jäääävligt fet låt bruushan!!! holla
www.twitter.com/mzamora036
Producent
2006-04-10 02:42
skön låt man..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Green Crack.. skönaste jag har hört på svenska på länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice!!
http://www.myspace.com/quizze
Gangstah! ;D Nice shit!! Pöjz..
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
fet fet!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
yee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äcklig röst av den första snubben , men bra rapp. barnslig röst av den första snubben, men mycket bra rapp.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
nice.. men vem är killen som lägger 3dje versen? har va ju skön som fan
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Riiiiiiiiiiiiiiii-Faaaaaaaaaaaa in the building! Fyfan vad fett detta är, alla lägger det mad. Alla som sitter där hemma utan Hungrig i CD-samlingen klickar sig in på Shazaams hemsida nu och beställer, got dammit! Och så det obligatoriska i alla Shazaamtrådar: CRACK!!!!!!!!!!!!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
mycket nice!!!
vilken härligt osvensk kötthantering
Ye, slutlekt..
Den va riktigt nice!! Big up!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Ri-Fa Smoke ... tack för support folks..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
btw... vers 1: FreezyLocc vers 2: Shazaam vers 3: Tay Tay Dat Dude
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
och beat.. Shanti
CRACK! Tung shiiii!
Helt okej låt, Taylor lägger det nice! Hörde man ett "What it do" där i versen? Väldigt Paul Wall hehe...
grymt beat lite g-funk stämning alla lägger det tungt RI-Fa is on Fiyaaa...
mmm precis...
beatet är heavy ishness, rappen likaså. Babben Larsson phatness
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Tack alla! skönt att se att folk gillar. Keep downloadin'! mer Ri-Fa på ingång ..
RIIIII-FAAA! Grymt shiiiiiaaaat! CRRRRRRACK!
Fucks your life up crew Tjabo!
hahaha det är det minsta den haschtomten har!!
Fucks your life up crew Tjabo!
Lyricist
2006-04-10 20:04
RI-FA gör det tungt!! Det flyter som kvinnlig könsvätska Sov inte på detta eller det kommande!!
beatet dödar... impad.. bt dödar... shu..
daamn fett mannen .. detta är sjuukt!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Indo är tyngst i Sverige. Finns ingen annan!
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
nomans land.
PataDa59 P19 , i did'nt like your voice , inte bt's häller. bara det jag tycker drar ner på låten , annars phät.
ops , skrivit lite fel menade : "äcklig röst av den första snubben , men bra rapp. barnslig röst av den andra snubben , men mycket bra rapp."
Tungt är vad det är! Ri-fa är okrönta kungar!
ri-fa= cr?
ri-fa är shiiii den cr ;)
smo
fiiiya
tack! ni har besprat mig massvis med keff hiphop framover.. nu haller jag mig borta fran det har forumet
shin who?
fet lat som fan grabbar! alla la de nice, men saknade BT o indo's twistaflow hehe..
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Du e soft och det låter fresh. men en spontan tanke var direkt att shit vad mkt engelska du blandar med.
(syftar på snippet som spelas upp på din hemsida)
crack in ya boombox.
ri-fa är överfett. I fuckin love it.. men just denna var väl inge speciellt?.. jag kanske har fel men blire inte lite väl mkt hype från en halvdan session just för att dom e dom som dom är här asså? :P kanske e ja som e döv..
sad to say men det är nog du som är döv då.. ri-fa rör sig som en rörelse...