x2 Till Alla hundar där ute som kämpar på som jag , visa ert hat Vi tar oss fram nu, Till Alla hundar där ute som kämpar på som jag , visa ert hat Vi tar oss fram nu, Vi måste hjälpas åt innan det gått för långt Ta tillbaka babylon Fattiga och unga dör runtomkring oss vi står upp för er å slåss Till Alla hundar där ute som kämpar på som jag , visa ert hat Vi tar oss fram nu, Till Alla hundar där ute som kämpar på som jag , visa ert hat Vi tar oss fram nu, 1:a vers alla vänner ställ er vid min sida nu drar vi ut o krigar upp med hakan o börja nu flina nu jävlar ska vi visa Vikka vi e & allting som vi går för nu får alla se på nånting dom aldrig någonsin har sett förr från dörr till dörr samlar vi folket upp till kurr följ med i moll , left right left ,right left , här har vi koll tusentals olika delar samlade till en storm vill inte verka abnorm men sveriges nya ledning tar nu form Stora som små svarta som vita se var vi står alla e vi lika vi håller samma nivå när vi stilar vi går i samma spår när vi nu krigar så häng nu bara på vart vi än går en tår för en tår alla får det en får Fattig som rik , titta nu hit ta ingen skit följ min lyrik tillsmammans e vi starka e denna rubrik var o en e vi alla unik vi letar för att hitta men glömmer bort å titta djuupt under ytan lätt att bli skrytsam när man tar sig fram men glöm inte bort en hjälpande hand till den som står där utan eget land hans hem gick upp i brand nu står han där med skam en ensammen man med sin största kamp Refr: Vi måste hjälpas åt innan det gått för långt Ta tillbaka babylon Fattiga och unga dör runtomkring oss vi står upp för er å slåss x2 Vi måste hjälpas åt innan det gått för långt Ta tillbaka babylon 2:a vers : Nu ger jag djupt innifrån mig till alla er Klippan e stup men jag hoppas ni ser,hoppas ni ser mina budskap måste tas om hand Ta den till er elr sätt er i skam, JA Hur fan ska vi lösa problemen Ser ni inte bristerna som finns i systemet Om vi alla går ihop i en enad röst Så väger vi tyngst ja vi blir störst Först ut med vår tröst släcker törstandes törst tar den plats där man bäst behövs förpestad luft blir ren när jag entrar scen snake e här för att kriga för alla er Nu samlar jag armen (JA VÅR ARME) Ja nu samlar jag armen (NU SKA NI SE) Följ vid min sida tand för tand , wraooo , vi står i brand Ställ er i leden hand i hand , wraoooo , vi drar ut i kamp Refr: Vi måste hjälpas åt innan det gått för långt Ta tillbaka babylon Fattiga och unga dör runtomkring oss vi står upp för er å slåss x 2 Vi måste hjälpas åt innan det gått för långt Ta tillbaka babylon
Lev hårt dö ung !