I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kritiker här har ni nått att bita i.

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-05-18 19:08

Kritiker här har ni nått att bita i.

Jah, robbeh det här. Höllt på med rap i vad en vecka? .
Men skrivigt texter sen jag var 8-9 år.
Det här är dock en 5 minuters text för mina innersta tankar för stunden, och om tjejen jag var otrogenmot som jag vill ha tillbaka.

Där e background till att Jag gör låten.

Observera att det är min första, så spotta inte hat. Utan säg mig vad jag kan göra bättre.

Jag kan inte mixa alls, så klaga på.

Men jag tycker iallfall ni ska lyssna..

PHEYS

LÅTEN

Hiphopen är för liten för att älskas av alla.

2006-05-18 19:09
LÄNEKN

Den borde funka

2006-05-18 19:12
kanske inte det sämsta jag hört, men inte långt ifrån!

får träna lite mer!

peez
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?

2006-05-18 19:13
Jag vet att jag inte är bra.. Men skulle man kunna få lite konstruktiv kritik ? :)

2006-05-18 19:17
okey, ett tips träna mer på flowet. texten va säkert bra, men e inte så mycket för sådan smörig musik :)
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
Rappare

2006-05-18 19:19
Beat:
Sådär, gillar inte det speciellt mycket. Simpelt och stelt

Mixning:
Lät inte speciellt mixxat faktiskt. Ljudkvalitén är godkänd men inte mixningen, låter som en rå accapella utan filter faktiskt.

Flow:
Ja som sagt, inget att hurra över. Inte intresserat att lyssna på, du kommer av dig flera gånger, rimmen är alldeles för simpla och det blir inte spännande att höra på.

Totallt:
Låten får underkänt, kommer aldrig lyssna på den igen och jag kan säga att du bör fixa till texterna med intressanta rimscheman, flowa mer avslappnat och onbeat. Kanske kan kika in igen på dina låtar om ett halvår och se hur det låter då, tills vidare, lycka till.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2006-05-18 19:40
Tack för kommentaren att jag är totalt hopplös :) . Ger mig bara mer insperation att forsätta. Även om jag kanske låter som brus i vissas öron. :) Pheys