar. Min hatt den har trekanter! SNUSKIGT!
chea .. kaggen la det soft, sköna rim .. resten, hmm.. nej jag får återkomma.. eller inte, nu ska jag äta .. hej
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Phet låt! Kaggen är det shiiiet!
TS är ett troll :)
min hat den har trekant, men tre cunts.. ännu snuskigare
det var soft, kaggen var bäst
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
flowmissar? jag tror du har den negativa mössan på dej