Hugo Nikula f. Faux Pas - The Windowwasher
Det är long overdue, men nu börjar min debut EP blir klar. I ära till våren tänkte jag bjuda på ett litet smakprov. Produktion av Ozo, rap av yours truly och Faux Pas. Enjoy
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?
Come on people, show me love
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
damn.. fan va clean. lär köpa EP:n
http://www.myspace.com/mcblindfold
fett clean, jag tror att jag tänker ladda ner EP:n alternativt bränna den av den någon som har köpt den.
Still in the bridge
softa grejer.. jävligt dirty!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Trevligt att ni gillar, och tack för kommentarerna ^_^. Clydisch P20 - Det får du gärna göra. Bara töntar som bryr sig stöder ugmusik.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Ouch, jag glömde förrästen nämna att EP:n kommer att ligga på 6 låtar, den kommer att kosta ungefär som ett paket cigg, och den kommer att heta Ghoul In Auk. Håll ögonen öppna när sommaren börjar visa sitt ansikte. Tack för mig, och kommentera gärna mera om ni lyssnar.
Jo, men tolka inte det där fel. Zebror kommer till mig för att dö, och jag bara begraver dem för att de inte ska ligga och ruttna på min bakgård. Snela lyssna på låten, ni kommer hoppeligen inte att ångra det.
Give this a chance people! Inte kanske direkt min stil men ni e båda some talented mofuckas! Keep it up boys... och Hugo, väntar på EP:n... -Donnie Brassnuckle
Damn! Riktigt smutsigt, jag gillar som fan. Lycka till med skivan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-04-18 22:04
hehe.. "Faux Pas" kallade jag mej för lääänge länge sedan när jag gjorde techno dunka dunka musik =) ska lyssna nu... tjiing
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
Thanks folks. Och Johnik, vad tyckte du då?
Näfan, nu blir jag lite ledsen :(
get this mother up..mother earth, that is
Still in the bridge
Vad ska det ta för att få er att kolla in vad som händer? Elefanter som dansar på glödande kol och nakna eunuckpresidenter som cyklar på lina?
Seriöst, gillar ingen hiphop här längre? :(
sjukt dope låt! lyssnade på det här.. annars missar ni nåt!
Tacksåmicket ^_^
uppar den här skiten också, precis som förra är det något smutsigt över den vilket gör att det blir lättare att anamma och ta till sig. fet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks! Detta får bli sista uppningen... Seriöst kids, dissa om ni måste sålänge ni ens kommenterar.
Thanks alot ^_^