Dana Hawleri FT Dany - Hör oss
Shooooooo vaaa faaan häänder yo! NY låt direeekt från Dalaberg , käänn igen yaoo Vers 1 : Dana hawleri Reff : Dana hawleri , Dany Vers 2 : Dany Beat : Hemligt yao haha ajusste glömde säga att reffen låter lite knasigare mixat än verserna, de va nåt fel på micken, yeye s35.yousendit.com LYSSNAAA, Å GE KRITIK!! PEAAAACE!
taggaaaa
Heeelt flippat yaaaaooo ... men fixa reffen helt soft
Luuuurk Foundation
FiiiiFan flippad jäveeeeel asså.. Hur kan ni sova på de häääär fan :@
sooft grabbar, käärlek yao haha on the street they caaaall iit murdeeeer!
taggaaaa
FEEEEEEEEEET TUNGT SOM FAN
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
jag säger bara så här du och dina kompisar skulle försöka ´robba` mig så skulle ni få smaka på andra bullar mouahahah fjortisar!
hahaha e du farlig ?
taggaaaa
ahh mannen Ljudet e helt fuckad...:S kanske för att beatet e för Högt... Den Överröstar era acapellor... Den e Tight... nice gjort grabbar.... Puss på SKinkan..
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
I like it, I like it alot (Lloyd Christmas) bra jobbat gubbar, bra detta!!
tack alla som gillar ssssssscccccchhkkkkiteeeen yao..
taggaaaa
hehe dany dany inget illa menat men den härlåten va itne så värst bra. . öva lite på mixningen för fan det låter heölt fuckat. och föresten vi fick inget svar på bloody christmas va? aja peace.
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
_Normal_ P22 vem ska få smaka på bullar bror vilka kompisar vilka e fjortisar vakta din tunga ... Ha de
mamoo. vist jag kanske är kass:) men ajg iaf bättre än dom här snubbarna:)
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
vassago, bara ditt namn säger allt.. smuts, lägger händerna under vattnet, tvättar dom snabbt , så mycke betydde vår "beef" hora
taggaaaa
Vassago Kom inte in och gör denna tråd till ännu en tjafs diskussion, och det gäller alla andra också; grabbarna la upp låten, kritisera och låt det vara.
här hitta men den igen :S lägger upp samma låt två gånger fattar inte aja jag har skrivit i den andra så nämner inget här...........
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ahahhahaha jag tog fel ahahhahahahah det va inte ens samma fan va bränd jag e ahhahah aja dany nä mixningen o ditt jävla tjatande om db börjar trötta ut mig näm dig sj istället du representerar väl inte hela jävla dalaberg för fan:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
ii denna låten reppar jag mina grabbar, mej själv , och orten. börjar bli jäävlit trött på dej din fuckin mes.. Du är en tönt å de vet du, spring å ta på dej en wutang tröja å skrik westside istället din pajjas..
taggaaaa
sluta fucka tråden, låt folk lyssna å ge kritik
taggaaaa
jag kritisera låten e det därför du blir så arg lilla gubben wutang tröja:S snackar du om mannen jag använder endast märkeskläder inom hip hop o utanför men nog om det du sög du va inte bra i den här låten din mixning suger skit du behöver lära dig att använda rösten på ett annat sätt än vad du gör för du låter tråkig o hur många gånger ska du reppa din jävla stad ?? du e en liten fis i din ort det bor ju fan fler än raw vibes gänget där kanske finns folk som inte gillar att du reppar deras ort... du snackar om db som om det va fucking harlem vet du det... den andra killen e galet mk bättre en dig du låter fjantig
Klart jag ska representera stället där jag bor.. Vem ska säga till mej att inte göra de.. Ingen som kan säga nåt, folk härifrån gillar min musik, å tycker de e fett att jag sätter ut Dalaberg och uddevalla på kartan, de e de vi alla vill härifrån... Inte jag som mixat heller... Nej du e en fis, i stockholm å folk vet ditt namn pågrund av att du backa upp fonky fresh.. Harlem ? hahaha, jag snackar om förorten inget annat.. AA Dana e hur tung som helst.. ATt du inte gillar hur jag kickar, har ingen betydelse för mej, bara att du lyssna på sshiten så e d lugnt.. de jag vill, e att folk ska höra min musik..
taggaaaa
exakt brushan.. haha efter dej bre.. haha
taggaaaa
haha efter mig vad snackar du om säg inte att folk ska kritisera dina låtar om du inte kan ta kritik din hynda haha
du vet inte hur man ger riktig kritik så klart jag flippar, + att du som e så liten ska snacka så om mej stör mej också fett mycke.. tyst nu din horunge, ångrar att du e min son..
taggaaaa
mcbusta P20 mannen den här låten e min jag har gjort den ok jag vill inte att nån ska tjafsa här vill du ha nåt kom och ta honom sluta och göm er bakom data skärmen jag snackar t båda sidorna för helvete ni e inte små barn skäms ni inte om ni ska hålla åp och knulla varandras mamma hit och dit stackars dem nu jag svär nu förtiden mammor har blivit till karuseller ärlig talet ha lite respekt för andra som skriver här d gäller båda två ! jag vill inte att nån ska komma me skitsnack står du för d du säger kom och ta honom tjafsa inte mer i nåt forum där jag är inblandad fattar ni d era fuckin svennar wannabe blattar ...peace DANA HAWLERI DB RAWVIBEECDORZ
respekt där som sagt jag vet att du gjort låten jag skrev ju det ''den andra killen e galet mk bättre en dig du låter fjantig'' peace.................:D
ej de e inte dany utan d e dana e jag fjantig eller dany ...peace
Snubben skriver hela tiden till mej, vet inte vad som e hans problem, han vågar ju endå inte komma hit , så jag vet inte varför han fortfarande jiddrar.. Dana har rätt, de e fuckat å sitta här å tjafsa ÖVER TILL LÅTEN ! GE KRITK MER MER`MER peace
taggaaaa
dana jag e inte blåst jag menar dany inte dig hahahah
du har inte tillåtelse att skriva här.
taggaaaa