C-Baz - Jag Letar (www.bigrob.nu)
C-Baz - Jag Letar Min första låt på 3 år. Jag sjunger och rappar. Eftersom jag inte har någon egen studio så spelade jag in hemma hos min polareBig Rob och fick hjälp med mixning och sånt.. Så stort tack till honom. www.bigrob.nu Säg va ni tycker. Peace
Mina Låtar Finns Att Ladda På Min Sida
big up! Najs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappen : ganska tungt men temat du har på denna e för vanligt asså d för mycke sånna härlåtar det borde vart något mer djupare på denna beat men det va inget dåligt alls asså :P G + Sången/Sjungadet : tyckte inte alls om den asså inget illamot dig men d va inget bra alss (min åsikt) reffen kunde vart MYCKET tyngre än vad den är men men..... G- Beaten : Bätsa beaten ja hört på länge men ja har hört den på en annan låttyp nån rappare kemal tror ja han heter här på whoa har kickat på den så jag antar att det e freebeat vart kan man få tag på den?? shyst om du skulle säga men aja låten i helhet asså det var tungtdet går o lyssna men det blirändå jobbit för temat o rappen var ju lite rosti men du sa ju att du inte kickat på 3 år så man förstår men den får helt enkelt ett G peys =)
Production, värför skulle jag skriva najs om jag inte hört den? ;/, jag lyssna igenom den 2min sen lystna jag inte längre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stenbom: Tackar Production: Tack så mycket Blatte_Rappare: Tack för bra konstruktiv kritik. Mycket du säger har jag tänkt på, men man måste ju börja nånstans =P
zippedi boom
Behöver beats !!
Ingen mer?
den var soft, gillar beaten..
Sir_Madon: Tackar så mycket
El_Capitan: Ait, soft, utveckla gärna, vad är dåligt/ok/sådär/bra, och varför?
fille3: soft, tack Relapse: ^^ thanks
Detta låter bra
JoNtIiSh: Tackar, I will =P GonzalesJr: Tack. Big up
Cleo softar på micken.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper: vem softar på micken? Shortys: =)
nån till tror jag allt
Behöver beats !!
Moderator
2006-04-04 01:55
Jag tycker den är helt OK, du låter rätt mycket som Big Rob, beatet var överfett, vem har proddat det här?? mixningen var väl helt OK antar jag, lyriken funkar, sången.. nah, den funkar iaf, hehe.. som sagt, helt OK låt. Peyz
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
All kritik, bra kritik! Tackar Upp
fett beat som fan :) låter bra rappen med men diggar sången som fan
=)
nice nice, meeer
en sista elstöt i hjärtat på denna sången
Zutt: =) soft Fifty_D: Tack för konstruktiv kritik, uppskattas extremt, utan den kan man inte utvecklas, riiight? Tack för betyget och för komplimangen angående sången =P
man hör att det e inspelat o mixat hos bigrob, ljudet e precis likadant iaf .. men nu till din insats.. ganska så bra faktiskt . sången e inte alls dålig, känns som att du skulle kunnat feta på rappen en del .. men helt ok iaf. 3 ormar av 5 möjliga. peyz
Lev hårt dö ung !
Abuwa! ;P Vem har proddat beatet? Jag hade det på datorn för typ, öhh.... 1 år sen? :) Yeye, ska sova nu, pöjz!
Jag är Impuls, snubben som visar dig vägen som en blindhund...
Impuls: Vet ej faktiskt =) Det hette bara beat.mp3 ^^ sn4k3: jobbar på det för tillfället och pumpar förhoppningsvis ut någon till låt inom snar framtid, dags att borsta av sig rosten och komma igång igen =P tack för ormarna ^^
yeeee chiiill!
Behöver beats !!
Tack till alla kommentarer...