I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

iCoyd ft. Alexz K - Tusen bitar

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-05-13 13:32

Vers1: Zyc0rE
ref: SAMPLAD
Vers2: Forza D
Vers3: Alexz K
Outro: Zyc0rE
Mixning: Zyc0rE
Beat: Sörlin

Nevada Placerade | iCoyd crew

Forza D

2006-05-13 13:39
Zyc0re: lägger det okey, inget överanskande från din sida! inte så skönt flow på denna, helt okey text! OK från din sida!

Forza D mah broow: Du imponerad i mina öron, du har utvecklas mkt sedan sist ;), det är posetivt, men du kunde fixxar mer med flow och text, men helt klart godkännt :P

Alexz: Alexz riktigt imponerad! Du lägger det bäst i denna låten, skönast flow, du har fått till en bra text, diggar din röst i denna också!

fortsätt såhär icoyd och alexz, de blir bara bättre :P

peaz mah homies
B.G.L fooeshooe <3

2006-05-13 13:42
D_low: Jaoo tnx bruschan.. a flowwet var inte det bästa kansek meN:Phehe pz
upp mer whoa!!!

Forza D

2006-05-13 15:25
Straight P: Tnx.. aja men d handlar inte om mig så :P

BigChrist: ok du e ju bäst på allt så :S

Forza D
Rappare

2006-05-13 15:32
Acapellan är låg faktiskt !

Måste han vara bäst om han säger om den är låg :S ?

2006-05-13 16:04
Lunne: nej ja skojja bara med han men aja:S:p

Forza D

2006-05-13 16:12
skit kasst.. ! Ta det j'a'tte personligt.. L'a'gg ner rappen !:/

2006-05-13 16:38
straight P: inte om någon bara en text typ:S

Forza D

2006-05-13 21:27
Upp för fan ;D
B.G.L fooeshooe <3

2006-05-16 07:12
ajrå whoa :P - ont om beröm här måste ja säga (A) :P
måste säga att ja hatar att rappa till såhär sega beats =/
Försökte speeda det - men den jävla basen brusade som fan då =( - aja men sånt är livet :P
får fixza det med att kicka ngt nytt å slänga upp så det blir ok igen :P
jag måste hålla med om att Alexz lägger det ovanligt bra :)
stolt över dig mannen* :)
men tack för kritiken - får hoppas att nästa låt håller lite högre standard :)

Fred och kärlek till ALLA på planeten !

// Z
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-01-11 09:13
WeSe: e jag skraj :O ohh, jag e så jävla rädd menar jag , vågar ju knappt gå utanför mitt hus xxD haha seriöst WeSe , den här låten la vi upp för skitlänge sen . Och hur jävla bra var du då xxD hmmm , jag menar , hur jävla bra e du nu xxP haha . asso ärligt, lägg ner , du vet själv att du suger ..
H-O-R-A

2007-01-11 09:13
WeSe , jag vill inte vara den som är den - men tråden är från 13 maj , alltså - 8 månader gammal . Det har hänt en heldel sen dess ..

2007-01-11 09:50
WeSe - Lilla du , först - inte "utväklas" utan "utvecklas"
Och varje gång jag hittar någon låt med dig så får jag mig ett gott skratt 8-) .
Och du frågade inte Alex utan du skrev :
"asso får man lägga upp sån här skit? xD"

Och om du menade "or" som "eller" så stavas det inte med ett e på slutet .

2007-01-11 09:50
WeSe : du kan iaf börja med att utveckla din svenska innan du börjar med något annat xxD
H-O-R-A

2007-01-11 10:08
WeSe : Uttnytjar jag folk :O haha ^^ , a du fråga ju om jag ville göra låt med dig en gång.. och du hade studio .. Kom jag till dig och spelade in :O , nee de gjorde jag fan inte . Så du kan verkligen inte säga att jag uttnytjar ngn .. Du är ju förfan helt jävla sanslös xxD . hahaha ^^
H-O-R-A

2007-01-11 10:09
Haha , ah de för du verkligen göra . går fan i 9an och kan fortfarande inte stava .
men inte heller ngt hur man ser ut eller luktar ?

det är mkt möjligt , men vi spelar ju inte in 24/7 hlr ^^

och känns som att du är lite ute och cyklar ? datamic ?

2007-01-11 10:15
WeSe : konstigt att alla tycker de låter bra när zyc0re mixar förutom du .. De tkr jag verkligen inte låter rimligt asso .

Våga jag inte rappa inför Kodd ? :O haha . du , jag skulle nog tro att jag skull våga de . Anledningen var att jag inte ville göra låt med dig för du suger.. och de har jag sagt till alla när du frågade mig . att jag inte ville göra låt med dig bara därför så .. xxD
H-O-R-A

2007-01-11 10:16
WeSe , du ska inte säga något om att låta dåligt xD

2007-01-11 10:20
kröp som en hund ? jag ville höra din text för de går inte att höra vad du säger ? :S

har du skaffat fram beatsen åt mig ? säg 1 låt du har fixat mina beats ? xD

2007-01-11 10:20
WeSe : har du ? alla minnen alla stunder ? Gav du de beatet till mig ? asso , de e ett jag kickat på bara . och de beatet suger . asso vad tänker du me ? xxD
H-O-R-A

2007-01-11 10:23
skriv alexz k då ditt lilla dyselexibarn ? :S

2007-01-11 10:24
Därför att jag hade inget bättre för mig . Hade inte alls bra beats hemma . och då tänkte jag bara dra en låt . oxxå flöt skrivandet på . och sen var jag klar . och jag kicka ju bara på data mic elr hur ? så de räknas ju knappast elr ? Det blev ju skit kefft ljud .. :S men vem bryr sig . Jag la upp den på lunar . och vem fan bryr sig om Lunar :O ?
H-O-R-A

2007-01-11 19:50
nee men jag tror inte att jag ska bli nåt heller wese , men du kan ju inse redan nu .. (du som tror att du ska bli nått) att du faktiskt aldrig kommer bli nått , det är fakta
H-O-R-A

2007-01-12 16:56
jag tyckte ni kunde haft lite snabbare refräng, jättebra sample men den är för långsam, låter bara som en småunge.