I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cuerda600 - Samlade Saker Netplay (Netplay/Videor)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2006-05-13 16:22

Cuerda600 - Samlade Saker Netplay (Netplay/Videor)

Hej alla whoaister!
Jag har ibland här på Whoa's audioforum droppat sessions, freestyles och även videor (musikvideor och andra film-sessions) och fått rätt bra respons på materialet, folk har diggat skiten. Och just nu har det ett tag sen jag droppade något så jag beslöt mig för att lägga upp alla låtar/filmer i samma inlägg och har valt att kalla detta "släpp" för Samlade Saker Netplay .
Så ladda ner min skit och pumpa det nu :)
Jag kallar mig cuerda600 här på whoa, men Görda när jag rappar så alla filer heter något med Görda, så att ni vet :)
DJ Nick backar upp på en låt, Magasinvapen gästar på vissa låtar så checka skiten nu! Brack bracka!

AUDIO
Görda - Betongen EP
4-spårig Ep. Rätt old skool känsla över den. Zip-fil.
Görda - Nuthin' But PGS
Zip-fil med tre olika versioner av min första hit! :)
Görda, Nicke - Tankar
En liten session över ett Fronda-beat. Big upp till nicke! :)
Görda, Nicke - Dissen
Uppbackade av den aggresiva försvararen Nicke tar vi oss ann Doggtagg och Olyckan. Dissar dom fett.
Görda, DJ Nick - Dissar MinnesförlustDenna är inte en diss till någon, men det strulade med skivbolaget och mangnemantbolaget så låten fick fel titel.
Magasinvapen - Whats my name
Gruppen Magasinvapen består av mig, ManiaZee och Chefen och här är en låt vi gjorde yo. Rap av Nicke aka Chefen.
VIDEOR
.wmv)Görda, Nicke - Dissen
PartyGörda
Fristajlsezzion
PGS - TRV Chicken
Cuerda - Mitt Namn
Taking out the trash
.wmv)Magasinvapen Dangertim

Kolla in min biografi också och annat på yofosho.mine.nu! Bracka!


soundcloud.com/G-O-R-D-A