I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Galen Rekvisita Vol 1. (gratis netplay, 13 tracks)

Vår Hiphop - Audio & Video

2006-03-30 05:18

Galen Rekvisita Vol 1. (gratis netplay, 13 tracks)

Hej gott folk! Det är vi som är Galen Rekvisita och crewet består av rapparna Nomad, Mellow, Choys (jag), proddaren Ez-Fx och dj:n Emster. Här kommer vi med ett nytt gratis netplay med både nya och mindre nya låtar. Vi hoppas att ni gillar det! Ez-Fx på samtliga beats, fast på Behind Bars är jag också delaktig i produktionen. Här har ni tracklistan:

1. Intro
2. Handclappin'
3. Lonely At the Top
4. No Name
5. Irresponsible Intoxication
6. Trust the Music
7. Skit
8. Behind Bars
9. From Chaos 2 Cosmos
10. Equality
11. Bli Galen
12. Fugettabout It
13. Wonder Why (outro)

Gå in på hemsidan www.galenrekvisita.info.se
Lazy people ladda ner låtarna HÄR (högerklicka, spara mål som)

Ni kan även gå in på sidan och ladda ner låtarna separat om ni känner för det. Det är bara att trycka på titlarna!

Måste passa på och säga tack till alla som har medverkat! Tack till Nomad, Mellow, Ez-Fx och Emster. Tack ännu en gång Shorta för designen, du är en ängel mannen no doubt about it, om ni vill ha nice design för nice pris så holler at him. Tack igen Rino för servern, det betyder fett mycket att du hjälper till. Senare vill jag tacka alla som har bidragit med inspiration och hoppas på att ni känner igen er i texterna. One Love, enjoy!

http://www.myspace.com/choysmusic