iCoyd ft. Alexz K - Tusen bitar
Vers1: Zyc0rE ref: SAMPLAD Vers2: Forza D ref: SAMPLAD Vers3: Alexz K ref: SAMPLAD Outro: Zyc0rE Mixning: Zyc0rE Beat: Sörlin iCoyd ft. Alexz K - Tusen bitar
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
Zyc0re: lägger det okey, inget överanskande från din sida! inte så skönt flow på denna, helt okey text! OK från din sida! Forza D mah broow: Du imponerad i mina öron, du har utvecklas mkt sedan sist ;), det är posetivt, men du kunde fixxar mer med flow och text, men helt klart godkännt :P Alexz: Alexz riktigt imponerad! Du lägger det bäst i denna låten, skönast flow, du har fått till en bra text, diggar din röst i denna också! fortsätt såhär icoyd och alexz, de blir bara bättre :P peaz mah homies
B.G.L fooeshooe <3
D_low: Jaoo tnx bruschan.. a flowwet var inte det bästa kansek meN:Phehe pz upp mer whoa!!!
Straight P: Tnx.. aja men d handlar inte om mig så :P BigChrist: ok du e ju bäst på allt så :S
Acapellan är låg faktiskt ! Måste han vara bäst om han säger om den är låg :S ?
Lunne: nej ja skojja bara med han men aja:S:p
skit kasst.. ! Ta det j'a'tte personligt.. L'a'gg ner rappen !:/
straight P: inte om någon bara en text typ:S
Upp för fan ;D
B.G.L fooeshooe <3
ajrå whoa :P - ont om beröm här måste ja säga (A) :P måste säga att ja hatar att rappa till såhär sega beats =/ Försökte speeda det - men den jävla basen brusade som fan då =( - aja men sånt är livet :P får fixza det med att kicka ngt nytt å slänga upp så det blir ok igen :P jag måste hålla med om att Alexz lägger det ovanligt bra :) stolt över dig mannen* :) men tack för kritiken - får hoppas att nästa låt håller lite högre standard :) Fred och kärlek till ALLA på planeten ! // Z
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
WeSe: e jag skraj :O ohh, jag e så jävla rädd menar jag , vågar ju knappt gå utanför mitt hus xxD haha seriöst WeSe , den här låten la vi upp för skitlänge sen . Och hur jävla bra var du då xxD hmmm , jag menar , hur jävla bra e du nu xxP haha . asso ärligt, lägg ner , du vet själv att du suger ..
H-O-R-A
WeSe , jag vill inte vara den som är den - men tråden är från 13 maj , alltså - 8 månader gammal . Det har hänt en heldel sen dess ..
WeSe - Lilla du , först - inte "utväklas" utan "utvecklas" Och varje gång jag hittar någon låt med dig så får jag mig ett gott skratt 8-) . Och du frågade inte Alex utan du skrev : "asso får man lägga upp sån här skit? xD" Och om du menade "or" som "eller" så stavas det inte med ett e på slutet .
WeSe : du kan iaf börja med att utveckla din svenska innan du börjar med något annat xxD
H-O-R-A
WeSe : Uttnytjar jag folk :O haha ^^ , a du fråga ju om jag ville göra låt med dig en gång.. och du hade studio .. Kom jag till dig och spelade in :O , nee de gjorde jag fan inte . Så du kan verkligen inte säga att jag uttnytjar ngn .. Du är ju förfan helt jävla sanslös xxD . hahaha ^^
H-O-R-A
Haha , ah de för du verkligen göra . går fan i 9an och kan fortfarande inte stava . men inte heller ngt hur man ser ut eller luktar ? det är mkt möjligt , men vi spelar ju inte in 24/7 hlr ^^ och känns som att du är lite ute och cyklar ? datamic ?
WeSe : konstigt att alla tycker de låter bra när zyc0re mixar förutom du .. De tkr jag verkligen inte låter rimligt asso . Våga jag inte rappa inför Kodd ? :O haha . du , jag skulle nog tro att jag skull våga de . Anledningen var att jag inte ville göra låt med dig för du suger.. och de har jag sagt till alla när du frågade mig . att jag inte ville göra låt med dig bara därför så .. xxD
H-O-R-A
WeSe , du ska inte säga något om att låta dåligt xD
kröp som en hund ? jag ville höra din text för de går inte att höra vad du säger ? :S har du skaffat fram beatsen åt mig ? säg 1 låt du har fixat mina beats ? xD
WeSe : har du ? alla minnen alla stunder ? Gav du de beatet till mig ? asso , de e ett jag kickat på bara . och de beatet suger . asso vad tänker du me ? xxD
H-O-R-A
skriv alexz k då ditt lilla dyselexibarn ? :S
Därför att jag hade inget bättre för mig . Hade inte alls bra beats hemma . och då tänkte jag bara dra en låt . oxxå flöt skrivandet på . och sen var jag klar . och jag kicka ju bara på data mic elr hur ? så de räknas ju knappast elr ? Det blev ju skit kefft ljud .. :S men vem bryr sig . Jag la upp den på lunar . och vem fan bryr sig om Lunar :O ?
H-O-R-A
nee men jag tror inte att jag ska bli nåt heller wese , men du kan ju inse redan nu .. (du som tror att du ska bli nått) att du faktiskt aldrig kommer bli nått , det är fakta
H-O-R-A
jag tyckte ni kunde haft lite snabbare refräng, jättebra sample men den är för långsam, låter bara som en småunge.