Hur va adressen nu igen? Hade det på tungan men glömde precis bort det....
När släpps Gött Mos Posse Mixtape Vol.1? Många som väntar...
shit...det släpps efter en hård fyllekväll hos dej antar jag haha
Hörde jag hemmafest hos Pontus? Ikväll? Jasså den har redan börjat? Ska bara packa brajet i pipan sen kommer jag...
Menige-E: Det är ju söndag, vilodagen idag. Fan lugna dig pojk. Ser fram emot mer material från GMP iaf. Träffade en snubbe på gatan förra veckan som frågade mig om jag visste nåt. Jag svarade att det nog ligger på is som en Frölundait utsatt för tripping.
Menige-E: Shiiit man vad e felet på dig du kan ej röka brajj det skall vara cain din pussy=)haha
Kööla På De
Vilka e ni? =/
Volym Entertainment <br>
Proton: släng dig i väggan maffakka:D
Kööla På De
fyfan va fet hemsida! grymma rappare också!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
xD najs!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Hemsidan var ju sjukt snygg iallafall :P
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Mickmästarn är söt, och de va sidan med!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
De vet du!
Pontus, du vet när man är nyrik existerar det inga "vilodagar"..haha Kenny, give me a break bitch haha...vad händer nuförtiden man?
yäää fo'shizzle!!!! måste in på sidan igen och titta
yes ahaya
Meninge-E Inte Mkt mannen,super festar hälsar på Mr cain lite då å då bara men annars nada fucking shiit,Sj då mannen? vi får fan sänka ett gäng stadiga snart man men alla gubbar:D Peace
Kööla På De
Håller med dig Kenny, Bärs och lite fyllesession vore på sin plats nu när sommarn är här på riktigt!
jag tycker att du är ett CP
Jag är det
Ja han är ett jävla cp! grymt snygg hemsida!, men vad väntar man sig inte när d är jocke som står för den, sjukt bra på d! Ser fram emot jockes singel grej sen eran tillsammans d blir lika taight som en minikjol på en röv fetare än frihetsgudinans!!
2 PJÄSER
Hihi Petunion AKA PETTAN här! Sidan är jätte söt och så, och låten är the bomb;) Ni vet ni knäcker pojkar;) hahaha PEACE!
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
Petuni0n P19: jodå, men vi knäcker ju dom iofs, både på supa och battla ÄR EDT BEEF ELLER!?!??! .. moahahahha
EY VILL DU BATTLA!? hahahahaha nä men ärligt, ingen super som vi
hmmm... fan, vi super ju ocskå! supermycket
Det får vi väl se imon !! BATTLA ELLER??!
heh.
lyssnade på igår .. Du låter fortf som gammla lilla Mickmästarn , Men skulle vara kul om du bytte stil helt i ngn låt :) . Aja. Puss
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha soft gubbs, måste komma ner och supa med er igen alltså, bli totally magnus :)
Och folk säger att jag chattar i mina trådar...Finns bara ett ord för detta: ABO!
haha sjuk låt, idioter. OKUNSKAPR , ssssccccchhhh ni kunde inte battla när vi träffades in the Borås city. Supa va ni inte heller så bra på =/ GOTHEN-RHYTHM!!!!!
Volym Entertainment <br>
g-g-g-g-g-goothen rhyyythm!!
Yall know what this is ! fittkepshora och b-lund ni får la åka ner då? va väntar ni på?
det var väl fan på tiden
Proton: Det var fan ni som stack och jag hörde inte nån battle från din sida... moahahha ;) Är dett beef eller? Kram bubben
Haha fittkepshora, de va bra sagt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
som FAN!
Proton är gay det vet vi alla om. Bor man i schletna Tynnered så blir det väl så. OkunskapR stannade iallafall hela kvällen och battlade dom som hade balls. Proton var den första som stack om inte jag minns fel. Och ÄVEN han som battla minst. HA HA HA PEACE GUBBS!:P
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
fat shit med andra ord?
Rätt wack faktiskt, jag hade för mig att ni var bra men jag kan ha misstagit mig på nån annan.. eller?
Fucks your life up crew Tjabo!
Haha, du har uppenbarligen misstagit dig då
Nemooo ok, men allt från göteborg är inte bäst även om det mesta är det :) Mickmaestro aight kool, droppar inte du längre?
Say what? Jag är Superlativ Får man fråga vilken låt du lyssnade på när du bedömde att de va wack ? Jag är ett cp är ju inte det bästa jag gjort liksom
jag lyssna på den som kommer upp på sidan
ait ait .. ja, vi är ju i allmänhet rätt kassa, för att citera hemsidan: Då var det dags för Sveriges två mest mediokra internet-rappare att få en helt egen hemsida!
haha soft
För att citera hemsidan: "virtuosen Menige E"