I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill DU Vara Med PÅ En Samlings Skiva??

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-05-25 19:47

Vill DU Vara Med PÅ En Samlings Skiva??

Vill Du Vara Med PÅ en Samlings Skiva??

det e så här va att jag har producerat i flera år i rad nu o massa beats har använts men det finns riktigt grymma beats kvar som bara ligger o skräpar.....så jag hade tänkt att jag skulle sätta ihop en samling skiva på 15 artister som rapar på mina beats.....skivan planeras bli klar i slutet av augusti och kommer någ att släppas över hela småland här, vet inte än om jag vågar chansa på att lansera skivan i hela landet det återstår att se hur pass bra skivan blir. Titlen på skivan e änu okänt men det hade jag tänkt att alla som medverkar på den skulle komma överns om titlen.

själva innehållet hade jag tänkt ska vara mer wild out stil lixom mer hårda beats o texter båda för gatan o klubben.

Tanken bakom den här skivan är att få upp Sveriges underground och att visa att det finns folk som kan sina grejer. Bra chans båda för er att få komma upp lite grann o för mig med.

ALLA SOM E INTRESSERADE BER ATT DOM KONTAKTAR MIG PÅ MIN MAIL ELLER HÄR PÅ WHOA!!!

KRAV: Att du ska vara över 18, har rapat i över 2 år MINST och ha en låt som demo att visa upp för mig!!!

Efter att ni har kontaktat mig och skickat in eran låt så kommer ni att få ett beat snipp på 15 låtar. Där ni sen får välja vilken beat ni heltst skulle vilja kicka på.
Tveka inte utan skicka in ditt låt NU!!!

i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature
www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN
www.myspace.com/indoproductions