Tay Tay Dat Dude - Håll Huvudet Högt
länk late night session .. hooka en kommentar! peep this aswell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ayeeee shiiit va fet :D fakta, backa jag e farlig shuu
I'll be making more crazy faces than Jim Carrey on crack
...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
grymt beat, vilket ? eller eget prodd? Rappen var grymm,stadigt flow,hårda ord, har den röda tråden genom hela låten. Men reffen passade inte in så mkt , inte på stilen hur som helst. Men Upp .
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Ngn BIG instrumental.. vet shii vilken.. tack alla! gitty up!
riktigt nice skön som fan keep this up mayne peace. up!
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
måste skriva igen riktigt jävla nice har yssnat igenom den ett par gånger nu du ar lyckat med detta men vem har proddat beatet?
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
mycket fet som vanligt...
mmm precis...
chea!
instrumental från biggie duets...
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Uppåt!
ai?
upp!
den va rätt tråkig...hört bra mkt bättre saker..
den var skön
chea
jo den var nice, men gillar dig mer på engelska!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Riiiiiiii-Fa! Du är riktigt tung på svenska man, RI-Fa go!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
har haft den liggandes ett tag och lyssnade nyss på den ordentligt. fyfan vad fet. riktigt bra text. reffen är passande. skön stämning. grrrrymt.
Tung låt! Fet delivery och rapp! Keep them phat tracks comin'
Ri-Fa .. move with the movement ...
säger bara att du e skönare på engelska man!
T.R.A
jag är kär i dig och den här låten, den är skitskön
Beat från en låt med Bob Marley, aiiight? Tungt som vanligt, diggar tays stil som fan. Diggar din engelska bättre dock. Peace
Jag är jointen
^
facebook.com/idiomatisk - fan page
Riii-FAAAAH!!
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Fortfarande tung B)
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
Skön som fan.. AI!
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
den är fet.
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
tight yeah,
http://www.youtube.com/meeyeer/
Producent
2006-08-20 15:36
nice tay
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
nice nice, btw, när kommer hp upp?
det är spikat
Tung alltså.. Men som någon sa så va inte reffen så jävla najs..
hehe körvspa
Refrängen passade inte in så bra... och "du måste hålla huvet högt!"-grejen som du säger i refrängen är bara otroligt töntig.. Låter som lillemans adlibbande av somliga går med trasiga skor "ja det gör jag!". Annars var det najs. Ha det.
jävla niceness. crack on disc straight into the car!
http://www.myspace.com/localexpressions
riktigt jävla bra..
www.myspace.com/kdlwilen
Glider in najs som vanligt, fakta, backa, jag är farlig :p
hedberns mamma luktar kanel
Fett lagt tay, mer sånt här!
jag trodde att d skulle va nice men det var det inte
www.youtube.com/prendel
Nice låt, riktig fet, reffen var jobbig, men resten var tjockt!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
fan vad tung lyric asså kan du inte lägga upp din låtom våldtäken?
tycker den va dålig..
Det var inte jag, det var han som sprang!
gammal låt, men fett skön!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
aa gammal låt men fett skön :)
you will stay stuck, because you try to hard. it's in my blood, idont try that hard >.<