Superlativ, Parodi, Michael & Vadårå The Nigga
Superlativ, Parodi, Michael & Vadårå The Nigga - Dag klockan 12 på natten Tja. Michael o vadårå the nigga kom hit o hälsa på så självklart blev det en låt . Ladda den här nere : Högerklicka, spara mål som vers1 : Parodi vers2: Michael vers3: Superlativ vers4: Vadårå the nigga beat : dr.dre - fuck you www.love-o-jocke.se
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm, ge mig en länk som fungerar
"mig med"? ahha..
Jag är jointen
Love du e rätt CP
Volym Entertainment <br>
gör rätt då bitch love
faty fat faty
det ska bara stå ftp:// i början, man kan kan komma hit: ftp://ftp.love-o-jocke.se/ men resten av länken fungerar inte......
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
:( länk !
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
vem fan är vadara the nigga? låter som ni "choppat" jocke typ..erkänn att ni gör så för att verka coola och känna svarta? trevlig låt..grymt beat..orginalet knäcker som fan...BIG UP mina pojkar stiffis cockoslocos
faty fat faty
vadårå the nigga heter Andre egentligen. tack yooo ...
Öh en Michael i Gbg =/ detta kan fan inte gå bra... nä men e du kvar? isf hooka upp o sup med oss andra idag, biatches! Låten var väl ngt man kunde förvänta av Love men ni andra vafan skärp er! Nä men helt okey, sjuka rader som vanligt. piiz. G G G G GR?
Volym Entertainment <br>
eyo vi är ghettosuperstars that is what we are
michael la det ok men du kan mkt bättree men ja antar att det bara var en session liksooom , Vadårå the niggas röst var coool, superlativ bättre än vad du brukar vara faktiskt, parodi hörde jag typ inget av vad han sa, sludder på göteborska, är inte lätt att tyda om man inte e van vid dialekten .. hmmf. hejs vi ses
haha, jag fattar inte att folk hatar på Superlativ, han är riktigt rolig. låten var helt ok, parodi var helt klart sämst.
hahah Superlativ ativ ativ :D
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
yäääääää dudE! nää men den var soft!
yes ahaya
Soooft! Mera michael
Jag är jointen
neee. 2:a & sista snubben var väl sådär. tråkigt att ni använder ett så soft beat när det e alldeles för hög nivå för er. Nåja orkar inte hata idag. pz out.
Lev hårt dö ung !
Parodi var helt okej.. känns som att han kommer göra mycke bättre grejjer... Michael var najjz.. skön röst som fan, skönt flyt... MickMästarn låter oxå helt okej, men tycker fortfarande du tar i för mycke.. även om d känns cleanare än innan... Vadårå the nigga kändes riktigt najjz, flöt på riktigt schysst, bäst på sessionen, även om d va väldigt lite...
http://www.myspace.com/akinonline
softish yao
"i just wanna fuuuuuuck youuuu" :-)
le nigga är väll mikke ner pitchad? för accan låter lite grummlig jämfört med resten,,brukar bli så när man pitchar ner,,eller så äre bara så liksom ?=) paro lagt bättre super lika så mikke la det bätter men lägger det 1000ggr bättre som sagt bara en session Jao!:D fridens jaoo
Aiiight... Nej de är de inte! Tack alla!
parodi här,med (hör inte) besök. - Celebert tack för kritik er andra bitchniggas
yeah y'all r aiight, on point n shit. funny the shit you did on weed my man now u only need to pop some acid rap, yeah thats the shit u know. keep on smokin one love peace
njut
parodi : gillar inte michael : alltid soft superlativ : bra som vanligt Vadårå the nigga : sådär låten va helt okej
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
jag ljusade ner vadårå ;)
ljusade? vem är du
rätt låg accapella va? .. aja michael eller vadårå var bäst tycker jag!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Inte för att vara taskig eller så men vadårå va bäst...
känner igen beatet ;D original artisten/låten te beatet?
"analist , javisst"
"Dag Kl 12 på Natten"? Pst/Q - Natt kl 12 på Dagen - någon likhet? hahah ;) bra låt!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Vadårå the niggah är ju underbar, vad surrar alla om.
Jag är jointen
Vem är tomas?
han är vadårå the niggha...fattarulaaa
Nån som har kvar denna..?