I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kemal - Vi Går mot ljusare dagar

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-06-04 13:31

Kemal - Vi Går mot ljusare dagar

Sho!!!!!

Den här låten är från albumet Mörka Världen. För er som är deppiga nere osv.. Deppa inte Vi går mot ljusare dagar

Kemal - Vi går mot ljusare dagar

Kan du inte komma som en storm överaska mig som en bomb

2006-06-04 13:34
shieet hur fan han du lyssna,Bedömma,Värdera låten på 2minuter :D

2006-06-04 13:53
hehe men det är soft tack

2006-06-04 14:31

2006-06-04 18:17
Den är okei men endå inget att hurra för.

Najjs röst, soft text men du kommer dock helt off flow till och från. Tycker personligen att du borde ha utvecklats mycket mera efter dess tid som gått. Har hört äldre låtar med dig och kommer även ihåg att min f.d. matte lärare brukade snacka om dig och din musik för några år bakåt. Tycker att du borde ha utvecklats mera sen dess än du har gjort.
• Tacka & Ta Den •

2006-06-04 20:06
Ok Tack för din åsikt. Min musik har förändrats ganska mycket jämfört med 3-4 år tillbaka det är bara svårt att märka det om man inte lyssnat från början. Visst kanske flowar dåligt just på denna låt det är ett smaksätt vissa gillar det andra gör inte det. Men helt klart lyssna vidare för snart kommer helt nytt album så kanske det förbättras i dina öron..

2006-06-04 20:11
1. Håller inte med texten alls
2. Du hamnar offbeat ofta
3. Skön röst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-04 20:37
Jo menar inte att du inte har förändrats för jag har hört låtar från dig som är äldre men jag syftade på utvecklingen. Iofs så kan man tycka att förändring och utveckling kan krocka med varandra dvs har samma innebörd. Men förändring behöver ju inte vara till det bättre heller. Men visst du har ändrats och utvecklats men dock inte lika mycket som jag tycker att du borde ha gjort. Jag tycker att du ska satsa i så fall på att flowet sitter som det ska innan du bouncar ner låtarna till nästa album. Då blir det mycket behagligare att lyssna på. Men kämpa på mään.
• Tacka & Ta Den •

2006-06-04 20:39
Denny_Lee P2 Okej Ja fixar det inga problem. Föresten vilken lärare snacka om mig o mina låtar, Vilken skola?

2006-06-04 20:58
Urban heter han, matte lärare...
Minnet är inte riktigt som det borde men har för mig att han jobbade i någon skola i Tensta innan han kom till min gamla skola. Vettu vem ja menar ?
• Tacka & Ta Den •

2006-06-04 21:31
njaa känner inte igen namnet tyvär :/

2006-06-04 22:29
hehe okei, om det hjälper så hade han grovaste näsan och är svensk.
• Tacka & Ta Den •

2006-06-04 22:39
hmm vet inte, flowmisses allthetime! men ganska soft röst somsagt!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!

2006-06-04 23:01
toppen P17 Tackar

Denny_Lee P2 Menar du i Hjulstaskolan?

2006-06-05 01:24
aa kanske det va, har för mig nånstanns i 163
• Tacka & Ta Den •

2006-06-05 20:50
okej skumt känner ingen urban som e matte lärare fanns en urban men han va vaktmästare